وجود لبخند لثه‌ای یکی از مواردی است که می‌تواند برای افراد ناخوشایند باشد. برای حذف لثه و بهبود شرایط می‌توانیم روش‌های مختلفی را در پیش بگیریم. یکی از موارد کاربردی و ساده، لیف لثه با دستگاه است. عوارض لیف لثه با دستگاه بسیار کم بوده و درد و ناراحتی برای فرد ایجاد نمی‌کند. در حال حاضر استفاده از دستگاه می‌تواند لثه‌های اضافی موجود را از بین ببرد. لیفت لثه با دستگاه می‌تواند با توجه به میزان لثه‌های موجود، اندازه دندان‌ها، نحوه قرار گیری لب‌ها و... متفاوت باشد و نیاز است تا جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گیرد و سپس لیفت لثه اجرا گردد.

بهترین دندانپزشکی در شهرک غرب برای لیفت لثه

دستگاه‌ لیزر در لیفت لثه

استفاده از دستگاه لیزر روشی امن و بی‌خطر است که می‌توان برای بهبود شرایط لثه از آن بهره برد. اگر از لیفت لثه با استفاده از لیزر کمک بگیریم می‌توانیم در مدت زمانی کم به نتیجه برسیم و نیازی به بخیه و تحمل درد نیست. لیفت لثه با استفاده از لیزر روی دائمی و ماندگار است که می‌توان از آن بهره برد. در لیفت لثه با دستگاه لیزر می‌توانیم خط لثه را تغییر دهیم و آن را بالاتر ببریم. در این روش زیبایی می‌توانیم بافت لثه را با استفاده از لیزر حذف کنیم که نیاز به دقت زیادی دارد تا شکل و اندازه لثه‌های هر دندان غیر متقارن نشوند.

مراحل انجام لیف لثه با دستگاه

برای حذف لثه و ایجاد تقارن در دهان و دندان‌ها می‌بایست مراحلی طی شود تا نتیجه مطلوب به دست آید. باید توجه داشت که استفاده از لیزر می‌تواند بافت لثه را ببندد و از خونریزی جلوگیری کند. این مراحل شامل موراد زیر خواهد بود:

  • مرحله اول: دندان‌پزشک در ابتدا با استفاده از اشعه ایکس میزان فاصله استخوان تا دندان را بررسی می‌کند. این روش باعث تعیین دقیق میزان بافت قابل برداشت از روی دندان می‌شود.
  • مرحله دوم: استفاده از بی‌حسی در این مرحله از واجبات است.
  • مرحله سوم: در این مرحله دندان‌پزشک با استفاده از لیزر، بافت اضافی لثه را حذف می‌کند که معمولا 2 میلی‌متر یا کمتر از آن است. این مرحله با دقت بسیار بالایی باید انجام شود.

مزایای لیفت لثه با دستگاه

برای انجام لیفت لثه می‌توانیم جراحی را انتخاب کنیم؛ اما روش جراحی معایب بسیاری دارد و در مقابل روش استفاده از لیزر از خطر بیشتری برخودار است. در حالت کلی مورادی که باعث تمایز استفاده از دستگاه می‌شود به شرح زیر هستند:

  • بهبودی سریع و راحت
  • خونریزی کم
  • دقت و توجه بیشتر
  • درد و عفونت کمتر
  • هزینه کمتر
  • مدت زمان درمان کم
  • نتایج عالی و ماندگار

مراحل انجام لیف لثه با دستگاه

سخن پایانی

وجود لثه اضافی بر روی دندان می‌تواند آزار دهنده باشد. زمانی که از لیفت لثه با دستگاه استفاده می‌کنیم می‌توانیم شاهد خونریزی کمتر، هزینه پایین‌تر، بهبودی بیشتر، درد و عفونت کمتر و... باشیم. مراحلی که باید طی شود بسیار حساس هستند و باید در زمان برداشتن لثه از روی دندان با استفاده از دستگاه، دقت زیادی را به کار گرفت. مرکز دندان‌پزشکی رویا می‌تواند بهترین زاویه و تقارن را برای لثه‌های شما ایجاد کند. همچنین با ارائه خدماتی بی‌نظیر می‌تواند شما را به هدف خود نزدیک کند. برای مراجعه حضوری می‌توانید به شهرک غرب، بلوار ایران زمین بروید. 
شماره تماس: 
۰۲۱-۸۸۳۶۷۸۹۵ 
۰۲۱-۸۸۳۶۶۹۱۵
آیدی اینستاگرام: roya_dental_clinic