اگر بخواهیم همانند همیشه بدرخشیم، می‌بایست لباسی مجلسی و مناسب با شرایط و محل قرارگیری بپوشیم. لباس مجلسی زنانه تنوع بسیار بالایی دارد که رنگ‌های مختلفی را شامل می‌شود. با توجه به سلیقه خود و همچنین نوع میهمانی می‌توان بهترین لباس مجلسی را فراهم کرد. لباس مناسب باید پارچه باکیفیت داشته باشد تا زیبایی آن چند برابر شود. همچنین تزئینات و بهره بردن از سنگ و وسایل تزئینی سبب می‌شود تا بر شکیل بودن لباس مجلسی افزوده شود. دوخت و برش لباس مجلسی بسیار حائز اهیمت است و می‌تواند بر کیفیت و همچنین نحوه ایستایی آن در تن اثرگذار باشد.

بهترین مزون در زعفرانیه

انواع لباس مجلسی در ساکا مزون

در انتخاب لباس مجلسی مناسب باید در ابتدا به سن و سال و همچنین نوع مجلس توجه شود. مراسم عروسی، نامزدی، حنابندان، جشن تولد و... همگی آداب و رسوم خاصی دارند و می‌بایست با توجه به شرایط، بهترین انتخاب را داشت؛ اما لباس مجلسی انواع مختلفی دارد که به چند دسته کلی تقسیم می‌شود و ما می‌توانیم در میان آنها انتخابی اصولی و مناسب داشته باشیم. همچنین در زمان انتخاب لباس مجلسی باید به میزان نزدیکی خود با برگزار کننده میهمانی توجه کنیم.
•    لباس مجلسی ماکسی
•    لباس مجلسی کوتاه
•    لباس مجلسی کلاسیک
•    لبلس مجلسی توکسیدو

انواع یقه لباس مجلسی 

برای خرید لباس مجلسی می‌بایست به نوع یقه آن توجه شود. یقه و نحوه قرار گیری آن در لباس مجلسی بسیار حائز اهمیت است و باید به بهترین نحو برش داده شود و در تن فرد به خوبی قرار گیرد. خوشبختانه تنوع یقه‌های موجود برای لباس مجلسی بسیار بالا است و می‌توانید به راحتی بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه خود داشته باشید. یقه‌هایی که می‌توان از آنها بهره برد و لباسی زیبا و خارق‌العاده داشت شامل یقه انگلیسی، آمریکایی، چهارگوش، گرد، قایقی، هفت، فرنچ، کرواتی، هالتر، آرشال، ایستاده، دراپه، حلزونی، بلیزری می‌شود. در دوخت یقه می‌بایست دقت و مهارت بسیاری به خرج داد تا بهترین برش را در آن ایجاد کرد که محصولات خارجی در این زمینه بسیار موفق بوده‌اند و برش‌های ایجاد شده بسیار آراسته و دقیق هستند.

انواع دامن در لباس مجلسی

علاوه‌بر یقه، دامن نیز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و زیبایی لباس مجلسی را دوچندان کند. در زمان خرید باید به فرم بدن و نیز نوع دامن توجه شود تا متناسب با هم باشند. دامن‌های موجود هم بلند و هم کوتاه هستند تا بتوانیم با توجه به نوع مراسم و سلیقه خود، لباسی ایده‌آل داشته باشیم. دامن‌های دایره، ماهی، راسته، مدادی، رپ، کمر بلند، نامتقارن، پلیسه و... از مواردی هستند که می‌توانند در بالا بردن زیبایی لباس مجلسی اثر بگذارند. 

انواع پارچه در لباس مجلسی 

نوع پارچه و کیفیت آن باید به بهترین نحو انتخاب شود، چرا که می‌تواند بر نتیجه کار موثر باشد. پارچه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از آنها انتخاب بهترین لباس مجلسی بهره برد. پارچه‌هایی نظیر ساتن، کرپ، حریر، لمه، مخمل، ابریشمی، اورگانزا، شیفون، دیسکو و... بهترین انتخاب برای خرید لباس مجلسی هستند. هر کدام از پارچه‌های مذکور زیر شاخه‌های مختلفی دارند و در ضخامت، کیفیت و بافت با هم متفاوت هستند.

نکات مهم در لباس مجلسی

لباس مجلسی باید بهترین برش را داشته باشد تا در بدن فرد به خوبی قرار بگیرد و فرم بدن ایشان را داشته باشد. اگر می‌خواهید لباسی مجلسی بخرید، می‌بایست به مزونی عالی و باکیفیت مراجعه کنید تا نتیجه نهایی باب میل شما باشد. تنوع رنگی باید در مزون مذکور بالا باشد تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود انتخابی عالی داشته باشید. باید توجه داشت که کیفیت پارچه باید در بالاترین حد خود باشد و باعث ایجاد حساسیت، خارش و التهاب نگردد. سنگ و تزئینات موجود باید محکم نصب شده باشند تا بعد از مدتی جدا نشوند.

مانتو مجلسی در زعفرانیه

 

سخن پایانی

لباس مجلسی یکی از لباس‌عای پرطرفدار از سوی بانوان به‌حساب می‌آید که باید دوخت، پرش و کیفیت عالی داشته باشد. لباس مجلسی باید با توجه به نوع مراسم و نسبت فامیلی تهیه گردد تا بهترین نوع آن انتخاب شود. تنوع در رنگ، دامن، یقه، پارچه و... همگی سبب می‌شود تا شما دستتان در انتخاب و تعیین مدل موردنظر باز باشد. در این راستا تعیین مزونی عالی و مجرب نظیر ساکا مزون باعث می‌شود تا ما به نتیجه عالی دست یابیم. این مجموعه باکیفیت می‌تواند بهترین لباس‌های مجلسی را ارائه دهد و به شما در بالا رفتن جذابیت کمک کند. آدرس ساکا مزون زعفرانیه، مقدس اردبیلی، قبل از تقاطع شادآور، پلاک ۱۸۲، ساختمان دیاموند، واحد ۱۰ است و می‌توانید برای هماهنگی قبلی با شماره 09123422894 تماس بگیرید.
آیدی اینستاگرام: sanazkalantari.majlesi