درحال‌حاضر تناسب اندام و لاغری از مواردی است مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. همچنین می توان گفت که تمایل افراد به لاغری  درحال افزایش بوده و همین امر سبب شده تا شیوه‌های گوناگونی برای لاغری و حذف چربی‌های اضافه بدن وجود داشته باشد. پیکر تراشی از جمله شیوه‌های موثر و همچنین پرطرفدار جهت تناسب اندام و حذف چربی ها است. این روش سبب می‌شود تا افراد بتوانند چربی‌های نقاط مختلف بدن خود را از بین ببرند فرم دلخواه به بدن خود بدهند. در این روش علی رغم حذف چربی های بدن هیچ‌گونه آسیبی به بافت‌های نواحی مختلف بدن ایجاد نمی‌کند و هیچ مشکلی برای افراد بوجود نمی‌آید. 

بهترین مرکز برای پیکر تراشی در جردن

پیکر تراشی به چه معناست؟

می توان گفت که پیکر تراشی روشی بوده که به افراد کمک می‌کند تا به اندام دلخواه خود برسند. این روشی به حذف چربی های نواحی مختلف بدن پرداخته و همین امر نیز سبب می‌شود تا افراد به اندام مورد نظر خود برسند. این روشی لاغری بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که با انجام ورزشهای مختلف و همچنین رژیم نتوانسته‌اند به اندام ایده‌آل خود دست یابند. این عمل را هم خانم و هم آقایان می‌توانند انجام دهند. پیکر تراشی به شیوه های مختلفی انجام می‌شود که هر کدام از این روش ها نیز دارای محبوبیت خاصی هستند. افرادی که قصد انجام این عمل را دارند، می‌توانند از میان شیوه‌های مختلف انجام آن روش موردنظر و مناسب را انتخاب کنند.

 معرفی شیوه های  انجام پیکر تراشی

می‌توان گفت که پیکر تراشی به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود و افراد می توانند روش مورد نظر خود را انتخاب کنند. این امکان برای تمامی افراد وجود دارد تا پیکر تراشی را با عمل و یا بدون عمل انجام دهند. شیوه همراه با عمل به صورت تهاجمی بوده و همراه با بیهوشی فرد انجام می‌شود. این شیوه دوران نقاهت طولانی‌تری دارد. در شیوه بدون عمل از بیهوشی و دوران نقاهت طولانی خبری نیست. از جمله شیوه های پیکر تراشی به کمک عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد :
•    جراحی پلاستیک شکم
•    لیفت سینه، ایمپلنت سینه و همچنین ماموپلاسی 
•    جراحی ران
•    جراحی بازو

پیکر تراشی بدون عمل چیست؟

این شیوه بدون انجام عمل جراحی و نیاز به اتاق انجام می‌شود. این نوع از پیکر تراشی نیز دارای روش‌های مختلفی است که هر کدام از آن ها دارای ویژگی‌هایی هستند و افراد این امکان را دارند که با انجام آن ها به تناسب اندام نیز برسند. این روش دوران نقاهت بسیار کمی دارد و افراد بعد از انجام آن در مدت کمی بهبود پيدا می‌کنند.

  • لیپوماتیک 

لیپوماتیک یکی از روش های پیکرتراشی بدون عمل بوده که دارای طرفداران زیادی نیز است. این روش با ایجاد سوراخ بسیار کوچک انجام می‌شود‌. در این روش از محل سوراخ ایجاد شده یک میله باریک را وارد بدن می‌شود و چربی‌های اضافه نیز  با استفاده از امواج ماورا بنفش از بدن فرد خارج می‌شود. چربی‌ های خارج شده در این روش سالم هستند و در صورت  نیاز می‌توان از آن ها جهت فرم‌دهی بدن استفاده کرد. بعد از انجام این روش ممکن است در محل ایجاد سوراخ کمی تورم ایجاد شود که بعد از گذشت ۶الی۸ هفته کاملا بهبود پيدا می‌کنند.

  • لیپولیزر

از جمله شیوه‌های دیگر جهت تناسب اندام لیپولیز بوده که در دسته روش‌های بدون عمل پیکر تراشی قرار دارد. این روش با استفاده از لیزر انجام می‌شود. در این روش  سوراخ کوچک ایجاد می شود و از این طریق اشعه لیزر را به چربی های نقاط مختلف بدن می‌تابانند و با ایجاد گرما این چربی‌ها را از بین می‌برند.همچنین می‌توان گفت که لیزر سبب ایجاد کلاژن می‌شود این امر سبب پیشگیری از شلی پوست و افتادگی می‌شود. از لیپولیز می‌توان برای از بین بردن چربی‌های ران، پهلو، شکم و همچنین غبغب استفاده کرد.

  • بادی جت

بادی جت از دیگر روش‌های پیکرتراشی بدون عمل بوده که با استفاده از آب نیز انجام ‌می‌شود. در این روش با بکارگیری یک میله که آب با فشار زیاد از نوک آن خارج می‌شود، چربی‌های اضافه بدن تکه تکه می‌شود. این روش دارای مزایای گوناگونی مانند مانند ماندگاری بیشتر، کوتاه بودن زمان عمل، نیاز نداشتن به بیهوشی، دوره نقاهت کوتاه اشاره کرد. این شیوه برای از بین بردن چربی‌های سینه،شکم، پهلو،ساق پا و گردن استفاده می‌شود.

  • لیپوساکشن

این روش نیز با ایجاد برش کوچک و به وسیله کانولی که به دستگاه مکش متصل است انجام می‌شود. با استفاده از این روش می توان چربی‌های اضافه در سینه، صورت، شکم، پاها را از بین برد. این روش دوران بهبودی طولانی تری نسبت به سایر روش های پیکرتراشی بدون عمل دارد. افراد بعد از انجام این روش در صورت داشتن درد می‌توانند از مسکن‌های تجویزشده توسط پزشک استفاده کنند. در صورتی که  افراد لیپوساکشن را نزد دکتر مطهره عبداللهی انجام تمامی نکات بعد عمل به خوبی برای آنها توضیح داده می‌ شود و همچنین دارو‌های لازم هم برای آن‌ها تجویز می‌شود.

چه افرادی می‌توانند عمل پیکر تراشی را نزد دکتر مطهره عبداللهی انجام دهند

افرادی که تمایل به انجام پیکر تراشی دارند، باید از شرایطی برخوردار باشند تا عمل آن‌ها نیز موفقیت‌آمیز باشد و مشکلی برای آن‌ها نیز بوجود نیاید. دارا بودن افراد از این شرایط برای انجام هر نوع  از پیکر تراشی لازم و ضروری است پس می توان گفت که فقط برخی از افراد می‌توانند از این شیوه برای تناسب اندام استفاده کنند.  از جمله افرادی که می‌توانند پیکر تراشی انجام دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
•    عدم ابتلا به بیماری های قلبی، کلیوی و همچنین دیابت
•    عدم ابتلا به افسردگی
•    استفاده نکردن از دخانیات مختلف 
•    افراد اهل ورزش، رژیم و افراد دارای سبک زندگی سالم

انجام پیکرتراشی نزد دکتر مطهره عبداللهی

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای تناسب اندام وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها عمل پیکر تراشی است. این عمل در حال حاضر به شیوه‌های بسیار گوناگون و همچنین با استفاده از ابزار مختلفی انجام می‌شود. استفاده از روش های مختلف پیکرتراشی این امکان را به افراد می‌دهد که از اندام زیبا برخوردار باشند و بتوانند به اندام دلخواه خود برسند. انجام پیکر تراشی توسط یک متخصص سبب سلامت بیشتر افراد می‌شود دکتر مطهره عبداللهی یکی از متخصصین در این زمینه است که افراد می‌توانند با خیال راحت به آن مراجعه کنند این دكتر روش‌های مختلف پیکر تراشی را با بهترین کیفیت و همچنین جدیدترین و بهترین ابزار انجام می‌دهد.
آدرس: جردن، بلوار نلسون ماندلا، نرسیده به بلوار مدرس، طبقه زیر همکف داروخانه شبانه روزی آفریقا
شماره تماس: 02122056879 / 09120733370
آدرس اینستاگرام: drabdollahi.plastic