داشتن حیوان خانگی نیاز به مراقبت‌های بسیاری دارد؛ در همین راستا در صورت مواجهه با هرگونه مشکل نیاز است تا سریعا به یک مرکز درمانی تخصصی دامپزشکی مراجعه کرد. در واقع به عنوان صاحب یک حیوان خانگی، یافتن یک بیمارستان دامپزشکی قابل اعتماد می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد. عوامل زیادی از در دسترس بودن خدمات اورژانس گرفته تا تخصص تیم دامپزشکی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. در تهران، صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند مطمئن باشند که حیوانات آن‌ها در مرکز پزشکی حیوانات درین به‌خوبی خدمات درمانی را دریافت می‌کنند. 

بهترین دامپزشکی شبانه روزی در شرق تهران

معرفی مرکز پزشکی حیوانات درین

مرکز پزشکی حیوانات درین یک بیمارستان دامپزشکی پیشرفته در تهران است. این بیمارستان 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته برای ارائه مراقبت‌های پزشکی اورژانسی و غیراورژانسی به حیوانات خانگی مشغول به فعالیت است. درین به عنوان یک بیمارستان دامپزشکی شبانه‌روزی طیف وسیعی از خدمات و فناوری پیشرفته را برای اطمینان از بهترین مراقبت ممکن از حیوانات خانگی ارائه می‌دهد. 
بیمارستان دامپزشکی درین بیمارستانی است که می‌تواند مراقبت‌های پزشکی جامعی از معاینات معمول مانند واکسیناسیون و صدور شناسنامه گرفته تا روش‌های جراحی پیشرفته و دندانپزشکی، مراقبت‌های ویژه و.‌‌.‌. را برای حیوانات خانگی ارائه دهد.

نیاز به بیمارستان دامپزشکی 24 ساعته در تهران

صاحبان حیوانات خانگی از این موضوع آگاه هستند که شرایط اضطراری ممکن است در هر زمان از روز یا شب رخ دهد. متاسفانه همه بیمارستان‌های دامپزشکی برای ارائه مراقبت‌های شبانه‌روزی مجهز نیستند. این امر می‌تواند یک مشکل بزرگ برای صاحبان حیوانات خانگی به شمار رود که نیاز به مراقبت فوری پزشکی برای حیوانات خانگی خود دارند. مرکز پزشکی حیوانات درین این نیاز را تشخیص داده و مراقبت شبانه‌روزی از حیوانات خانگی در تهران را در اولویت قرار داده است.  

خدمات ارائه شده در مرکز پزشکی حیوانات درین

مرکز پزشکی حیوانات درین طیف گسترده‌ای از خدمات را برای برطرف ساختن نیازهای حیوانات خانگی و صاحبان آن‌ها ارائه می‌دهد. برخی از خدمات ارائه شده در بیمارستان عبارتند از:
●    مراقبت‌های پزشکی اورژانسی
●    معاینات روتین و واکسیناسیون
●    مراقبت از دندان
●    انواع روش‌های جراحی
●    تصویربرداری تشخیصی (اشعه ایکس، سونوگرافی، ام آر آی)
●    خدمات توانبخشی
●    حیوانات خاص
●    پانسیون و نگهداری حیوانات
●    اعزام آمبولانس 
این بیمارستان همچنین خدمات شبانه‌روزی را برای حیوانات خانگی که نیاز به مراقبت شبانه دارند ارائه می‌دهد. این بیمارستان با تیمی از متخصصین دامپزشکی و دستیاران دامپزشکی آموزش دیده، برای رسیدگی به هرگونه مشکل پزشکی که ممکن است پیش بیاید مجهز شده است.

دامپزشکی شبانه روزی خوب در شرق

تیم کارشناسان دامپزشکی مرکز پزشکی حیوانات درین

در قلب مرکز پزشکی حیوانات درین، تیمی از متخصصان دامپزشکی قرار گرفته است. تعدادی از افراد بسیار باتجربه و آموزش دیده‌ در حیطه دامپزشکی و متخصصان این حوزه، گرد هم آمده‌اند. این تیم شامل متخصصان اورژانس، جراحی، داخلی و تصویربرداری تشخیصی می‌شود. هر یک از اعضای تیم متعهد به ارائه بالاترین کیفیت مراقبت از حیوانات خانگی هستند.

تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته موجود در بیمارستان

مرکز پزشکی حیوانات درین مجهز به آخرین تکنولوژی و تجهیزات برای ارائه بهترین مراقبت ممکن از حیوانات خانگی است. این بیمارستان یک مجموعه جراحی کاملا مجهز، تجهیزات تصویربرداری تشخیصی (شامل اشعه ایکس، سونوگرافی) و یک آزمایشگاه پیشرفته برای آزمایش‌های تشخیصی را در خود جای داده است. این بیمارستان همچنین از تکنیک‌های پیشرفته بیهوشی و مدیریت درد برای اطمینان از راحتی و ایمنی حیوانات خانگی در طول عمل، استفاده می‌کند.

مقایسه با سایر بیمارستان‌های دامپزشکی شهر تهران

در حالی که بیمارستان‌های دامپزشکی زیادی در تهران وجود دارند، تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند با سطح مراقبت و تخصص ارائه شده در مرکز دامپزشکی حیوانات درین برابری کنند. تعهد این بیمارستان به مراقبت 24 ساعته و فناوری پیشرفته، آن را از سایر بیمارستان‌های دامپزشکی شهر متمایز می‌سازد. صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند اعتماد کنند که حیوانات خانگی آن‌ها بالاترین کیفیت مراقبت را در مرکز دامپزشکی حیوانات درین دریافت خواهند کرد.

پارک بازی سگ در شرق تهران

سخن پایانی

مرکز پزشکی حیوانات درین یک بیمارستان دامپزشکی درجه یک در تهران است که به‌صورت شبانه‌روزی مراقبت و فناوری پیشرفته را به حیوانات خانگی ارائه می‌دهد. این بیمارستان با تیمی از متخصصان دامپزشکی آموزش دیده و متعهد به مراقبت دلسوزانه، به شهرتی با عنوان یکی از بهترین‌ها در شهر دست یافت. اگر به مراقبت‌های پزشکی اورژانسی برای حیوان خانگی خود نیاز دارید، در تماس با مرکز پزشکی حیوانات درین با شماره‌ها 02177093795 و 0217703792و02177093786و02177093781 تردید نکنید. همچنین می‌توانید برای دریافت مراقبت‌ها تخصصی برای حیوان خانگی خود به آدرس بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و خیابان مدائن، پلاک ۵۸۴ مراجعه فرمایید.
اینستاگرام: dorrin_pet_hospital