توجه به ظاهر و زیبایی در این روز‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن لب‌هایی برآمده و خوش فرم، بینی متناسب با صورت و غیره مواردی هستند که می‌توان با مراجعه به پزشکی ماهر و باتجربه به نتیجه دلخواه رسید. با بالا رفتن سن می‌توانیم شاهد ایجاد چین‌وچروک در اطراف چشم و دور لب‌های خود باشیم. در این شرایط، می‌توان از جوان‌سازی پوست بهره برد و صورت خود را از هر گونه چین‌وچروک دور ساخت. باید توجه داشت که برای انجام خدمات زیبایی می‌بایست از مواد مرغوب و باکیفیتی استفاده شود تا شاهد بروز حساسیت، التهاب و قرمزی در پوست خود نباشیم.

فیلر لب

اگر از ظاهر لب‌های خود راضی نیستید، می‌توانید فیلر لب را برگزینید. فیلر لب با استفاده از مواد مرغوب، حجم مناسبی به لب‌ها می‌دهد و لب حالت برجسته و زیبایی به خود می‌گیرد. برند استفاده شده باید باکیفیت باشد تا آلرژی و حساسیت ایجاد نگردد. ماده‌ای که برای این منظور می‌توان استفاده کرد، اسید هیالورونیک نام دارد که یک ماده طبیعی و سالم است. این ماده به صورت طبیعی در بافت بدن وجود دارد و با ساختار بدن در سازگاری است و برای لب مشکلی ایجاد نمی‌کند. بهترین برند برای اسید هیالورونیک، برند رووفیل کره است که می‌توان از آن بهره برد.

بهترین دکتر برای فیلر لب طبیعی در زعفرانیه

فیلر بینی

اگر نواقص مختلفی در بینی خود دارید و از جراحی می‌ترسید، فیلر بینی بهترین انتخاب برای شما است. فیلر بینی روشی کم‌ تهاجم و بی‌خطر است که می‌توان به کمک آن ایرادات موجود در بینی را رفع کرد. ماندگاری این روش زیبایی تا حدود 18 ماه است. برای انجام فیلر بینی می‌بایست در ابتدا به پزشک و متخصصی ماهر مراجعه کنید. فرد متخصص، ژل مربوطه را به نقاط مختلفی از بینی شما که نیاز به اصلاح دارند، تزریق می‌کند. قوز بینی یکی از مشکلاتی است که می‌توان بدون جراحی و با فیلر بینی آن را رفع کرد.

کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت نیز یکی دیگر از روش‌های زیبایی است که هم به صورت جراحی و هم به شکل غیر تهاجمی و بدون عمل جراحی انجام می‌شود و به این شکل، می‌تواند در زیباسازی صورت شما نقش داشته باشد. در این روش زیبایی، متخصصی ماهر تمامی اندام‌های صورت را مورد بررسی قرار می‌دهد و عیوب موجود در صورت را با تزریق ژل بهبود می‌بخشد. اگر چانه شما فرم مناسبی نداشته یا حالتی افتاده داشته باشد، می‌توان به کمک کانتورینگ آن را ترمیم کرد. در روش کانتوریت صورت، ما شاهد ایجاد تناسب و هماهنگی بین اجزای صورت هستیم و این مسئله می‌تواند در بالا رفتن زیبایی چهره بسیار موثر واقع شود. در روش کانتورینگ می‌توان زاویه سازی نیز انجام داد؛ یعنی می‌توان تغییری در زاویه فک ایجاد کرد و زاویه خط فک را بهبود بخشید. 

بهترین دکتر برای کانتورینگ صورت در زعفرانیه

انواع جوانسازی پوست و اندولیفت

گاهی بنا به دلایل مختلفی همچون بالا رفتن سن، می‌توانیم شاهد ایجاد تغییرات مختلفی نظیر شل شدن پوست، افتادگی پشت پلک، وجود چربی اضافه و... باشیم. روش‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست صورت وجود دارد که یکی از آنها اندولیفت است. اندولیفت در واقع در از بین بردن چربی‌های اضافه، تحریک پویت برای کلاژن سازی،  اصلاح زاویه موجود در گردن و صورت، سفت کردن پوست و مواردی از این قبیل نقش دارد. اندولیفت روشی بی‌خطر و کم تهاجم است و می‌توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. در این روش، متخصص باتجربه از دستگاه لیزر اندولیفت استفاده می‌کند و با انتقال و نفوذ اشعه لیزر می‌توان شاهد ایجاد تغییری در بافت پوست بود. 

لیفت با نخ

لیفت با نخ سیلوئت روشی مناسب و بدون جراحی است که می‌توان به کمک ظاهر شخص را بهبود بخشید. در این روش از نخ‌های سیلوئت استفاده می‌شود که قابل جذب هستند و نیاز به کشیدن و غیره ندارند. با بهره برد از لیفت با نخ می‌توان پوست شل شده، افتاده و غیره را بهبود بخشید و به حالت مناسبی تغییر داد. یک متخصص مجرب می‌تواند به راحتی با استفاده از نخ‌های سیلوئت پوست شما را به بالا هدایت کند و از افتادگی آن جلوگیری نماید.

سخن پایانی

در مطب دکتر مانا مصطفوی می‌توانیم شاهد تغییراتی باورنکردنی در صورت خود باشیم. مواد مصرفی از برندهای معتبر و مشهوری است که هیچگونه حساسیت، آلرژی، التهاب و غیره را برای پوست شما ایجاد نمی‌کند. از سری برندهای مورد استفاده می‌توان به نورامیس کره، پرفکتا فرانسه، الانسه، الیاکسین، رووفیل کره و غیره اشاره داشت. وجه تمایز کلینیک زیبایی دکتر مانا مصطفوی با دیگر مراکز، فیلر لب به روش روسی، لیفت غیرجراحی صورت و کانتورینگ، از بین بردن غیر جراحی غبغب، از بین بردن پف زیر چشم و دیگر خدمات است. تمامی خدمات ارائه شده بالاترین کیفیت را داشته و در بهترین شرایط انجام می‌گیرد تا بتوان ظاهر زیباتری را از خود به نمایش گذاشت. 
آدرس: زعفرانیه، بلوار آصف نبش ماکویی پور جنوبی، جنب بانک سامان، ساختمان سروین، طبقه دوم، زنگ ۲۲
شماره  تماس: ۰۹۹۱۱۶۰۶۰۶۲
آیدی اینستاگرام: dr.mana.mostafavi