بوتاکس مو یکی از اقدامات مناسب برای احیا و شادابی مو است. با استفاده از این روش درمانی-زیبایی، موها آبرسانی شده و شاهد صاف شدن آن‌ها خواهیم بود. برای انجام بوتاکس می‌بایست از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده گردد تا عوارضی برای فرد ایجاد نشود. همچنین مرغوب بودن مواد انتخابی می‌تواند ماندگاری بالایی را در آبرسانی، صافی و احیا برای مو ایجاد کند. اسکیف مو محصولی مرغوب و باکیفیت است که با بهره بردن از آن می‌توان نتایج عالی و ماندگاری طولانی را شاهد بود. از آنجایی که برند اسکیف محصولات بسیار مرغوبی را در زمینه بازسازی و ترمیم مو ارائه می‌دهد، خانم الهه شیرعلی نمایندگی آن را بر عهده دارد. شما می‌توانید با استفاده از اسکیف مو با الهه شیرعلی، تجربه لذت‌بخشی از افزایش شادبی و احیای موهای خود را پشت سر بگذارید.

سالن برای بوتاکس مو در تهرانسر

بوتاکس مو با اسکیف

زمانی که موها نازک، موج‌دار، آسیب پذیر و... می‌شود، می‌توان از بوتاکس مو استفاده کرد تا حجم مناسب و احیا کنندگی را در آن ایجاد کنیم. زمانی که برای بوتاکس مو از بهترین برند یعنی اسکیف مو استفاده می‌شود هیچگونه مشکل و عارضه‌ای ایجاد نخواهد شد. همچنین اسکیف مو محصولی ارگانیک و طبیعی است که باعث شادابی، تقویت، احیا و... می‌گردد. وجود مواد مغذی می‌تواند بر بافت مو اثر مثبت بگذارد؛ اما ویژگی‌های بوتاکس مو با اسکیف باعث متمایز شدن آن از دیگر محصول شده است. محصولات شرکت اسکیف که اولین نمایندگی رسمی آن را خانم الهه شیرعلی برعهده دارد و سفیر این برند است، تنها به بوتاکس مو خلاصه نمی‌شوند. محصولات دیگری از شرکت اسکیف که می‌توانید برای احیا یا شادابی پوست خود از آن‌ها بهره‌مند شوید را در ادامه بازگو خواهیم کرد.

محصولات برند برزیلی اسکیف برای مو

چنانچه قصد احیا یا مراقبت از موهای خود را داشته باشید، محصولات باکیفیت برند اسکیف که اولین نمایندگی رسمی آن در ایران برعهده خانم الهه شیرعلی است؛ بهترین گزینه برای شما هستند. این محصولات با خاصیت‌هایی همچون افزایش شادابی مو، مراقبت، احیاشوندگی، آبرسانی، صاف‌کنندگی و... ارائه می‌شوند و با بهترین متریال تولید می‌گردند. برخی از این محصولات و خاصیت‌های آن‌ها عبارتند از:

  • شامپوهای اسکیف: این محصولات شرکت اسکیف مخصوص اسکالپ‌های چرب و خشک و از بین بردن بوی آن‌ها، رفع شوره سر و آبرسانی از ساقه تا نوک موها، ضد وزی و... هستند. شامپوی مخصوص موهای کودکان اسکیف برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تارهای نازک موهای آن‌ها ساخته شده است.
  • ماسک موها: ماسک موهای اسکیف با داشتن خاصیت‌هایی همچون مرطوب‌کنندگی، تقویت ساقه، نرم‌کنندگی، درخشانی و... با وجود آمینواسیدهای تقویت‌کننده و کلاژن، باعث تقویت پوست سر و بافت موها می‌شوند.
  • کرم‌های حالت‌دهنده مو: کرم‌های حالت‌دهنده موی سر اسکیف با بافتی بسیار سبک و غنی شده با روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی، مناسب برای انواع موی فر، شوره دار، خشک، حالت ناپذیر، آسیب‌دیده و... هستند.
  • انواع کیت‌های مراقبتی مو: کیت‌های مراقبتی اسکیف ساخته شده‌اند تا انواع آسیب‌دیدگی‌های موهای سر شما مانند خشن شدن مو، خشکی و... را رفع کنند.
  • برخی دیگر از محصولات این برند معتبر برزیلی شامل تونیک پمپ ویتامین، کنسانتره روغن نارگیل، کراتین مایع، ماسک جراحی مو، آمپول مگادوز، بمب رویش مو، آبرسان کرافرم می‌شود.

چرا  محصولات اسکیف مو الهه شیرعلی را انتخاب کنیم؟

استفاده از محصولات شرکت اسکیف مزایای بسیاری به همراه دارد و می‌توانند ضامن سلامتی موهای شما باشند. این محصولات برزیلی با کیفیت مطلوب خود زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورند که نقطه عطف اغلب این محصولات عبارت است از: 
•    ماندگاری بالا
•    احیای 100 درصدی موها
•    سازگار با انواع مو حتی موهای شکننده و کشسان
•    موهای دکلره شده را مستحکم و مقاوم می‌کنند.
•    ایجاد موهایی صاف و ابریشمی
•    وجود روغن آرگان 
•    دارای خواص جوان کننده، آبرسان، تغذیه کنندگی موها
•    عدم وجود فرمالدهید
•    درخشان کنندگی و براق کنندگی بالایی دارد.
•    دارای بویی خوش و عدم وجود گاز

بوتاکس مو مخصوص چه کسانی است

سخن پایانی

بوتاکس مو می‌تواند یک راه نجات دهنده برای موهای آسیب دیده است. این روش زیبایی موها را شاداب، براق، درخشنده و... می‌کند تا از حالت وز، آسیب دیده، موج‌دار و... خارج شود. اسکیف مو با الهه شیرعلی یکی از گزینه‌های عالی برای کسب نتیجه عالی است. زمانی که از خدمات ارائه شده استفاده می‌شود می‌توان شاهد معجزه در موهای آسیب دیده و شکننده بود. برند اسکیف به دلیل ارگانیک بودن بهترین انتخاب پیش‌رو است تا بتوان بدون ضرر از محصولی باکیفیت و مرغوب استفاده کرد. برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی رزالیندا می‌توانید به تهرانسر اصلی، نبش خیابان ۱۵ اصلی، پاساژ سهند، طبقه ۶، واحد ۶۰۱ مراجعه کنید.
شماره تماس:
09127603309
09199500560
آدرس اینستاگرام: rozalinda_hairtraphy