هنگامی که سن افراد افزایش پیدا می‌کند، شاهد به‌وجود آمدن مشکلاتی همچون لک‌های پوستی و چین‌وچروک هستیم. این مسئله، یکی از بزرگترین مشکلات زیبایی عموم افراد به‌حساب می‌آید و روش‌های بسیاری برای رفع آن ارائه می‌شود. اندولیفت، یکی از جدیدترین و موثرترین روش‌هایی است که در جوانسازی پوست نقش داشته و عوارض خاصی را نیز به دنبال ندارد. با انجام لیزر اندولیفت، شما می‌توانید پوستی جوان و شفاف داشته باشید و با چین‌و‌چروک و لک‌های پوستی خداحافظی کنید. 

بهترین مرکز اندولیفت صورت در زعفرانیه

جوانسازی پوست با انجام لیزر اندولیفت در مطب دکتر بنفشه علایی

برای انجام اندولیفت از یک لیزر در محدوده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون استفاده می‌شود که تابش آن‌ها به زیر پوست صورت می‌گیرد. به این صورت، جوانسازی پوست انجام گرفته و چین‌وچروک‌های صورت برطرف می‌شوند. با انجام اندولیفت، بافت‌های عمقی تحریک شده و کلاژن‌سازی به خوبی صورت می‌گیرد. به این شکل، پوست سفت شده و افتادگی پوست اتفاق نخواهد افتاد. در این شیوه، سوراخی بسیار ریز در بافت صورت ایجاد می‌شود. اندولیفت در تحریک کلاژن سازی پوست، بهبود خط خنده، پایین آوردن میزان چربی موضعی در بخش غبغب، زاویه‌سازی فک و صورت و سفت کردن بافت گردن نقش دارد.

نتایج حاصل شده از لیزر اندولیفت 

تابش لیزر اندولیفت، یک مدل تکنولوژی مدرن به‌حساب می‌آید که کلاژن‌سازی را تحریک کرده و لیفت صورت را به دنبال دارد. با انجام لیزر اندولیفت، علاوه‌بر لیفت صورت شما می‌توانید عمق خط خنده خود را نیز کاهش دهید و چربی‌های اضافی موجود در غبغب را حذف کنید. ترمیم و غذاسازی پوست با انجام لیزر اندولیفت به خوبی صورت می‌گیرد؛ به این صورت که با انجام آن، امواج لیزر به بافت بدن برخورد کرده و شاهد تبدیل انرژی نور به گرما هستیم. هنگامی که بافت صورت گرم می‌شود، بدن تلاش می‌کند تا از دمای بافت بکاهد و این کار با بالا بردن میزان خونرسانی همراه می‌شود. بازآرایی عناصر بافتی پوست و تحریک چربی سوزی، دو عامل مهم در طول این پروسه به‌شمار می‌روند که موجب می‌شوند افتادگی و شل شدن پوست رخ ندهد.

آشنایی با مزایای انجام لیزر اندولیف در مطب دکتر بنفشه علایی

لیزر اندولیفت، یکی از روش‌های پرطرفدار در حوزه جوانسازی پوست به‌حساب می‌آید. این شیوه درمانی، مزیت‌های بسیاری نیز دارد. لیزر اندولیفت به شما کمک می‌کند تا پوست خود را همتراز، کانتور و سفت کنید‌ و در عین حال، با انجام آن با مسائلی همچون خونریزی و باقی ماندن جای زخم مواجه نخواهید شد. مدت زمان انجام این پروسه کوتاه بوده و یک درمان سرپایی به‌حساب می‌آید. از آنجایی که در روش اندولیفت، برش و بخیه صورت نمی‌گیرد، این نوع درمان، دوره نقاهت کوتاهی دارد. برای انجام لیزر اندولیفت، بیهوشی صورت نمی‌گیرد و تنها به کمک ژل موضعی شما می‌توانید برای انجام این روش درمانی اقدام کنید. 

مراقبت های بعد از انجام لیزر اندولیفت

پس از انجام لیزر اندولیفت، رعایت یک‌سری مراقبت‌ها ضروری است. پس از انجام اندولیفت، در آن محل باید از کمپرس یخ استفاده کرد. با انجام این کار، از تورم و کوفتگی احتمالی در آن ناحیه جلوگیری می‌شود و از این بابت خیالتان راحت خواهد بود. پس از انجام اندولیفت، استفاده از دخانیات، الکل و قرص‌های رقیق کننده خون همچون ارفارین را تا سه روز ترک کنید. آرایش کردن غلیظ حداقل تا یک روز پس از انجام لیزر اندولیفت نیز ممنوع است. برای بهبود شرایط، تنها طبق صلاح‌دید پزشک اقدام به مصرف دارو کنید و از مصرف دارو به صورت خودسرانه اکیدا امتناع بورزید. با رعایت نکات مراقبتی، شما سریع‌تر می‌توانید نتایج نهایی را مشاهده نمایید. شیوه اندولیفت در مقایسه با دیگر شیوه‌های جوانسازی پوست از طول عمر بالاتری برخوردار است.

سخن پایانی 

لیزر اندولیفت، یکی از بهترین شیوه‌های درمانی محسوب می‌شود که به منظور جوانسازی پوست انجام می‌گیرد. شما با انجام اندولیفت، می‌توانید علاوه‌بر جوانسازی پوست، خط لبخند و غبغب خود را نیز برطرف کنید. خدمات مربوط به لیزر اندولیفت و جوانسازی پوست زیر نظر باتجربه‌ترین پزشک، دکتر بنفشه علایی، با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات انجام می‌گیرد. در صورت تمایل برای داشتن پوستی زیبا، شفاف و بدون چین‌وچروک می‌توانید به مطب دکتر بنفشه علائی مراجعه کنید و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید. 
شماره تماس: 02126355891 و 09023338910
آدرس: زعفرانیه، مقدس اردبیلی، پسیان جنوبی، پلاک ۱۴، برج الماس، طبقه دوم، واحد ۲۶ 
آیدی اینستاگرام: dr.banafshehalaei