داشتن مو بلند و پرپشت برای خانم‌ها به‌شدت بر جذابیت آنها می‌افزاید. همین موهای پرپشت و بلند، آرزوی آنهایی است که موی کم‌پشت و کوتاهی دارند و ظاهر برایشان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. این روزها اکستنشن یک روش ایده‌آل برای بلندکردن و پرپشت کردن فوری موهاست. البته که نگهداری از موی بلند اکستنشن شده، سختی و مراقبت خاص خود را دارد، اما برخی این سختی و تلاش را به جان می‌خرند تا زیبایی شان را دوچندان کنند. یک راه برای داشتن موهای اکستنشن لخت و زیبا کراتین است. در مرکز کراتین موی گلچهره خدمات کراتین برای موهای اکستنشن شده، با دقت و مهارت بالا برای بانوان انجام می‌شود. 

بهترین مرکز کراتین مو در نارمک

کراتین مو 

کراتین یک پروتئین اصلی بوده که در موها وجود داشته و باعث درخشندگی و صافی موها می‌شود. هرچند که کراتین در موهای فر و وز نیز وجود دارد، اما مقدار آن کافی نیست. به همین دلیل کراتین کردن موها یک راه مناسب برای صاف کردن و اصلاح موهای فر و وز است. علاوه بر موها کراتین در سیستم بدن انسان، پوست و ناخن نیز وجود دارد. هدف از کراتینه کردن مو، اصلاح و بهبود موهای مجعد و پریشان است. کراتین یک پروتئین موجود در بدن، مو، پوست و ناخن‌هاست که بعنوان ماده اصلی برای قوی کردن و محافظت از مو شناخته می‌شود. عواملی مانند پیری، استفاده بلندمدت از مواد شیمیایی، دکلره، رنگ و شامپوهای نامناسب، سطح کراتین مو کاهش می‌دهد. کراتینه کردن مو به طور موثر مقدار کراتین از دست رفته را جبران می‌کند. اضافه کردن لایه‌ای از کراتین، که در واقع یک پروتئین مفید است، باعث تقویت موها می‌شود و همچنین اجازه می‌دهد موها را بدون گره شانه کنید.

کراتینه مو چه مزایایی دارد؟

مزایای کراتینه مو بسته به نوع موی شما متغیر است. اما به طور کلی، مزایای اصلی کراتینه مو عبارتند از:
1. صاف‌تر شدن موها: کراتینه مو باعث می‌شود موهای مجعد و پریشان، صاف‌تر از حالت عادی دیده شوند.
2. درخشندگی: کراتینه مو باعث می‌شود موها درخشان‌تر و براق‌تر از قبل به نظر برسند.
3. آسانی در شانه کردن: با کراتینه مو، شانه کردن موها آسان‌تر می‌شود.
4. آسانی در شستشو: موهای کراتینه شده آسان‌تر از قبل، قابل شستشو هستند و در زمان کمتری خشک می‌شوند.

اکستنشن مو در مرکز کراتین موی گلچهره

استفاده از اکستنشن مو به معنای اضافه کردن موهای طبیعی یا مصنوعی بین موهای اصلی شما است. این روش باعث می‌شود تا موهای شما بدون اینکه نیازی به صرف زمان طولانی برای رشد مو باشد به طول و حجم بیشتری برسند. اکستنشن مو نه تنها برای دوستداران موهای بلند است، بلکه افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند نیز می‌توانند از این روش برای افزایش حجم موهای خود استفاده کنند. در مرکز کراتین موی گلچهره با بررسی موهای شما توسط آرایشگران ماهر و خلاق، مواردی همچون تناسب رنگ، حالت و حجم مو، بهترین روش (اکستنشن سرد، اکستنشن گرم یا استفاده از کلیپس) و انتخاب موهای طبیعی یا مصنوعی برای اتصال مشخص خواهد شد. 

اکستنشن مو با چسب کراتین

در روش اکستنشن مو با استفاده از موهای مصنوعی، از چسب کراتین جهت اتصال موهای اضافی استفاده می‌شود. اما در انتخاب چسب کراتین، باید به کیفیت آن دقت کرد و از بهترین کیفیت استفاده کرد. استفاده از چسب‌های بی‌کیفیت و ارزان ممکن است به عوارض ناخوشایندی مانند قرمزی پوست سر، جوش، و ریزش موهای طبیعی منجر شود. بهتر است چسب کراتین با کیفیت بالا و توسط آرایشگر حرفه‌ای مثل مرکز کراتین موی گلچهره نصب شود تا این مشکلات رخ ندهد. 

نحوه کراتین کردن موی اکستنشن

اگر از براشینگ با اتوکشی زیاد خسته شدید و ترجیح می‌دهید بعد از اینکه از حمام بیرون می‌آیید، فقط با باد سشوار موهای صاف و لخت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما کراتین است ولی بطور همزمان نمی‌توان وقتی اکستنشن روی سر شماست کراتین کنید. چون اگر موی اکستنشن که روی سر شماست کراتین کنید، ریزش تار به تار اتفاق می‌افتد و ممکن است شاخه‌های اکستنشن زودتر بیفتند. پس قبل از نصب اکستنشن روی سر آنها را کراتین می‌کنیم.
در این روش، موهای کراتینه از جمله بهترین گزینه‌ها برای اکستنشن مو در بازار هستند. شما می‌توانید این نوع موها را تهیه کنید یا حتی موهای طبیعی را کراتینه کنید.
مرحله اول موها با شامپو مخصوص کراتین شسته می‌شود تا موها از هم باز شوند و با باد سشوار خشک می‌کنیم تا نم‌دار باشد. موادگذاری را روی موها شروع می‌کنیم.
مرحله بعد با دستگاه نانو استیم به موها آبرسانی می‌کنیم. با دما و حرارتی که دستگاه ایجاد می‌کند ماندگاری روش‌های مثل کراتین و پروتین تراپی بیشتر خواهد شد.
مرحله بعد موادگذاری است. مواد کراتین را کاملا تار به تار روی موهای اکستنشن می‌زنیم. بعد از 45 دقیقه مکث اتوکشی را شروع می‌کنیم.
در آخر یک موی اکستنشن لخت و شلاقی خواهید داشت. مراقبت‌های بعد هم مثل کراتین است. تا 3 روز موها را نشورید و حتما از شامپو بدون سولفات استفاده کنید. 

انجام کراتین موهای اکستنشن شده در مرکز کراتین موی گلچهره

اگر علاقه‌مند به اکستنشن مو با کراتین هستید، می‌توانید در سالن زیبایی گلچهره موهای خود را زیبا تر از همیشه کنید. مرکز کراتین موی گلچهره خدماتی همچون صافی و احیای مو با بهترین مواد، کراتین مو، اکسیژن تراپی و اوزون تراپی، پروتئین تراپی و کراتین موهای اکستنشن شده را با مدیریت خانم زهره وند ارائه می‌دهد. استفاده از موی طبیعی قيچی شده از سر انسان قابليت دكلره، هایلایت، رنگ و فر دائم، دارد؛ چراکه در این موقعیت از نزديك‌ترين جنس و حالت مو به موی خود مشتری استفاده شده و به‌ نحوی‌که افراد دیگر متوجه تفاوت موی اصلی و اكستنشن نمي‌شوند. سرعت و تبحر در كار، استفاده از جديدترين و بهترين دستگاه، استفاده از مواد درجه یک و تضمين و مسئوليت پذيری در كار را با مرکز کراتین موی گلچهره تجربه کنید.
آدرس اینستاگرام: golchehrevip.ir
آدرس سالن: تهران، نارمک، خیابان سمنگان، ساختمان ثمین، پلاک ۳۲۷، طبقه دوم، واحد۱
تلفن:  02177949090 / 09121216880