• زمان بازدید کاخ موزه سعدآباد : تمام ایام هفته به غیر از روزهای دوشنبه و ایام رسمی سوگواری.
  • ساعت کاربخش اداری مجموعه سعدآباد : 8 تا 16:15
  • ساعت کار موزه های سعدآباد : نیمه اول سال 8:30 تا 17:30 , نیمه دوم سال 9 تا 16:30
  • ساعت کار گیشه فروش بلیت موزه های سعدآباد : 9 تا 16
  • در ماه رمضان مجموعه سعدآباد تا ساعت 16 پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
  • روزهایی که کاخ موزه سعد آباد تعطیل است : شهادت امام علی ، شهادت امام جعفر صادق، تاسوعای حسینی، عاشورای حسینی، رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی.

آدرس: خیابان ولیعصر - خیابان شهید فلاحی ( زعفرانییه ) انتهای خیابان شهید کمال طاهری

مسئول موزه اتومبیل های سلطنتی :  مژده علی بیگی تلفن: 27940399

موزه اتومبیلهای سلطنتی بی شک یکی از جذابترین موزه های مجموعه  سعداباد به شمار میرود که در ان تعدادی از تولیدات شرکت های خودرو سازی معروف جهان نگهداری میشود.

اتومبیلهایی که در حال حاضر در موزه به نمایش در آمده اند شامل سه دستگاه رولز رویس ،یک دستگاه خودروی اسپید باگی ،پنج دستگاه بنز ،شش دستگاه  موتور سیکلت ، یک دستگاه اسنو مبیل ویکدستگاه کالسکه می باشد.

موزه اتومبیلهای سلطنتی سعدآباد  تنها موزه در ایران است که تمامی اتومبیلهای موجود در آن سلطنتی و مربوط به دوران پهلوی می باشد.

این موزه شامل دو بخش است ، بخش اول گالری رولزرویس و بخش دوم گالری بنز و  بین این دو گالری سالن اختصاصی مرسدس بنز اس ال 300 که یکی از زیباترین و کمیابترین خودروهای کلاسیک جهان به شمار میرود قرار دارد.

این خودروی منحصر بفرد متعلق به فرح دیبا بوده است .

از دیگر خودروهای فاخر این مجموعه میتوان به مرسدس بنز 600 با بدنه و شیشه های ضد گلوله اشاره کرد.

این خودروی بی نظیر که مورد استفاده شخص محمدرضا پهلوی بوده است دارای سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیک ، شیشه و صندلیهای برقی ، سانروف ،کولر ،8 سیلندر و گیربکس اتوماتیک و وزن حدود 6 تن میباشد.

این موزه در تاریخ 9 دیماه سال 1391 با حضور معاون رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مورد بهره برداری قرار گرفت.در حال حاضر در این موزه بیش از 500 قطعه  ظروف و اشیائ تزتینی در 5 سالن در دو طبقه به نمایش در آمده و در حال توسعه فضای نمایشگاهی و اشیاء به نمایش درآمده می باشد . اغلب این ظروف مربوط به کارخانجات معتبر دنیا نظیر لیموژ ، سور ، باواریا ،  رزنتال و ... می باشد. ظروف به نمایش درآمده به 3 دسته  ظروف قاجار ، پهلوی دوم و ظروف اهدایی می باشند که در شرایط و مناسبتهای مختلف خریداری و یا به پهلوی دوم و خانوده اش اهدا شده است.