هیرکات تخصصی واقعاً تأثیر محسوسی بر روی ظاهر و زیبایی افراد دارد. در واقع با انتخاب یک هیرکاتیست حرفه‌ای و مجرب، شما می‌توانید استایلی جدید و زیبا را برای موی خودتان انتخاب کنید. سالن زیبایی پروا بیوتی با تیم حرفه‌ای خود، به روزترین خدمات را در زمینه کوتاهی مو به شما عزیزان ارائه می‌دهد. مدیریت سالن شما را راهنمایی کند تا از لحاظ ظاهری، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید و طبق استایل، چهره و سلیقه شما، مدل مویی را پیشنهاد می‌دهد که زیبایی شما را به اوج برساند.

هیرکات لیزری در یوسف آباد

هیرکات چیست؟

آرایشگرها برای کوتاهی مو با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند ماشین اصلاح مو و قیچی قد مو را به اندازه و مدل دلخواه مشتری کوتاه می‌کنند. در آرایشگاه‌های مردانه هم اصلاح موهای سر، ریش و سبیل انجام می‌شود. 
هیرکات مو یعنی یک آرایشگر قد موهای شما را با قیچی کوتاه می‌کند. لازم به ذکر است این کار برای هر دو گروه خانم‌ها و آقایان در هر سن و سالی انجام می‌شود. اگر کوتاهی مناسب با فرم صورت باشد، شما را زیباتر می‌کند.
اگر قصد کوتاه کردن موی خود را دارید، بهتر است قبل از کوتاهی و هیرکات، ابتدا مدل مو کوتاه مناسب با فرم صورت خود را بشناسید و بعد از دیدن نمونه کارهای مختلف از آرایشگرتان، بهترین و مناسب ترین مدل کوتاهی مو که با حالت چهره و فرم صورت شما تناسب دارد را انتخاب کنید.
در بین انواع مختلف، هیرکات لیزری یک روش آسان و کم هزینه برای تغییر به سمت استایل و چهره شیک و به روز است.

انواع هیرکات سالن زیبایی پروا

هیرکات ژورنالی، کوتاهی مو از روی یک مدل خاص است. شما می‌توانید مدل انتخابی خود را از عکس‌های ژورنالی انتخاب کنید. مثلا مدل موهای قارچی، آناناسی، مدل موی کوتاه همراه با چتری، مدل کوتاه آلمانی، مدل آندرکات، پیکسی، مدل مصری، مدل موی آبشاری، مدل موی کوتاه فارا، کوتاهی مدل فاکس، مدل موی کوتاه لیر را می‌توان نام برد.
یک هیرکاتیست حرفه‌ای مثل کادر سالن پروا بیوتی باید به تمام مدل‌های هیرکات ژورنالی آشنایی و تسلط داشته باشد تا در نهایت بتواند کوتاهی مو را به درستی و براساس جدیدترین مدل‌ها برای مراجعه‌کننده‌ها انجام دهد. در سالن پروا بیوتی انواع هیرکات ژورنالی متناسب با فرم صورت را، به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود.

فواید هیرکات

با توجه به تجربیات 15 ساله مدیریت سالن پروا بیوتی، هیرکات یا کوتاهی مو برای سلامت مو ضروری است. بهتر است دخترها تا سن 12 سالگی به‌صورت منظم پایین مو خود را كوتاه كنند. بدین ترتیب در سنین جوانی و بزرگسالی، موهای زیبا و سالمی خواهند داشت. البته این را بدانید که کوتاه کردن به سرعت رشد مو ارتباطی ندارد. به‌طور متوسط مو در هر ماه 1 سانتی متر رشد می‌کند. کوتاهی مو موخوره از بین می‌برد و مو سالم‌تر می‌ماند و باعث می‌شود حجم آن بیشتر به نظر برسد. موی درگیر موخوره با هیرکات درمان می‌شود.

روش انجام هیرکات لیزری پایین مو در سالن زیبایی پروا

هیرکات لیزری جز آن دسته از مدل‌هایی است که در آن از تکنیک پیتاژ استفاده می‌شود. قبل از شروع به کوتاهی، ابتدا مو کاملا براشینگ و اتوکشی می‌شود. قسمت بلند پیش‌بند به پشت گردن مشتری و موها روی پیشبند قرار می‌گیرند. موها را به سمت پشت گردن شانه می‌شود. حالا موزر یا دستگاه خط‌زن را برعکس همیشه در دست قرار دارد. هیرکاتیست موزر را روشن می‌کند و کات کردن را از قسمت وسط مو شروع می‌کند. وسط مو الگویی برای ادامه هیرکات می‌شود و کم‌کم به سمت چپ و راست کات می‌کند. همزمان با کات کردن شانه روی مو نگه داشته می‌شود که مو ثابت بماند و حرکت نکند. در‌ این‌صورت هیرکات یکدست خواهد بود. بعد هر چند سانت که کوتاه شد مو شانه می‌شود تا مرتب بماند و کوتاه و بلند نشود. در آخر پایین موی شخص مثل یک خط‌کش صاف و یک‌دست است. مدل هیرکات لیزری پایین مو نیاز به مهارت و تمرین داشته و آموزش برای این مدل مو لازم است.

بهترین سالن برای کوتاهی مو در یوسف آباد

انجام هیرکات لیزری در سالن زیبایی پروا

سالن زیبایی پروا بیوتی با بیش از 15 سال فعالیت اولین مرکز علمی تخصصی رنگ، لایت و کراتین در منطقه یوسف آباد تهران خدمات تخصصی کوتاهی ژورنالی هیرکات لیزری مو، انواع کوتاهی وبافت و کرلی، کات لیزری پایین مو، کراتین مو، دکلره، هایلات، آمبره، سامبره، رنگ و مش و رنگساژ تخصصی مو، براشینگ و شنیون مو، انواع خدمات میکروبلیدینگ، فشیال پوست و میکاپ، انواع خدمات کاشت و ژلیش ناخن، انواع خدمات مژه و ابرو(لیفت ولمینیت، کاشت) به صورت کاملا ایمن ودر محیطی استریل و بهداشتی را ارائه می‌دهد. مدیریت سالن زیبایی پروا در مسترکلاس‌های رنگ، لایت و کراتین نزد اساتید مطرح داخلی و خارجی حضور داشته اند و مدرک مدرسی از دانشگاه علمی کاربردی را به‌دست آورده اند.
سالن زیبایی پروا از ۷ روز هفته در بازه زمانی ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ در کنار شما زیبارویان گرامی است و بهترین خدمات زیبایی را در تایم انتخابی شما انجام می‌دهد.
راههای ارتباطی با پروا بیوتی
02188106100
02188106200
09394903221
نشانی سالن: تهران، یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، بین خیابان ۱۲ و ۱۴، پلاک ۱۲۲، ساختمان دانته، طبقه اول، واحد۲ 
آدرس صفحه مجازی parvabeauty.ir