ماموپلاستی با پروتز سینه یک عمل جراحی ترمیمی برای سینه‌ها است که سینه‌های بزرگ، بدون ساختار درست، بدون حجم و بد فرم حاصل از کاهش وزن را ترمیم، کوچک و حجیم می‌کند. ماموپلاستی با پروتز سینه نوعی جراحی زیبایی محسوب می‌شود که هدف اصلی آن تغییر اندازه و شکل بافت سینه خواهد بود. به عبارت دیگر این روش‌های جراحی با اهداف زیبایی و بازسازی یا ترمیم سینه‌ها استفاده می‌شوند. پروتزهای زیبایی سینه بیش از هر عمل جراحی دیگری بر روی تغییر اندازه، شکل و تقارن سینه‌های افراد متقاضی تمرکز دارند. البته که در برخی موارد نیز برای بازسازی بافت از دست رفته سینه می‌توان از همین روش جراحی زیبایی استفاده کرد. به طور معمول پروتز سینه از موادی همانند سیلیکون بر روی پوسته بیرونی و ژل سیلیکون یا آب نمک به عنوان ماده پرکننده داخلی تشکیل می‌شود و در داخل بافت سینه قرار می‌گیرد. دکتر محمد امین سرشت با بهترین مواد، پروتز سینه را برای شما انجام می‌دهد. همچنین برای کاهش سایز سینه خود نیز می‌توانید از روش جراحی ماموپلاستی این جراح حرفه‌ای کمک بگیرید.

دکتر خوب برای ماموپلاستی در شمال تهران

نتیجه ماموپلاستی با پروتز سینه 

از آنجایی که زیبایی ظاهری با اعتماد به نفس و میزان انرژی شما رابطه مستقیمی دارد. در صورتی که بتوانید به زیبایی ظاهری مورد نظر خود دست یابید، بدون شک نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روانی و روحی نیز پیشرفت خواهید کرد. 
متاسفانه بعد از کاهش وزن زیاد، ممکن است شما شاهد افتادگی سینه باشید. در ضمن ممکن است سینه شما حجم خود را از دست بدهید، پوست اضافه و شلی داشته باشد یا حتی نوک سینه‌تان کشیده به نظر برسد. برای رفع تمام این مشکلات، بهتر است از جراحی ماموپلاستی با پروتز سینه استفاده کنید.
 طی این روش جراحی اندازه سینه شما از طریق ماموپلاستی کاهش می‌یابد. در واقع نوک سینه شما کمی جابجا می‌شود و پوست اضافه سینه‌تان از بین می‌رود. در نتیجه بزرگی بیش از حد و غیر طبیعی سینه شما بعد از کاهش وزن از طریق ماموپلاستی برطرف می‌شود. 
در ادامه با استفاده از پروتز می‌توان حجم مورد نظر را به سینه شما منتقل کرد. اندازه و حجم پروتز براساس نیاز و ترجیح فرد متقاضی متغیر خواهد بود. به عبارت دیگر پروتز سینه مناسب‌ترین سایز سینه را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

چرا ماموپلاستی با پروتز سینه انجام دهیم؟ 

همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم، این امکان وجود دارد که بعد از کاهش وزن شدید و قابل توجه اندازه و فرم سینه شما تغییر کند. در ضمن این تغییر خیلی پسندیده و قابل قبول نخواهد بود. بنابراین با انتخاب ماموپلاستی جراحان می‌توانند اندازه سینه شما را تا حد معمول کاهش دهند. 
به عبارت دیگر بیشتر افرادی که با کاهش وزن شدید روبرو بوده‌اند، بد نیست به ماموپلاستی نیز فکر کنند. هدف اصلی انجام ماموپلاستی با پروتز سینه، بلند کردن سینه‌ها و شکل و حجم دادن به آنها است. 
اگر شما نیز به دنبال سینه‌هایی خوش فرم با حجم مناسب هستید، بهتر است همین حالا برای پیدا کردن جراح مورد نظر خود دست به کار شوید. 
برای اینکه سینه‌هایی خوش فرم با حجم مناسب داشته باشید، باید از کاشت یا پروتز سینه به همراه برش‌هایی برای برداشتن پوست اضافی آن کمک بگیرید. با انتخاب یک جراح حرفه‌ای و با کمک خاص‌ترین تکنیک‌ها حتی لازم نیست نگران اسکارهای باقی‌مانده از جراحی باشید. 
خوشبختانه جراحان و پزشکان حرفه‌ای زیادی در این زمینه از جراحی‌های زیبایی فعالیت دارند به در از بین بردن اسکارهای بعد از جراحی به طور نامحسوس دست به کار خواهند شد. توصیه می‌کنیم یکی از متخصصان جراحی زیبایی و ترمیمی مجرب و با سابقه را برای اجرای ماموپلاستی با پروتز سینه در نظر بگیرید. 

تکنیک ماموپلاستی با پروتز سینه چه زمانی کارآمد است؟

ماموپلاستی به معنای کاهش اندازه سینه و پروتز به معنای حجم‌دهی به سینه است. بنابراین استفاده از این 2 تکنیک به همراه یکدیگر شاید کمی پیچیده و عجیب به نظر برسد. اما در صورت کاهش وزن شدید افراد، یکی از بهترین تکنیک‌های پیش‌رو ماموپلاستی با پروتز سینه خواهد بود. 
کافی است جراح مورد نظر آزمایش‌های لازم را انجام دهد و براساس شرایط بیمار خود بهترین روش و تکنیک را به منظور زیبایی بیشتر انتخاب کند. فراموش نکنید انجام ماموپلاستی با پروتز سینه به تجربه و دانش قابل توجهی نیاز دارد. بنابراین نمی‌توان از هر جراحی انتظار داشت که این روش یا تکنیک را به خوبی انجام دهد. 
در ضمن طی ای روش یا جراحی زیبایی، نوک سینه فرد متقاضی کمی جابجا می‌شود و در موقعیت بهتری قرار می‌گیرد. شاید انتخاب حجم مورد نظر پروتز برای افراد متقاضی کمی چالش برانگیز باشد اما در نهایت می‌توان به کمک جراحان حرفه‌ای و خبره بهترین حجم متناسب با بدن خود را انتخاب کرد. 
فراموش نکنید، ماموپلاستی با پروتز سینه با اسکار، برش و بخیه همراه است و همین امر می‌تواند کمی شما را دلسرد کند. علاوه بر اسکارهای باقی‌مانده بر روی سطح پوست، شما به بخیه‌های خود نیز فکر کنید. در واقع مراقبت از بخیه‌ها بعد از عمل یک موضوع بسیار مهم است زیرا به ترمیم نهایی اسکارها نیز کمک خواهد کرد.

بهترین دکتر ماموپلاستی در اندرزگو 

بهترین مرکز برای انجام ماموپلاستی با پروتز سینه 

از آنجایی که ماموپلاستی با پروتز سینه یک روش جراحی زیبایی به شمار می‌آید، افراد متقاضی باید قبل از آغاز روند این عمل جراحی به طور کامل آماده شوند. روند آماده‌سازی بیمار نیز توسط تیم زیبایی و پزشکی منتخب انجام می‌شود. در ضمن این تیم باید بهترین و کامل‌ترین بیهوشی را در اختیار متقاضیان قرار دهد. 
مراقبت‌های بعد از عمل نیز از دیگر وظایف خرد تیم زیبایی و گروه عمل جراحی است. شما با انتخاب دکتر محمد امین سرشت می‌توانید تمام این امور و خدمات مربوط به زیبایی سینه را با خیالی آسوده تجربه کنید. این پزشک حاذق دارای معتبرترین مدارک است که علاوه بر ماموپلاستی با پروتز سینه، می‌تواند ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و پیکرتراشی نیز انجام دهد.

وبسایت دکتر محمد امین سرشت:draminseresht.com
اینستاگرلم: dr.aminseresht.zibaei