افراد گاهی با تورم، التهاب، سردرد، کاهش سیستم ایمنی بدن و... روبه‌رو می‌شوند. در این شرایط، می‌توان با تخلیه سموم بدن از طریق تحریک و تخلیه لنفاوی، شرایط را بهبود داد. غدد لنفاوی در بدن می‌توانند به شما کمک کنند تا شرایط عمومی مناسبی داشته باشید. ماساژ درمانی و تحریک غدد لنفاوی، می‌تواند سرزندگی و شادابی را به شما هدیه دهد؛ اما سیستم لنفاوی چه وظیفه‌ای برعهده دارد و چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید؟ تخلیه لنفاوی چه مزایایی را برای فرد به همراه دارد؟ آیا ممنوعیتی برای افراد دیده می‌شود؟

تخلیه غده لنفاوی در خیابان فاطمی

سیستم لنفاوی و نقش آن در بدن

سیستم لنفاوی را می‌توان بخشی از بدن و سیستم ایمنی دانست. این سیستم، از طریق رگ‌های موجود در بدن و بافت‌های آن عبور کرده و به کمک مایعی که به آن لنف گفته می‌شود، خود را به همه قسمت‌های بدن می‌رساند؛ اما وظیفه و نقش سیستم لنفاوی چیست؟ سیستم لنفاوی، می‌تواند سموم و مواد زائد موجود در بدن را حذف و آن‌ها را دفع نماید. این سیستم مدافع، از گره‌هایی تشکیل شده که وظایف مختلفی را برعهده دارند. زمانی که گره‌ها بسته می‌شوند، سیستم لنفاوی نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد و به خوبی تخلیه صورت نمی‌گیرد. در اینجا، می‌توان متوجه نقش تحریک و تخلیه لنفاوی در تخلیه سموم بدن شد. 

مزایای تخلیه سموم بدن به کمک تحریک و تخلیه لنفاوی در ماساژ حال خوش

زمانی که اقدام به تخلیه سموم بدن می‌کنید، باید بدانید که با این اقدام، می‌توان عملکرد سیستم لنفاوی را بهبود بخشید. آیا اطلاعی راجع به مزایای ماساژ و تخلیه لنفاوی دارید؟ از سری مزایای این روش درمانی، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.
•    با بهره بردن از تخلیه لنفاوی، می‌توان شاهد افزایش جریان خون در بدن بود. 
•    ترشح اندورفین در بدن افزایش می‌یابد.
•    تخلیه سموم بدن توسط تخلیه لنفاوی می‌تواند عضلات موجود در بدن را تقویت کند.
•    حذف سموم و مواد زائد از بدن، کمک می‌کند تا بدن شاداب، سرزنده و سرحال باشد.
•    با این کار، شاهد تقویت سیستم ایمنی بدن و در نهایت کاهش سردرد و ناراحتی خواهید بود.
•    کاهش تورم و التهاب بدن، از مزایای تخلیه لنفاوی به شمار می‌رود.

تخلیه سموم بدن با تحریک تخلیه لنفاوی در ماساژ حال خوش برای چه کسانی مناسب است؟

ماساژ غدد لنفاوی می‌تواند برای همه افراد مناسب باشد و شادابی را به افراد هدیه دهد؛ اما برخی افراد، در صدر لیست قرار دارند و با بهره بردن از این روش درمانی، می‌توانند شرایط خود را تا حد زیادی بهبود ببخشند. برخی از افراد، با بیماری‌های مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و در دوران نقاهت به سر می‌برند؛ بنابراین، این افراد کاندیدای مناسبی برای تخلیه سموم بدن به حساب می‌آیند و به این صورت، روند بهبودی آن‌ها، تسریع خواهد یافت‌. جراحی می‌تواند از جمله روش‌هایی باشد که بدن را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این شرایط، می‌توان سموم بدن را تخلیه کرد و جراحات ایجاد شده را بهبود بخشید. 
ورزشکاران، در لیست افراد مناسب برای اجرای ماساژ غدد لنفاوی قرار دارند و به این صورت، گردش خون آن‌ها، افزایش می‌یابد. برخی از افراد، کم‌انرژی هستند و نمی‌توانند در طول روز به همه کارهای خود رسیدگی کنند. در این شرایط، با بهره‌بردن از تخلیه سموم بدن توسط تحریک تخلیه لنفاوی، می‌توان شادابی تجربه کرد؛ اما برخی از افراد هستند که شب‌ها با بی‌خوابی یا کم‌خوابی روبه‌رو می‌شوند. در این شرایط، بهترین راهکار برای آن‌ها، استفاده از ماساژ غدد لنفاوی و تخلیه سموم بدن است. این روش درمانی، ضداسترس به ‌حساب می‌آید و می‌تواند استرس موجود را به طور چشم‌گیری کاهش دهد. برخی از افراد، آرتروز دارند. تخلیه سموم با انجام ماساژ غدد لنفاوی، می‌تواند آن‌ها را در بهبود آرتروز و کاهش درد یاری دهد.

چه افرادی در ماساژ حال خوش نمی ‌توانند از تخلیه سموم بدن توسط تحریک تخلیه لنفاوی بهره ببرند؟

درست است که این روش درمانی، مزایای بسیاری دارد و مناسب همه افراد است؛ اما برخی از افراد، نمی‌توانند از آن بهره ببرند. این گروه از افراد، شامل اشخاص با فشار خون بالا، نارسایی کلیوی یا نارسایی قلبی، افراد با پلاکت خون پایین و اشخاص مبتلا به انواع بیماری‌های عفونی می‌شوند‌‌. این گروه از افراد، نمی‌توانند از روش درمانی تخلیه غدد لنفاوی بهره ببرند؛ اما بهتر است قبل از هر چیزی، با پزشک خود مشورت نمایید تا اطمینان حاصل کنید که آیا شما شخص مناسبی برای اجرای این روش هستید یا خیر.

مرکز تخصصی ماساژ در خیابان فاطمی

سخن پایانی

زمانی که ناخوش هستید و احساس کسلی دارید، می‌توانید بفهمید که مشکلی در بدن شما وجود دارد. گرفتگی گره‌های غدد لنفاوی، می‌تواند باعث ایجاد این مشکل شود. این مسئله، با ماساژ درمانی به راحتی قابل درمان است. ماساژ درمانی، باید تحت‌نظر یک تیم حرفه‌ای باشد. بهترین انتخاب، مرکز زیبایی، تندرستی و ماساژ حال خوش است که می‌تواند شما را به نتایج مطلوب برساند. برای استفاده از خدمات مرکز زیبایی، تندرستی و ماساژ حال خوش، می‌بایست به خیابان فاطمی، جویبار، غفاری شرقی، پلاک ۱۴، واحد۲ مراجعه کرد. همچنین برای برقراری ارتباط با این مرکز تخصصی، می‌توان با شماره‌های 02188919720 و 09122956118 تماس حاصل کرد.
آیدی اینستاگرام: halekhosh