در فرآیند صافی و احیا مو ترکیباتی از مواد شیمیایی استفاده می‌‌شود که به طور مستقیم با کوتیکول مو در تماس قرار گرفته و در نتیجه ساختار شیمیایی مو تغییر می‌کند. حالت طبیعی مو که اغلب به‌شکل زیگزاکی است، در این فرآیند شکسته شده و به‌شکل موازی نمایان می‌شود. این روش پیشرفته صافی و احیا مو برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا معرفی و ثبت شده است. افرادی که با مشکل موهای فر و ناهموار دست و پنجه نرم می‌کنند، با انتخاب صافی و احیا مو، تجربه‌ای کاملاً جدید و لذت بخش را خواهند داشت. 

بهترین سالن زیبایی برای کراتین مو در چیتگر

مزیت صافی مو 

یکی از مزایای بارز روش صافی مو، عدم اثرگذاری آن در هوای مرطوب و پف نکردن آن است. علاوه بر این این روش به حفظ زیبایی مو در شرایط نامساعد و آب و هوای مرطوب کمک می‌کند. با این حال ترمیم ریشه‌های مو یکی از مواردی است که نیاز به توجه ویژه دارد. بعد از رشد مو، لازم است روش صافی و احیا مو به منظور تجدید شدن ریشه‌ها انجام شود، که البته این فرآیند به‌عنوان یک روش ترمیمی محسوب می‌شود.

ماندگاری صافی مو 

یکی از مزایای استفاده از صاف‌کننده مو این است که در هوای مرطوب، موها پف نکرده و فرفر نمی‌شوند. همچنین این روش به‌ حفظ زیبایی مو در شرایط نامساعد و هوای بارانی کمک می‌کند. با این حال یک مشکلی که باید در نظر گرفته شود، نیاز به ‌‌‌ترمیم مجدد ریشه موها است. بعد از رشد موها، لازم است ریشه‌ها را مجدداً صاف کنیم که می‌توان آن را به‌عنوان یک نوع ترمیم در نظر گرفت.

کراتین برای صافی و احیا 

کراتین، پروتئینی است که در ساختار مو و ناخن وجود دارد و باعث حفاظت و جلوگیری از شکنندگی آن‌ها می‌شود. این ماده شادابی و درخشندگی مو را نیز به همراه دارد. عوامل مختلفی مانند تماس مستقیم با نور خورشید، استفاده از مواد شیمیایی و سبک زندگی نامناسب موجب کاهش مقدار کراتین در مو و ناخن می‌شود و در نتیجه، شادابی و سلامتی مو را به‌‌خطر می‌اندازد. در چند سال اخیر، استفاده از کراتین مو به‌‌منظور ترمیم موهای آسیب‌دیده و خشک محبوبیت زیادی را پیدا کرده است. 
در واقع، کراتین به‌‌صورت مصنوعی و با استفاده از مواد شیمیایی تولید شده و برای ترمیم مو به کار می‌رود. البته باید توجه داشت که این روش دائمی نبوده و بعد از مدتی، موها شفافیت و صافی خود را از دست می‌دهند و به ترمیم دوباره نیاز خواهند داشت. تقسیم‌بندی کراتینه مو به‌‌روش‌‌های برزیلی و احیایی متداول است و برای ترمیم موی زنان و مردان به کار می‌رود. موهای ما دارای مواد معدنی و پروتئینی هستند که حضور این مواد باعث درخشندگی و صافی مو می‌شود.

صافی و احیا مو در سالن زیبایی شبنم حسینی 

برای افرادی که موهایشان به‌‌دلیل سوختگی یا استفاده از مواد شیمیایی دچار آسیب شده و دمیج شده‌اند، می‌توان از روش صافی و احیاء مو استفاده کرد تا موهایشان ترمیم شوند. در ابتدا کوتاه کردن موها یک راه حل درمانی است. چنانچه تغییری رخ نداد، در مرحله بعد از آن می‌توان از روش صافی و احیاء مو استفاده کرد. اگر شخصی نمی‌خواهد موهایش به دلیل استفاده از روش ریباندینگ صاف شود و به همان شکل مجعد خود باقی بماند، باید مواد کراتینه را برای احیای مو انتخاب کند. 
البته باید توجه داشت که مواد کراتینه قدرت صافی مو را به همان اندازه نداشته و ممکن است موها را تنها لخت کنند. استفاده از روش صافی و احیاء مو، موها را صاف کرده و تقریباً قابلیت ۷۰ درصد ترمیم و ۳۰ درصد صاف کردن موها را دارد. اگر پس از تکرار رنگ‌ها و مش‌های مو، موها شکل بد و آسیب دیده می‌گیرند، این موضوع نشانگر نیاز به روش صافی و احیاء مو است.

کراتین مو در چیتگر

سخن پایانی 

سالن زیبایی شبنم حسینی با ارائه خدمات متنوعی از جمله کوتاهی و رنگ مو، ماساژ صورت و بدن، مانیکور و پدیکور، آرایش عروس و زیبایی، به نیازهای متنوع شما پاسخ می‌دهد. این سالن با بستری آرام و دلنشین و تجربه‌ای حرفه‌ای، تمام تجربیات خود را پشت سر گذاشته و به‌‌عنوان یک نقطه تمایز در دنیای زیبایی معروف است. اگر به‌‌‌دنبال یک تجربه لذت‌بخش و استثنایی از زیبایی هستید، سالن زیبایی شبنم حسینی بهترین گزینه ای است که می‌توانید برای خود انتخاب کنید.
آدرس: چیتگر، ضلع جنوبی میدان ساحل، خیابان نور، نبش کوچه قمر، مجتمع ستاره دریای شمالی، طبقه ۵، واحد۸
شماره تلفن :02146125600
اینستاگرام: beautyshabnamhosseini