اگر در حال برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی خود هستید، تیم مجرب سالن زیبایی رها گواه به شما کمک خواهد کرد تا به زیبایی بی‌نظیری دست یابید. در سالن آرایشی ما، تیم ما متشکل از متخصصان میکاپ و آرایشگران حرفه‌ای است که با استفاده از محصولات منحصربه‌فرد و تکنیک‌های بروز، به شما اعتماد به نفس و خیال راحتی در روز مهم‌تان را می‌دهند. تیم ما از تمام جدیدترین تکنیک‌های آرایشی در جهان مطلع بوده و از  آن‌ها ‌  موقع انجام میکاپ استفاده می‌کنند. 

میکاپ عروس در سعادت آباد

سالن زیبایی رها گواه جایی که رویاهایتان  به واقعیت می‌پیوندند

آرایش عروس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری در روز عروسی است. آرایش مناسب باعث می‌شود عروس در روز مهم خود با زیبایی‌ و جذابیت بیشتری به نظر برسد. این میکاپ شامل استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های ویژه‌ای است که توسط آرایشگر حرفه‌ای در سالن زیبایی رها گواه انجام می‌شود. در این سالن زیبایی می‌توانید مشاوره‌ و تست میکاپ رایگان قبل از مراسم داشته باشید. در این مرحله شما می‌توانید نیازها، ذوق و سلیقه‌های خود را با آرایشگر در میان بگذارید و طرحی را برای آرایش عروس که بهترین نتیجه را به ارمغان می‌آورد، تعیین کنید. همچنین آرایشگران ما توانایی‌های خارق‌العاده ای در آرایش صورت، آرایش چشم و لب و آرایش مو دارند و همچنین توانایی خاصی در انتخاب رنگ‌های مناسب پوست و طرح‌های شیک دارند. 
ما با استفاده از آخرین روش‌ها و فناوری‌ها، به شما خدماتی نوآورانه و برتر را ارائه می‌دهیم. در آرایش عروس، از محصولات با کیفیت و برندهای مطرح استفاده می‌شود تا جلوه‌ای خاص و حرفه‌ای به عروس ببخشیم. علاوه بر آرایش، سالن زیبایی ما خدمات دیگری از جمله کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور، ژلیش و... را ارائه می‌دهد که به زیابیی عروس می‌افزاید. آرایش تخصصی عروس باید با سلیقه و نیاز عروس همخوانی داشته باشد. متخصصان سالن زیبایی رها گواه  به شما اطمینان می‌دهد تا در مهم‌ترین روز خود عالی‌ترین ظاهر را داشته باشید. از  محصولات برند و با کیفیت برای استفاده در آرایش شما استفاده می‌شود. 
از رنگ ها و طرح های جدید موها و استایل های آرایش انتخاب کرده و آن‌ها را با در نظر گرفتن استایل چهره و سلیقه شما به خلق می‌پردازیم. این تیم  به تمام جزئیات کوچک عمل توجه می‌کند تا روز مهم شما بی‌نقص و خاص باشد. در سالن آرایشی رها گواه، در یک فضای راحت و دلنشین و توسط تیمی پرانرژی و دوست داشتنی همراه خواهید بود.

کاشت ناخن

دیگر نگران ناخن‌های نامرتب‌تان در روز عروسی نباشید. کاشت ناخن، راه حلی آسان و مطمئن برای داشتن ناخن های بلند، قوی و زیبا است. با اعتماد به خدمات حرفه‌ای ما، گامی به سوی داشتن ناخن‌های مرتب برداشته و با اعتماد به نفس بدرخشید. سالن زیبایی رها گواه از تکنسین‌های با تجربه و متخصص در زمینه کاشت ناخن تشکیل شده است. همچنین از مواد با کیفیت و ابزارهای حرفه‌ای استفاده می کنیم تا بهترین نتیجه را برای شما ارائه دهیم. با استفاده از روش‌های پیشرفته کاشت ناخن، ما جلوی خطر شکستگی و ترکیدگی ناخن ها را می گیریم و جلوه ای درخشان و بی نظیر به آن ها می بخشیم.
خدمات ما شامل هارد ژل، سافت ژل، کاشت‌های گریم، ژورنالی با پودر رنگین، استند گلس و کاور آب است. همچنین با توجه به سلیقه و سبک شخصی شما، می توانیم طرح‌ها و طراحی‌های مختلف را بر روی ناخن هایتان اعمال کنیم. از جمله این طراحی ها می‌توان به و طراحی‌های مینیمالیستی اشاره کرد. کاشت ناخن یک راه آسان و سریع برای داشتن ناخن های رویایی است. ما در دسترس شما هستیم تا به صورت حرفه‌ای و با استفاده از تمام مهارت هایمان، نیازهای شما را برطرف کنیم. همچنین با رعایت حفظ کیفیت و استانداردهای بهداشتی است  تجربه‌ای امن و مطمئن را برای شما فراهم می‌کنیم. برای داشتن ناخن‌هایی زیبا، ناخن‌هایتان را به دستان حرفه‌ای و با تجربه تیم ما بسپارید. 

مانیکور و پدیکور

آیا آماده‌ی روز عروسی خود هستید؟ همه چیز به جز ناخن‌های شما کامل است؟ در این روز ویژه، ظاهر خیره‌کننده وتمامی جزئیات بسیار مهم است. متخصصان سالن زیبایی رها گواه اینجاست تا تقویت، شکل دهی و طراحی ناخن‌هایتان را به بهترین شکل انجام دهد. تیم حرفه‌ای ما از تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب، با استفاده از بهترین مواد و محصولات ، پدیکور همراه با ماساژ پا ارائه می‌دهند. برای هماهنگی ناخن‌های خود با رنگ آرایش صورت و لباس عروسی شما،  قابلیت ارائه‌ی طراحی‌های متنوع و سفارشی را نیز داریم. با انختاب سالن آرایش رها گواه زیبایی ناخن‌هایتان را تضمین خواهید کرد.

ژلیش و طراحی ناخن

با انجام ژلیش ناخن، زیبایی و استحکام خاصی برای ناخن‌های خودببخشید. با ژلیش ناخن شما می‌توانید ناخن‌های ضعیف و شکننده خود را به ناخن‌های قوی‌تر تبدیل کنید. پوسته این ژلیش ناخن سریع خشک می‌شود و به آن لمس می‌کنید، براق و صاف است. پوششی مات و ماندگاری بالا به ناخن‌های شما می‌بخشد تا مدت‌ها باقی بماند. همچنین ژلیش ناخن ضد شکستگی است و از ناخن‌های شما محافظت می‌کند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید. همچنین ژلیش دچار سایش و خراشیدگی نمی‌شود و در معرض آب گرم هم آسیب نمی‌بیند و بیشتر از لاک معمولی روی ناخن‌هایتان می‌ماند. همچنین با گستره‌ای از رنگ‌های متنوع از طرح‌ها، به راحتی می‌توانید استایل خاصی را برای هر مناسبتی انتخاب کنید. استفاده از ژلیش ناخن به شما امکان می‌دهد تا ناخن‌های خاص و منحصربه‌فردی داشته باشید.

بهترین سالن برای میکاپ عروس در سعادت آباد

انجام میکاپ تخصصی در سالن زیبایی گواه

اگر به دنبال سالنی هستید که بتواند زیبایی‌تان را با انجام میکاپی دقیق و جذاب به اوج برساند، سالن زیبایی رها گواه بهترین گزینه است. با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین ارایشی، ما به صورت شخصی سبک و سلیقه شما را به خوبی بررسی می‌کنیم و به شما ظاهری منحصر به فرد و رویایی می‌بخشیم. همچنین خدماتی مانند کاشت و ژلیش ناخن نیز در این سالن ارائه می‌شود. با داشتن تجربه، انعطاف‌پذیری و حرفه‌ای بودن ما، از اولین گام تا آخرین لحظه، مطمئناً در سالن زیبایی ما به تجربه‌ای منحصر به فرد دست خواهید یافت. جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 88087895
09121383139

آیدی اینستاگرام: salon_rahagovah
آدرس: سعادت آباد