در دنیای امروزی، داشتن موها، ابروها و مژه‌‌های پرپشت برای بسیاری از افراد، به‌‌خصوص خانم‌‌ها، یک امر مهم در زیبایی چهره محسوب می‌شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های متعددی برای جبران کم‌ پشتی و کاهش موهای بدن، ارائه شده‌‌اند. به ‌‌منظور پوشش دادن نواحی کم‌ پشت مو، روش‌هایی همچون کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت مژه، جزء بهترین روش‌ها به حساب می‌آیند. همچنین، برای پرپشت‌‌‌تر شدن مژه‌‌ها، روش دیگری به نام اکستنشن مژه وجود دارد که نسبت به کاشت مژه، راحت‌‌تر و برای متقاضیان در دسترس‌تر است.

بهترین سالن زیبایی در ساقدوش

انواع اکستنشن مژه در سالن زیبایی آپامه

اکستنشن مژه شامل انواع مختلفی می‌شود که در این بخش، به ‌‌‌معرفی روش‌‌های پرطرفدار و مهم آن می‌پردازیم.

  • اکستنشن مژه کلاسیک

در روش کلاسیک اکستنشن مژه، مژه‌های مصنوعی به‌صورت جداگانه با استفاده از چسب روشن یا مشکی مناسب، به ‌‌‌‌مژه‌های طبیعی شما اضافه می‌شوند. این روش برای ۴ تا ۶ هفته قابل استفاده است و معمولا برای هر چشم، از ۶۰ تا ۸۰ مژه نیاز خواهد بود. با مشاهده عکس‌های قبل و بعد افرادی که این روش را انجام داده‌اند، این امر قابل توجه است که مژه‌‌های مصنوعی به شکل طبیعی به نظر می‌رسند.

  • اکستنشن والیوم

در روش کاشت مژه والیوم، تارهای ابریشمی بسیار نازک و سبکی را برای هر تار از مژه‌های طبیعی متصل می‌کنند. البته در این فرآیند، ضخامت و قدرت تحمل مژه‌‌های طبیعی مشتری به عنوان ملاحظه‌‌ای مهم مورد توجه قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که اکستنشن مژه والیوم، نسبت به اکستنشن کلاسیک سبک‌تر بوده و دوام طولانی‌‌تری دارد. همچنین باید اشاره کرد که این روش کاشت مژه، شامل انواع متنوعی از طرح‌ها مانند اکستنشن مژه والیوم روسی، کاشت مژه والیوم عروسکی و... می‌شود.

اکستنشن مژه در ساقدوش

مراحل انجام اکستنشن مژه در سالن زیبایی آپامه

انواع گوناگونی از اکستنشن مژه وجود دارند؛ اما بهترین نوع اکستنشن، مژه‌‌های تک‌به‌‌تک است که بین مژه‌‌های طبیعی قرار می‌گیرند و جلوه‌ای‌ طبیعی به ‌‌مژه می‌بخشند. انجام کامل اکستنشن مژه، معمولا به دو ساعت زمان نیاز خواهد داشت. برای اطمینان از نتیجه کار، از یک برس ریمل تمیز استفاده نمایید. پس از کشیدن برس به داخل مژه‌هایتان نباید احساس کنید که مژه مصنوعی دارید. 
برای انجام اکستنشن مژه، فرد باید به‌طور کامل دراز بکشد و چشمان خود را ببندد. سپس، تکنسین کار مژه می‌بایست یک پد تمیز را زیر مژه‌‌های فرد قرار دهد. با استفاده از موچین، نوک مژه‌ها را یک میلی‌متر به چسب آغشته کرده و آن‌ها را در گوشه خارجی چشم قرار خواهد داد تا مژه‌‌ها متراکم‌تر و بلندتر به نظر برسند. سپس تکنسین مربوطه می‌بایست با استفاده از برس مخصوص، مژه‌‌ها را شانه زده و با استفاده از لوسیون و پنبه، پلک و مژه‌ها را شست‌وشو دهد و آرام آرام چسب‌ها را بردارد.
مدت زمان دوام مژه‌‌ها در حدود ۳ تا ۴ هفته خواهد بود؛ اما این مدت بستگی به نوع مژه‌های طبیعی شما و سرعت رشد آن‌ها دارد. بهتر است هر چند روز یک بار برای ترمیم مژه‌ها به ‌‌سالن زیبایی که برای اکستنشن مژه مراجعه کرده‌‌اید، بروید. اگر اکستنشن دارید، با ژل شست‌وشو آرایش چشم خود را پاک کرده و با دستمال نرم اطراف مژه‌‌ها را تمیز کنید. همچنین، برای شست‌وشوی پوست صورت و چشم‌ها می‌توانید از شامپو بچه استفاده نمایید.

نکات مهم در رابطه با اکستنشن مژه

تعداد مژه‌هایی که برای هر فرد استفاده می‌شوند، به ‌‌تعداد مژه‌های طبیعی فرد بستگی دارند. در صورتی که فرد از تعداد مژه‌های طبیعی کمی برخوردار است، می‌توان تعداد کمی مژه مصنوعی برای وی استفاده کرد. برای حفظ نسبت طبیعی، طول مژه‌های مصنوعی باید حداکثر دو برابر طول مژه‌های طبیعی باشد. همچنین، در صورتی که مژه‌های طبیعی شما ضعیف هستند، استفاده از مژه‌های مصنوعی با طول بیشتر می‌تواند باعث ریزش مژه شود.
اگر شما از وجود حساسیت در پوست خود اگاه هستید و این احتمال وجود دارد که پس از کاشت مژه به آن حساسیت دچار شوید، بهتر است در ابتدا دو عدد مژه را تست کنید و پس از گذشت چند روز، در صورت بروز حساسیت، آن‌ها را برداشته و از کاشت مژه خودداری نمایید. اگر مژه‌های طبیعی شما به اندازه کافی بلند و پرپشت هستند، نیازی به اکستنشن مژه ندارید و می‌توانید در مهمانی‌ها تنها از مژه‌های مصنوعی کمک بگیرید. استفاده از اکستنشن مژه تنها برای افرادی با مژه‌های طبیعی به ‌‌‌‌طول کمتر از ۳ میلی‌متر توصیه می‌شود.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در شمال تهران

سخن پایانی 

سالن زیبایی آپامه، یک مکان حرفه‌‌ای و منحصربه‌فرد برای انجام خدمات زیبایی است. این سالن با کادری مجرب و متخصص، بهترین خدمات را در زمینه اکستنشن مژه ارائه می‌دهد. باتوجه به تجربه و تخصص پرسنل سالن، می‌توانید با اطمینان کامل به انتخاب و استفاده از خدمات آن روی آورید. آپامه به‌دلیل استفاده از مواد باکیفیت و رعایت اصول بهداشتی، مراقبت کاملی را در خصوص زیبایی و سلامت مژه‌های شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده فعالیت‌های مربوطه در این مجموعه به پیج اینستاگرامی آن به آدرس apamehsaloon سری بزنید. همچنین می‌توانید جهت رزرو وقت با شماره 02122969818 تماس حاصل نموده و سپس به آدرس ساقدوش، خیابان رحمانیان، ساختمان بوستان مراجعه نمایید.