لیزر کیوسوئیچ صورت یکی از روش‌های موثر در درمان انواع لکه‌های پوستی، خال‌ها، جوش‌ها و تیرگی‌های پوست است. این روش با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ، باعث حذف یا کم‌رنگ‌تر شدن لکه‌های روی پوست می‌شود و پوست را نرم، صاف و جوان‌تر می‌کند. همچنین، این روش برای درمان چین‌وچروک پوست و حذف تاتو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه لیزر کیوسوئیچ با تولید نور قدرتمند، لایه‌های بالایی پوست را به آرامی برداشته و لکه‌های پوست را حذف می‌نماید. 

مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ 

آشنایی با کاربرد لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک‌های پیشرفته لیزر درمانی است که به وسیله‌ آن می‌توان لک‌های پوستی را از بین برد و تاتو را پاک کرد. این تکنیک با استفاده از یک لیزر قدرتمند و با فرکانس بالا انجام می‌شود. لیزر کیوسوئیچ در مقایسه با دیگر تکنیک‌های لیزر درمانی، از قدرت بیشتری برخوردار است و می‌تواند به‌طور موثری لک‌های پوستی را از بین ببرد. لیزر کیوسوئیچ با استفاده از یک قطب‌نمای قدرتمند، پالس‌های لیزری با فرکانس بالایی را تولید می‌کند که به سرعت لک‌های پوستی را از بین می‌برند. 
این تکنیک در درمان لک‌های پوستی که بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی از داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‌شوند، بسیار موثر است. لیزر کیوسوئیچ به‌دلیل قدرت بالای خود، در درمان تاتو و خالکوبی‌های پوستی نیز مورد استفاده واقع می‌گردد. با استفاده از این تکنیک، تاتو و خالکوبی‌های پوستی به‌صورت کامل پاک می‌شوند و پوستی صاف و بدون لک و تاتو به دست می‌آید.

نحوه لیزر کیوسوئیچ در مطب دکتر رضا کوچکی

لیزر کیوسوئیچ یکی از روش‌های موثر در جوانسازی و بهبود پوست صورت است. این روش با استفاده از نور لیزری با طول موج کوتاه، لایه‌های بالایی پوست را برداشته و باعث ترمیم بافت و تولید کلاژن جدید می‌شود. در این روش، پوست صورت با دستگاه لیزر کیوسوئیچ تحت تاثیر نور قرار گرفته و لایه‌های بالایی پوست به‌صورت کنترل شده حذف می‌گردند. این روش باعث حذف لک‌های پوستی، کاهش چین‌وچروک، رفع آکنه و جوش، حذف تتو، رفع کک‌ومک‌های پوستی و تحریک پوست و کلاژن‌سازی خواهد شد.

مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ 

بعد از انجام لیزر کیوسوئیچ صورت، می‌بایست برخی از مراقبت‌های بعد از درمان رعایت شوند تا پوست شما به‌خوبی بهبود یابد و هیچ عوارضی به وجود نیاید. از مهم‌ترین این مراقبت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  بعد از انجام لیزر کیوسوئیچ صورت، می‌بایست به مدت حداقل 48 ساعت از استعمال هرگونه داروی یا موادی که پوست را به اشعه حساس می کند مانند هیدروکینون و لایه‌بردار ورتینویید موضعی، خودداری کنید.
  • پس از انجام لیزر کیوسوئیچ صورت، پوست شما دچار التهاب و قرمزی خواهد شد که به مرور زمان پوست شروع به ترمیم خود می کند و پوسته پوسته می‌شود. این روش درمان طولانی مدتی داشته و بهتر است که صبور باشید تا طول درمان آن به پایان برسد.
  • پس از انجام این روش، از قرار گرفتن در معرض آفتاب دوری کنید تا دوره نقاهت به پایان برسد؛ چراکه آفتاب باعث بروز کک‌ومک روی پوست می‌شود.
  • بعد از انجام لیزر کیوسوئیچ صورت، پوست شما به‌دلیل حساسیت به اشعه UV، نسبت به قبل حساس‌تر است. بنابراین، مصرف کرم ضدآفتاب با SPF بالا برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه UV بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
  • از استفاده از آب گرم و صابون به‌صورت ترکیبی خودداری کنید. بهتر است از آب سرد استفاده کرده و محصولات شست‌وشوی روزانه خود را مورد استفاده قرار دهید.
  • پس از انجام لیزر کیوسوئیچ صورت، برخی از مواد غذایی را که ممکن است باعث تحریک پوست شوند، مانند فلفل قرمز، آلوئه ورا، چای سبز و موادی که حاوی ویتامین C هستند، به مدت حداقل 48 ساعت از رژیم غذایی خود حذف کنید.
  • به خاطر داشته باشید که پس از انجام لیزر کیوسوئیچ، باید از اعمال آرایش روی پوست خود خودداری کنید تا پوست شما بهبود یافته و عوارضی به وجود نیایند.

سخن پایانی

لیزر کیوسوئیچ صورت یکی از روش‌های موثر برای درمان لک‌های صورت است. در کلینیک دکتر رضا کوچکی، این روش با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ هلیوس سه انجام می‌گیرد. این دستگاه با برخورداری از چندین هندپیس با کارایی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد نوعی رویکرد درمانی مؤثر در بهبود تاتو، لک‌های تیره پوست و‌ جوانسازی محسوب می‌شود. دکتر رضا کوچکی با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ هلیوس سه این روش درمانی را برای بهبودی هرچه بیشتر پوست انجام می‌دهند و از تجربه‌ای طولانی در این زمینه برخوردار هستند. ایشان به‌دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و متخصصین مجرب، می‌توانند بهترین نتیجه را برای بیماران‌ها به ارمغان بیاورند. جهت مشاهده درمان‌های انجام شده در کلینیک این پزشک به پیج اینستاگرامی dr.koochaki سری بزنید. همچنین می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره و درمان با شماره‌های 02122398377، 02122398370و 09124445584تماس حاصل نموده و به آدرس آدرس  بلوار اندرزگو، خیابان سلیمانی غربی (حکمت سابق)، ساختمان پزشکان حکیم، طبقه پنجم، واحد ۳۰ مراجعه نمایید.