سفر به شهرهای شمالی کشور همواره در تعطیلات اولین گزینه‌ای است که افراد به آن می‌اندیشند. در این میان تنکابن یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار استان مازندران بوده که به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همواره مقصد گردشگران به حساب می‌آید. از همین‌رو هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیار زیادی در این شهر به چشم می‌خورند تا اقامتی خوش را برای مسافران به ارمغان آورند. حال اگر به تنکابن سفر کرده و به‌دنبال یک هتل بسیار خوب و مناسب بوده باشید تا بتوانید پس از گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهر به استراحت بپردازید، اهمیت آگاهی از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها را می‌دانید. هتل لاکچری تنکابن هتلی آپارتمان در دل این شهر است که باتوجه به امکانات فراوانی که دارد، می‌تواند اقامتی بسیار خاص را به شما هدیه دهد.

بهترین هتل در تنکابن

هتل وستا تنکابن

هتل لاکچری تنکابن یکی از بهترین و خاص‌ترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود. هتل لاکچری تنکابن از زیرمجموعه‌ هتل‌ وستا در شهر تنکابن به شمار می‌رود که به‌دلیل برخورداری از امکانات بسیار ویژه و خاص و همچنین قرارگیری در مکانی بسیار خوب، توانسته انتخاب بسیاری از گردشگران باشد. هتل آپارتمان تنکابن در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به‌صورت رسمی در این شهر آغاز کرد. این هتل در وسعتی بسیار بالا بنا گردیده که شامل حیاطی بسیار بزرگ می‌شود که ساختمان اصلی را در خود جای داده است. 
این ساختمان اصلی همان هتل لاکچری نام داشته که شامل 19 واحد اصلی می‌شود که به‌صورت ویلایی ساخته شده و از دیگر اتاق‌های این هتل جدا است. از طرفی این هتل علاوه‌بر داشتن اتاق‌های ویلایی، 2 باب سوئیت نیز در خود جای داد. قسمت‌هایی که برای اقامت تعبیه شده‌اند، در اطراف ساختمان اصلی این هتل قرار گرفته‌اند.
این هتل دارای امکانات و ساختمان‌های دیگری نیز است که شامل لابی، رستورانی بسیار بزرگ و کافی شاپ می‌شود. ساختمان مربوط به هتل دارای دو طبقه بوده که طبقه آن به لابی اختصاص داده شده و شما به هنگام ورود به هتل لاکچری تنکابن وارد این قسمت خواهید شد.

ویلاهای چند اتاق هتل لاکچری تنکابن

هتل لاکچری تنکابن که جزء هتل‌های وستا است، ویلاهای مختلف و متفاوتی را در خود جای داده که شما می‌توانید باتوجه به تعداد نفرات خود یکی از این ویلاها را انتخاب نمایید. این هتل شامل ویلاهایی با تعداد اتاق‌های مختلفی می‌شود. به عنوان مثال در این هتل می‌توانید ویلاهایی با اتاق‌های یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه را بیابید و باتوجه به نیاز خود، از طریق تماس گزینه مورد نظر را رزرو کنید. به یاد داشته باشید که اگر نوزاد دارید یا اگر تعداد شما افزون بر تعداد اعلام شده به هنگام رزرو بوده، در هنگام تحویل اتاق حتما اعلام درخواست ویژه کنید؛ پس از اعلام آن خدمات مربوطه ارائه داده خواهند شد.

امکانات هتل وستا تنکابن

هتل لاکچری تنکابن هتلی است که به‌دلیل ارائه خدمات بسیار خوب و عالی به یکی از هتل‌های سه ستاره این شهر تبدیل شده است. این هتل همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مختلف به‌دنبال جذب مشتریان جدید  باشد. هتل لاکچری خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. دقت داشته باشید که برخی از خدماتی که در ادامه ذکر شده‌اند، به ویلاهای این مجموعه اختصاص دارند.

  • پارکینگ روباز
  • استخر رایگان
  • کافی شاپ همراه با فضای باز
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در تمامی ویلاها و لابی هتل
  • جعبه کمک‌های اولیه در داخل ویلاها و تمامی اتاق‌های این مجموعه
  • سفره خانه
  • رستوران
  • آسانسور
  • نمازخانه
  • اینترنت رایگان در داخل لابی و تمامی اتاق‌ها و ویلاهای این هتل
  • کافی شاپ 
  • رستوران ایرانی
  • اعلام حریق
  • میز و صندلی در داخل تمامی واحد‌های این هتل
  • تمامی ویلاها و اتاق‌های این هتل به‌صورت مبلمان هستند.

تسهیلات ویژه هتل وستا تنکابن

هتل وستا تنکابن همانند دیگر هتل‌های سه ستاره تسهیلات بسیار ویژه و خاصی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. به عنوان مثال زمان خروج از این هتل ساعت 11 صبح و همچنین ساعت ورود به این هتل ساعت ۱۵ اعلام گردید. این هتل یک استخر خصوصی داشته که برای ویلاهای سه خوابه و چهار خوابه ارائه می‌شود.

 هتل لاکچری در تنکابن

سخن پایانی

تنکابن یکی از شهرهای خوش آب‌وهوا همراه با جاذبه‌های گردشگری فراوان در استان مازندران است که مردم مهمان‌نواز آن همواره از مسافران بسیاری پذیرایی می‌کنند. به همین منظور شاهد هتل‌ها و ویلاهای بسیاری در شهر هستیم. هتل لاکچری تنکابن یکی از هتل‌های بسیار خوب در استان مازندران و در شهر تنکابن است که به‌دلیل ارائه خدمات مختلف جزء هتل‌های ۳ ستاره این شهر محسوب می‌شود. این هتل در استان مازندران شهر تنکابن، دهکده توریستی نعمت آباد، خیابان ولیعصر، ابتدای جاده مازوبن قرار گرفته است. همچنین شما می‌توانید از طریق اینستاگرام و وب سایت رسمی این هتل با آن‌ها در ارتباط باشید.
لینک اینستاگرام:westahotel
شماره تماس:0114446033۰-09101115084