وجود مشکلات مختلف می‌تواند آزاردهنده باشد. در این زمان می‌بایست به پزشکی ماهر و باتجربه مراجعه کرد تا بتواند مشکلات را رفع کند. اسکن آنالیز صورت یک روش جدید و عالی است تا با استفاده از آن بتوانیم به راحتی مشکلات و نواقص موجود در صورت و پوست خود را بررسی کنیم. دستگاه اسکن آنالیز صورت می‌تواند به راحتی پوست صورت را آنالیز کند و اطلاعات مختلفی را ارائه دهد. همچنین می‌توانیم با بهره بردن از این دستگاه از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنیم و با رژیمی مناسب به بهبود شرایط بپردازیم. در حقیقت می‌توانیم نقاط ضعف و قوت صورت و پوست را تشخیص دهیم. پس از اینکه آنالیز صورت شما که شامل رنگ، جنس و... می‌شود توسط پزشک انجام شد، روش‌های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در شریعتی

تزریق ژل و بوتاکس و جوانسازی

اگر بخواهیم به نتایج مثبتی بعد از اسکن آنالیز صورت برسیم می‌بایست از روش‌های مختلفی استفاده کنیم. یکی از موارد موثر، تزریق ژل و بوتاکس است. ژل و بوتاکس از موادی تهیه و تولید شده‌اند که با بافت بدن هم‌خوانی دارند و هیچگونه مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کنند. با تزریق ژل و بوتاکس می‌توانیم به جوانسازی و بهبود شرایط پوستی خود کمک کنیم. هر دو روش مذکور کم تهاجم و بی‌خطر هستند و در یک جلسه انجام می‌شوند. با تزریق ژل و بوتاکس می‌توانیم شاهد از بین رفتن چین‌وچروک باشیم، لب‌ها برجسته می‌شوند و گونه نیز از حالتی زیبا برخودار می‌گردد. 

دستگاه آر اف فرکشنال

بعد از آنالیز صورت و مشخص شدن مشکلات موجود در صورت می‌توانیم از دستگاه آر اف فرکشنال استفاده کنیم. این دستگاه به منظور جوانسازی و بهبود شرایط مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از امواج رادیویی استفاد می‌کند. امواج تولید شده از پوست عبور کرده و به بافت موجود می‌رسد. با رسیدن به بافت بدن، از خود گرما تولید می‌کند و با تولید گرما می‌تواند تغییرات موثری ایجاد کند. دستگاه آراف فرکشنال می‌تواند بر کلاژن سازی اثر بگذارد و کلاژن‌های موجود در پوست را فعال کند. با فعال شدن آنها می‌توانیم شاهد تغییرات در صورت و پوست خود باشیم.

میکرونیدلینگ آمیا

دستگاه میکرونیدلینگ آمیا یکی دیگر از دستگاه‌های حرفه‌ای و مناسب است که شما را در جوانسازی و بهبود نواقص موجود در صورت کمک می‌کند. وجود چین‌وچروک، آکنه، اسکار، شل شدگی پوست و... مواردی هستند که با استفاده از این دستگاه می‌توان آنها را از بین برد. میکرونیدلینگ آمیا قدرتی بالا دارد که می‌تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند. دستگاه میکرونیدلینگ آمیا امن و بی‌خطر است که بهترین و بیشترین نتیجه را بر روی اسکار یا جای زخم به جای می‌گذارد.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روشی مناسب است که می‌توان در جهت جوانسازی صورت و پوست از آن بهره برد. تیرگی زیر چشم، چین و چروک، زخم، ریزش مو و... مواردی است که می‌توان با کربوکسی تراپی آنها را بهبود بخشید. در این روش از دی اکسید کربن استفاده می‌شود. کربن دی اکسید باید به زیر پوست نفوذ کند و باعث تحریک کلاژن‌ها شود و رسوبات چربی موجود در زیر پوست را تجزیه کند. زمانی که کربن دی اکسید به زیر پوست نفوذ می‌کند، پوست دچار کمبود اکسیژن می‌شود که در این مرحله با تامین اکسیژن می‌توانیم شاهد نتایج دلخواه باشیم. با بالا رفتن اکسیژن می‌توانیم بالا رفتن گردش خون را داشته باشیم که این موضوع باعث افزایش کلاژن سازی می‌شود. 

پلکسر مدایون

دستگاه پلکسر مدایون در پزشکی کاربردهای بسیاری دارد که یکی از کاربردهای آن، جوانسازی پوست است. اگر در پوست خود شاهد وجود ترک، بخیه، جای زخم هستید می‌توانید از دستگاه بی‌خطر پلکسر مدایون استفاده کنید. اگر پوستی شل و افتاده دارید، رگ‌هایی بر اثر واریس بر روی پوست وجود دارد، جوش و آکنه یا تاتو دارید و... می‌توانید از پلکسر مدایون استفاده کنید و موارد مذکور را از بین ببرید. زمانی که از پلکسر مدایون استفاده می‌شود می‌توانیم بالافاصله نتیجه دلخواه خود را بر روی پوست ببینیم. 

آر اف جراحی خال

آر اف جراحی خال، روشی جدید و مدرن بوده که می‌تواند خال موجود روی پوست را از بین ببرد. دستگاه آر اف که از آن به منظور حذف خال استفاده می‌شود روشی سریع و بی‌خطر است که از امواج مایکروویو استفاده می‌کند. زمانی که از این روش برای حذف خال استفاده می‌کنیم جای زخم و اسکار بر روی صورت باقی نمی‌ماند که از مزایای آر اف است. اگر خالی در اطراف چشم یا در بین مژ‌ها داشته باشید، می‌توان از آر اف استفاده کرد و خال موجود را حذف کرد. خال‌های گوشتی نیز گزینه مناسبی هستند تا بتوان برای رفع آنها از آر اف استفاده کرد.

اسکن صورت در شریعتی

اسکن صورت در پیروزی

بهترین دکتر زیبایی در پیروزی

سخن پایانی

برای افزایش جذابیت می‌بایست از پزشکی ماهر و باتجربه کمک گرفت که از دستگاه‌های باکیفیت استفاده کند و محصولات و مواد کاربردی مرغوبی در اختیار داشته باشد. مطب دکتر مهشید طالبی یکی از کلینیک‌هایی است که به شما در جهت زیباسازی و شادابی پوست صورت کمک کند. برای رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌ مطب شریعتی 02122251225 یا مطب پیروزی 02133350012 و موبایل 09002252052 تماس بگیرید. وجه تمایز کلینیک دکتر مهشید طالبی با دیگر رقبا، استفاده از جدیدترین تکنیک‌های تزریق و درمان است. همچنین دارا بودن گواهینامه تخصصی تزریقات زیبایی از انجمن جراحان عمومی ایران و انجمن جراحان سر و گردن از دیگر مزایای مجموعه است. شما می‌توانید با دنبال مردن آیدی اینستاگرام dr_mtalebi از کیفیت کلینیک اطمینان حاصل نمایید.