افتادگی مژه و کوتاه بودن آن، یکی از معضلات بانوان است. اگر استفاده از ریمل، فر مژه و... به طور مداوم باشد، ممکن است مشکل ما را حادتر کرده و ما در نهایت شاهد ریزش مژه‌های خود باشیم. پس از این اتفاق، اگر راهکار مناسبی را در پیش نگیریم، به هیچ عنوان نمی‌توانیم مژه‌های خود را به حالت قبل باز گردانیم. یکی از بهترین راهکار‌های پیش‌رو، مراجعه به مرکز اکستنشن مژه پرستو برای انجام خدمات مژه یعنی لیفت مژه، اکستنشن، کاشت، لمینت و... است.

بهترین مرکز آموزش مژه در شرق تهران

ابزارآلات و محصولات مورد نیاز برای کاشت مژه

برای اجرا کردن هر یک از روش‌ها یعنی لمینت مژه، اکستنشن مژه، لمینت، کاشت و... باید ابزارآلات مخصوص به هر یک را داشت و با توجه به نیاز خود بهترین و مرغوبت‌ترین تجهیزات را تهیه کرد؛ که همه این وسایل با بهترین و مرغوب‌ترین کیفیت در مرکز اکستنشن مژه پرستو وجود داشته و تمامی کارکنان حاضر در مجموعه، آماده خدمت رسانی به شما هستند.

کاشت مژه

اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت در کاشت مژه، مژه‌های مصنوعی هستند. برای تهیه مژه‌های مصنوعی می‌توان به صورت تکی، نواری، دوتایی و... آن‌ها با توجه به نیاز و خواسته خود را خریداری کرد. همچنین چسب مژه نیز از اهمیت بالایی برخودار است؛ چراکه باید مرغوب و باکیفیت باشد. برخی از چسب‌ها برای فرد حساسیت ایجاد می‌کنند که باید در زمان تهیه چسب مژه به این فاکتور توجه شود. برای کاشت مژه باید از وسایل دیگری نظیر چسب باریک برای زیر چشم، موچین مخصوص برای گرفتن و قرار دادن مژه‌ها، ریمل، پد تمیز کننده، دستگاهی برای فر کردن مژه‌ها و... استفاده کرد.

اکستنشن مژه

اگر مژه‌های کوتاه و کم‌پشت دارید، بهترین گزینه برای حل این مشکل اکستنشن مژه است. برای انجام این روش باید تارهای مو را همراه چسبی باکیفیت و مخصوص در لابه‌لای مژه‌ها چسباند تا مژه‌ها پرپشت و ضخیم شوند. اکستنشن مژه در برابر کاشت مژه ماندگاری کمتری داشته و اغلب بعد از حدود یک الی دو هفته از مژه جدا می‌شوند. برای اجرای این روش می‌بایست تجهیزات خاصی را در اختیار داشت که می‌توان به چسب برای گذاشتن بر زیر چشم، انبر سر صاف، چسب مخصوص، مژه، ریموور، خشک کن برای مژه، انبر سر کج و... اشاره کرد. موهایی که برای اکستنشن مژه می‌توان از آنها استفاده کرد به شرح زیر هستند:
•    مژه لوزی صاف
•    مژه سمور
•    مژه صاف گرد
•    مژه دو انتها باریک

آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه در شریعتی

لمینت مژه

لمینت مژه نیز یکی دیگر از اقداماتی است که می‌توان از آن مجموعه اکستنشن مژه پرستو بهره برد و مژه‌هایی جذاب و خارق‌العاده‌ داشت. برای اجرای این کار نیز باید از مواد مرغوب و باکیفیت از جمله اپلیکاتور فلزی، شانه لیفت، میکرو براش، شانه لیفت فلزی و... استفاده شود. لمینت مژه باعث بلندتر شدن مژه‌ها شده و می‌تواند چند ماه دوام داشته باشد. 

لیفت مژه

لیفت مژه نیز یکی دیگر از خدماتی بوده که می‌تواند مژه‌های شما را فر کرده و تا از حالت زیبای آن لذت ببرید. لیفت مژه ماندگاری خوبی دارد، اما دائمی نیست. برای اجرای این روش باید از وسایلی نظیر چسب بیگودی فر مژه، بیگودی سیلیکونی، ژل تثبیت کننده، کیت مواد لیفت مژه و... باید استفاده کرد.

 اکستنشن روسی

برای تمامی افراد در حالت کلی برای اجرای اکستنشن مژه با چهار نوع روش روبه‌رو می‌شویم. اکستنشن کلاسیک، اکستنشن مگاوالیوم، اکستنشن والیوم و اکستنشن اسپایکی روش‌هایی هستند که باید نسبت به آنها آگاهی داشت. اکستنشن روسی همان اکستشن والیوم است. بین این دو مورد هیچگونه تفاوتی نبوده و تنها به دلیل آموزش این روش در روسیه به آن اکستنشن روسی می‌گویند. در روش اکستنشن روسی به جای یک تار مو در کنار تار مژه، باید از دو تا شش تار مژه مصنوعی استفاده کنیم تا حجم بالایی به مژه‌های طبیعی دهیم. تارهای مژه‌های مصنوعی اغلب از جنس مرغوب و نازک هستند تا بتوانند از ایجاد حالتی مصنوعی و نامرتب جلوگیری کنند. همچنین معمولاً ضخامت موها بین 0.05 تا 0.07 هستند.

شرایط استخدام و کارورزی رایگان در مرکز اکستنشن مژه پرستو

اگر شما نیز مژه کار حرفه‌ای هستید و می خواهید هنرنمایی خود را در محیط بهتری ارائه دهید، بهترین گزینه حضور در مرکز اکستنشن مژه پرستو است. شما در این مرکز می‌توانید از درآمد بالا بهره ببرید و استخدام شوید. البته در وهله اول باید با مرکز اکستنشن مژه سهروردی تماس حاصل فرمایید و فرم مورد نظر را پر کنید. همچنین نمونه کارهای خود را ارسال نمایید تا صحت کار و معیارهای مورد نیاز این مرکز نیز ارزشیابی شوند. پس از برگزیده شدن، شما می‌توانید در این مرکز خدمت‌رسانی کرده و از درآمد بالای خود لذت ببرید. توجه داشته باشید که اگر تازه کار هستید نیز می‌توانید در مرکز به صورت رایگان دوره کارورزی را پشت سر بگذارید و در حرفه خود خبره شوید.

آموزش کاشت مژه در شریعتی

سخن پایانی

اکستنشن مژه از اهمیت بالایی دارد و باید اکستنشن مژه با مواد مرغوب و باکیفیت اجرایی شود. در مجموعه اکستنشن مژه پرستو می‌توانید با خیال آسوده از خدمات برخودار باشید و از مواد مرغوب بهره بگیرید. ۰۹۱۹۵۰۴۸۰۱۵ و ۰۹۱۲۷۹۸۰۲۲۱ شماره‌هایی هستند که می‌توانید برای نوبت و تعیین وقت از آنها ساتفاده کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام مجموعه یعنی extensionparastoo از تنوع بالا نمونه‌های اجرایی شده دیدن کنید و بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.