شاید شما نیز به هنگام نگاه کردن در آینه متوجه برجستگی زیر چانه و به اصطلاح غبغب خود شده‌اید. غبغب می‌تواند از زیبایی ظاهری شما بکاهد و اعتماد به نفس شما را پایین بیاورد. شیوه‌های بسیاری برای از بین بردن غبغب وجود دارد و یکی از بهترین شیوه‌ها را می‌توان مزوتراپی غبغب دانست. مزوتراپی غبغب، به عنوان موثرترین و بهترین شیوه درمانی جهت حذف دائمی غبغب شناخته می‌شود و شما با انجام آن می‌توانید تحولی در چهره خود به‌وجود آورید. 

لاغری غبغب با مزوتراپی در زعفرانیه

حذف غبغب با انجام مزوتراپی در مطب دکتر بنفشه علایی

مزوتراپی صورت، از جمله متداول‌ترین شیوه‌های حذف غبغب به‌شمار می‌رود. در طی این روش، شاهد تزریق داروهای ذوب کننده چربی به شکل مستقیم به ناحیه موردنظر هستیم. پس از اینکه تزریق صورت گرفت، چربی‌ها اکسیده شده و غبغب از بین می‌رود. برای حذف غبغب با مزوتراپی، تنها یک تزریق ساده انجام شده و در طول این پروسه از سوزن یا نیدل‌های بسیار نازک استفاده می‌شود. مزوتراپی غبغب، یک نوع درمان سرپایی بوده که در مدت زمانی کوتاه انجام می‌گیرد و در طول این مدت، شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.
در مطب دکتر بنفشه علایی، شما ابتدا توسط پزشک معاینه می‌شوید. برای از بین بردن غبغب، به تشخیص پزشک یک نوع دارو مشخص در عمق معینی به ناحیه موردنظر تزریق می‌گردد. تنها با یک‌بار تزریق، شما می‌توانید نتایج مشهود و واضحی را مشاهده نمایید؛ البته اگر مایل هستید که نتایج زودتر حاصل شوند، بنا به صلاح‌دید پزشک، می‌توانید دو تا سه مرتبه برای تزریق اقدام نمایید. مواد تزریقی به شکل مستقیم به سلول‌های چربی راه پیدا می‌کنند و به این صورت چربی‌های قسمت غبغب ظرف دو هفته پس از تزریق از بین می‌روند. پس از گذشت شش هفته، نتایج نهایی حاصل می‌گردد. 

به وجود آمدن غبغب چه عللی می تواند داشته باشد؟

غبغب در واقع از جمع شدن چربی‌های اضافی در قسمت زیرچانه نشات می‌گیرد. در ابتدا امکان دارد دلایل پدید آمدن غبغب ساده به نظر برسد. به این صورت که تنها کمی چربی اضافی در ناحیه فک تجمع پیدا کرده‌ و غبغب را به وجود آورده‌اند؛ اما بهتر است بدانید که به وجود آمدن غبغب امکان دارد علت‌های پیچیده و عجیبی داشته باشد. پیش از انجام مزوتراپی غبغب، دلیل تجمع چربی در این ناحیه باید علت‌یابی شود. پس از آن نیز اقدامات لازم برای درمان آن صورت بگیرد تا نتایج به خوبی حاصل شود. از متداول‌ترین دلایل ایجاد غبغب می‌توان به وجود چربی اضافی، بالا رفتن سن، ساختار بدنی ضعیف، ترکیب صورت و ژنتیک اشاره کرد.

آشنایی با مزایای لاغری غبغب با انجام مزوتراپی در مطب دکتر بنفشه علایی

داشتن غبغب می‌تواند زیبایی ظاهری افراد را تحت تاثیر قرار دهد. افراد به شیوه‌های متفاوتی می‌توانند غبغب خود را از بین ببرند و یکی از بهترین روش‌ها را می‌توان انجام مزوتراپی غبغب دانست. مزیت‌های بسیاری برای حذف غبغب به شیوه مزوتراپی تعریف شده و از جمله مزیت‌های آن می‌توان به غیرتهاجمی بودن، درمان کوتاه مدت، عدم وجود عارضه جانبی و... اشاره کرد. موارد زیر، اشاره به مزایای از بین رفتن غبغب به شیوه مزوتراپی دارد. 
•    غیرتهاجمی بودن این شیوه درمانی 
•    درمان طی یک جلسه و در مدت زمانی کوتاه
•    بدون عارضه جانبی 
•    نتایج حاصل شده از مزوتراپی در مقایسه با دیگر شیوه‌های درمانی ماندگارتر است. 
•    روشن شدن پوست 
•    بالا بردن میزان قابلیت ارتجاعی

 میزان ماندگاری درمان غبغب با مزوتراپی 

مزوتراپی به نسبت دیگر شیوه‌های متداول از بین بردن غبغب، از میزان دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار است. در شرایطی که وزن شما تغییری پیدا نکند، شما می‌توانید از نتایج و مزایای لاغری غبغب با انجام مزوتراپی به صورت بلند مدت بهره‌مند شوید. در حالت کلی، حذف غبغب با انجام مزوتراپی از جمله سریع‌ترین و بادوام‌ترین شیوه‌هایی به‌حساب می‌آید که شما به کمک آن می‌توانید زیبایی و جوانی را تجربه کنید. این شیوه به صورت کاملا غیرتهاجمی عمل می‌کند و بلافاصله بعد از انجام آن، نتایج کاملا مشهود هستند. تنها کافی است چند روز بگذرد تا به صورت کامل شاهد حذف غبغب از چهره خود باشید و به این شکل زیبایی را به چهره خود بازگردانید. 

سخن پایانی 

غبغب از جمله مواردی است که می‌تواند زیبایی ظاهری و اعتمادبه‌نفس افراد را به طرز چشم‌گیری تحت تاثیر قرار دهد. با داشتن غبغب، علاوه بر اینکه از زیبایی ظاهری کاسته می‌شود، چهره فرد نیز پیرتر به نظر می‌رسد. برای رفع این مشکل، شما می‌توانید به مطب دکتر بنفشه علایی مراجعه کرده و توسط وی، معاینه شوید. در این مطب، به پشتوانه تجربه و تخصص دکتر بنفشه علایی، بهترین خدمات در زمینه لاغری غبغب با انجام مزوتراپی به زیباجویان عزیز ارائه می‌شود. 
شماره تماس: 02126355891 و 09023338910
آدرس: زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پسیان جنوبی، پلاک ۱۴، برج الماس، طبقه دوم، واحد ۲۶ 
آیدی اینستاگرام: dr.banafshehalaei