داشتن موهایی زیبا، لخت و براق می‌تواند تاثیر بسیاری بر جذابیت و در عین حال اعتمادبه‌نفس ما بگذارد. روش‌های بسیاری ارائه می‌شود که باعث تقویت و شادابی موها می‌گردد. ابریشم سازی و اوزون تراپی از روش‌هایی هستند که می‌توانند شما را یاری دهند و زیبایی را به شما تقدیم کنند. در ابریشم سازی ما شاهد استفاده از موادی مرغوب هستیم و در روش اوزون تراپی باید از دستگاهی جدید و مدرن بهره ببریم تا اکسیژن‌های مربوطه را القا سازیم. انتخاب مجموعه‌ای ماهر و مجرب باعث می‌شود تا شما شاهد کیفیت بالا و همچنین ماندگاری طولانی ابریشم سازی و اوزون تراپی باشید. 

بهترین مرکز ابریشم سازی مو در ستارخان

ابریشم سازی با سالن رویا زارع

در واقع ابریشم سازی به روشی گفته می‌شود که باعث لخت و صاف شدن موها به صورت دائمی می‌شود. ابریشم سازی هم به صورت تکی و هم به صورت مکمل در کنار کراتین درمانی می‌تواند مورد استفاده واقع شود. اگر بخواهید ابریشم سازی را اجرایی کنید، باید بدانید که این اقدام زیبایی بر روی ساقه موها اجرا می‌شود و از کراتین‌های بر پایه ابریشم، روغن‌های مخصوص درمانی و مواد مختلف پروتئینی استفاده می‌گردد. با توجه به اینکه وسایلی نظیر سشوار، اتو مو و... برای مو مناسب نیستند و باعث وارد آمدن آسیب به موها می‌شوند، ابریشم سازی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شفاف و لخت کردن موها باشد. 

افراد مناسب برای ابریشم سازی مو

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر می‌کند، این است که آیا کاندید اجرای ابریشم سازی هستم یا خیر؟ افراد بسیاری وجود دارند که می‌توانند از این اقدام زیبایی بهره ببرند. برای مثال افرادی که موهای سالم اما خشک و خشن دارند، می‌توانند از ابریشم سازی کمک بگیرند؛ یا افرادی که موهای فر یا موج‌دار دارند نیز می‌توانند با کمک گرفتن از این روش به شادابی و لطافت در موهای خود دست یابند. در ادامه افرادی که موهایی آسیب دیده دارند، یعنی افرادی که بر اثر دکلره، رنگ یا هر اقدام دیگری به موهای خود آسیب رسانده‌اند و موهای شکننده دارند نیز می‌توانند از ابریشم سازی کمک گرفته و موهای خود را احیا سازند. نکته مهم این است که اگر موهای شما دچار آسیب شده باشد، حتما باید در ابتدا کراتین درمانی کنید و سپس ابریشم سازی را اجرا نمایید. کراتین درمانی باعث می‌شود تا شما موهای خود را احیا سازید و در ادامه، با ابریشم سازی آن را صاف و براق نمایید.

مراحل ابریشم سازی 

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان ابریشم سازی، استفاده دوز مناسب برای موها است. در واقع آرایشگر مربوطه باید این موضوع را بر اساس جنس، زبری و... مو تعیین می‌کند. پس در این شرایط به اهمیت بالا سالن زیبایی پی می‌بریم که باید در این زمینه ماهر باشد. مراحل مربوط به ابریشم سازی به شرح زیر است.
•    مرحله اول: شستم موها اولین اقدام است، چراکه موها باید کاملا تمیز باشد.
•    مرحله دوم: استفاده از موادی بر پایه کراتین سیلک در این مرحله که حاوی روغن نارگیل، مواد نرم کننده، روغن آووکادو، ویتامین E و... است.
•    مرحله سوم: مواد مربوطه باید خشک شوند و پس از خشک شدن می‌توانیم آن را بشویم. پس از شستم و خشک کردن موها می‌توانیم به موهایی زیبا، شاداب و صاف دست یابیم. 

اوزون تراپی 

در اوزون تراپی ما شاهد روشی مدرن و جدید هستیم که این امر می‌توان منجر به شفاف شدن موهای ما شود. در واقع اوزون تراپی متشکل از یک مولکول اکسیژن با اکسیژن دیگر و اضافه که همین اکسیژن اضافه می‌تواند قدرت اکسیژن را افزایش دهد. با توجه به تحقیقاتی که انجام گرفته می‌توان به این نتیجه رسید که اوزون می‌تواند اثرات مثبتی بر روی ماندگاری مو و کاهش ریز مو بگذارد. با توجه به اینکه ریشه بسیاری از مشکلات در مو و ریشه آن، کمبود اکسیژن است، با بهره بردن از اوزون تراپی می‌توان به این مشکلات پایان داد.

نحوه اجرای اوزون تراپی در سالن رویا زارع

باید دانست که اوزون تراپی چگونه انجام شده و می‌تواند چگونه عمل کند. اوزون تراپی با استفاده دستگاهی مخصوص اجرایی می‌شود، که از تجهیزات مدرن و جدید است. اکسیژن موجود در اوزون تراپی با خاصیت اکسیداسیونی قوی باید به ریشه و ساقه مو برسد. این اقدام از طریق فولیکول‌های مو انجام شده و اکسیژن به نقاط مورد نظر می‌رسد. زمانی که از اوزون تراپی بهره می‌بریم تمامی میکروب‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها از بین می‌روند و حذف می‌گردند.

انجام ابریشم سازی و اوزون تراپی در سالن زیبایی رویا زارع

شاداب و شفاف شدن موها امری بسیار مهم است که می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت ما بگذارد. موهای صاف ما را از هر اقدام آرایشی دور می‌سازد و می‌توانید به آراستگی ما منجر شود. ابریشم سازی و اوزون تراپی اقدامی هستند که شما را از آسیب‌های موجود در مو در امان نگه می‌دارند. نکته مهم این است که شما برای اجرای این روش‌ها باید از سالنی باتجربه یا تیمی قوی استفاده کنید تا بتوانید شاهد ماندگاری و منحصربه‌فرد بودن خود باشید. در سالن رویا زارع شرایط برای ابریشم سازی و اوزون تراپی وجود دارد که با بهترین تجهیزات و مواد آرایشی اجرا می‌گردد. برای مراجعه حضوری می‌توانید به خیابان ستارخان، نبش حبیب اللهی، پلاک ۳۹۸ مراجعه کنید و برای هماهنگی‌های بیشتر می‌توانید با شماره 66539417 و 09014818163 تماس حاصل فرمایید.
آیدی اینستاگرام: Royazare.beauty