اکستنشن ابرو امروزه به عنوان یکی از بهترین راه‌‌ها برای داشتن ابروهایی پرپشت شناخته می‌شود. برخی‌ افراد در اثر بیماری ابروهای خود را از دست داده‌اند و از آنجا که ابروها مولفه اصلی در زیبایی محسوب می‌شوند؛ اعتماد بنفس خود را نیز از دست داده‌اند. اکستنشن ابرو به صورت کاملاً طبیعی را می‌توان راهی برای بازگرداندن زیبایی و پرپشت کردن ابروها دانست. با انجام اکستنشن ابرو به صورت طبیعی شما می‌توانید جذابیت و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید. 

اکستنشن ابرو در پاسداران

نحوه اکستنشن ابروها به صورت طبیعی

برای انجام عمل اکستنشن ابرو باید از الیاف‌های مو استفاده کرد. در این روش موها را با چسب پزشکی روی دیگر موهای نازک ابرو می‌چسبانند تا با این کار ابروها پرتر و پهن‌تر نشان داده شوند. در انجام عمل اکستنشن معمولاً برای هر ابرو 200 تار مو استفاده خواهد شد. در اکستنشن ابرو از الیاف‌های نازکی استفاده می‌شود تا ابرو شکل طبیعی خود را حفظ کند. اکستنشن ابرو کار سخت‌تری نسبت به اکستنشن مژه به حساب می‌آید.

کدام دسته از افراد می توانند اکستنشن ابرو انجام دهند؟

اکستنشن ابرو راهی طبیعی و خوب برای پرپشت کردن ابروهاست. این کار برای آن دسته از افراد که ابروهای کم‌پشتی دارند یا در اثر بیماری ابروهای خود را از دست داده‌اند روشی مناسب به نظر می‌رسد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بعد از بارداری، در اثر بیماری یا حتی به صورت ژنتیکی ابروهای کم‌پشتی دارید؛ اکستنشن ابرو به صورت کاملاً طبیعی برای شما گزینه خوبی خواهد بود. 

نکاتی که باید در زمان انجام اکستنشن ابرو رعایت کرد

قبل از اینکه اکستنشن ابرو انجام دهید، اگر روی ابروها ژل، سایه و یا مداد کشیده‌اید حتما آن‌ها را تمیز کنید. این کار به ماندگاری بهتر و بیشتر اکستنشن کمک می‌کند. قبل از اینکه آرایشگر کار خود را شروع کند، درباره جاهای خالی ابرو که می‌خواهید پر شوند و مدلی که دوست دارید حرف بزنید. یکی از نکات بسیار مهمی که باید قبل از انجام اکستنشن ابرو درنظر داشته باشید؛ این است که به هیچ عنوان پوست ابروها را رنگ نکنید. اگر پوست ابرو رنگ شود؛ در نتیجه تیره شدن آن، رشته‌های مو اشتباهی به ابرو وصل خواهند شد و کار خراب می‌شود.

مراقبت های بعد از اکستنشن ابرو برای ماندگاری بیشتر

برای اینکه اکستنشن ابرو برای شما ماندگاری بیشتری داشته باشد تا 2 روز بعد از انجام این عمل به هیچ وجه آب به ابروها نزنید. به استخر نروید و ورزش‌های خیلی سنگین هم انجام ندهید. در 2 روز اول اصلا چشم‌ها و ابروها را نمالید. در این 2 روز از هیچگونه کرم، روغن و دیگر محصولات سنگین در اطراف ابروها استفاده نکنید. در این مدت روی ابروها نخوابید، به آن‌ها دست نزنید، به هیچ عنوان ابروها را رنگ نکنید و هیچ‌گونه لوازم آرایشی روی آن‌ها نزنید.
برای تمیز کردن ابروهای اکستنشن شده از یک پارچه نم‌دار کمک بگیرید و به آرامی روی ابروها ضربه بزنید. اگر ابروهای خود را لمس کنید موهای اکستنشن شده امکان دارد از روی پوست برداشته شوند. در زمان تعویض لباس مراقب برخورد زیپ و دکمه‌ها به ابروها باشید. سعی کنید از چرب شدن و تماس دائم با پوست ابرو خودداری کنید. زیرا تارهای اکستنشن به پوست وصل شده‌اند و در نتیجه تارها ماندگاری خیلی طولانی نخواهند داشت. اگر الیاف اضافه شده به تارهای ابرو متصل شوند ماندگاری اکستنشن ابرو 3 هفته خواهد بود اما در صورتی که اکستنشن برروی پوست انجام شود، تنها 5 تا 7 روز ماندگاری دارد. برای ترمیم اکستنشن ابرو باید هر 2 یا 3 هفته یک‌بار اقدام نمایید.

با کمک کدام وسایل اکستنشن ابرو انجام می شود؟

برای انجام اکستنشن ابرو به صورت کاملاً طبیعی از وسایل زیر کمک گرفته می‌شود:
•    موهای طبیعی یا مصنوعی که اندازه آن‌ها بین 5 تا 8 میلی‌متر است.
•    استند
•    پنس
•    چسب مخصوص اکستنشن ابرو
•    موچین
•    پالت ابرو در سایزهای متفاوت
گاهی اوقات وقتی برای عمل اکستنشن از چسب کمک گرفته می‌شود باید از چسب بدون فرمالدهید استفاده کرد. اگر می‌خواهید اکستنشن روی پوست صورت بگیرد باید از چسب سفید استفاده کنید. زیرا چسب‌های صورتی حساسیت و قرمزی را در پوست به‌وجود می‌آورند. اگر به دنبال چسب‌های خوب و باکیفیت هستید از چسب‌های آمریکایی و اروپایی استفاده کنید.

کلام پایانی

سالن زیبایی لونا واقع در چهارراه پاسداران، میدان حسین آباد، ساختمان اداری مهدی، طبقه۱، واحد۴، آماده ارائه انواع خدمات زیبایی و همچنین انجام اکستنشن ابرو به صورت کاملاً طبیعی برای شما همشهریان و مشتریان گرامی است. در سالن لونا از بهترین ابزار و چسب‌های موجود در بازار برای انجام عمل اکستنشن استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید برای کارهای زیبایی خود نوبت بگیرید با شماره تلفن‌های 09127966495 و 22981927-021 و 26756765-021 تماس حاصل نمایید.
اینستاگرام : lunabeauty.salon