سینه یکی از اعضای بدن به حساب می‌آید که به صورت دائم جاذبه زمین آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و گاهی اوقات افراد با افتادگی سینه پس از اضافه وزن مواجه می‌شوند. همچنین سینه در زیبایی و خوش فرم شدن لباس بسیار نقش دارد. در واقع لیفت سینه یکی از بهترین روش‌های جراحی است؛ اما باید این جراحی را به واسطه یک پزشک متبحر انجام دهید. لیفت سینه افتاده چگونه انجام می‌شود؟ بهترین پزشک برای جراحی لیفت سینه چه کسی است؟ چگونه باید بهترین دکتر برای لیفت سینه را پیدا کرد؟

بهترین مرکز لیفت سینه در ونک

جراحی لیفت سینه چیست؟

جراحی لیفت سینه یک روش جراحی پلاستیک برای بهبود شکل سینه‌ها است. در این جراحی با از بین بردن پوست اضافی و جمع کردن بافت‌های سینه، شکل و موقعیت سینه تغییر می‌کند. هدف اصلی این جراحی بهبود شکل و بالا بردن سینه‌های افتاده بوده و بیشتر از سایر روش‌ها مورد تایید پزشکان است.  شما به کمک لیفت سینه می‌توانید به‌عنوان یک روش کم خطر افتادگی سینه را رفع کرده و باعث سفت‌تر شدن آن شوید. این عمل بیشتر در بین بانوان با افزایش سن دیده می‌شود؛ زیرا هرچه سن افراد افزایش یابد، درصد افتادگی و شل شدن پوست بیشتر از قبل می‌گردد.

از نظر پزشک شاهین کریمیان دلیل لیفت سینه چیست؟

افرادی که به دنبال انجام لیفت سینه هستند بنا به دلایل زیر دچار افتادگی و شل شدگی سینه شده و برای رهایی از این موارد به دنبال لیفت می‌روند. اغلب افراد زیر به دنبال لیفت سینه می‌روند.
بارداری: درون سینه افراد رباط‌ لیگامان کوپر وجود دارد که باعث بالا ماندن سینه‌ها می‌شوند. در زمان بارداری به علت سنگین شدن سینه‌ها این رباط‌ها به حالت کشیده در می‌آیند. چنین کشش‌هایی بعد از پایان دوره بارداری باعث افتادگی سینه‌ها می‌گردند. شیردهی پس از بارداری هیچگونه نقشی در افتادگی سینه ندارد؛ در هر صورت چه شما شیردهی انجام دهید یا خیر؛ مقداری افتادگی در سینه‌ها دیده خواهد شد.
وجود نوسانات وزنی: وجود تغییر در وزن افراد می‌تواند باعث کشیدگی در پوست سینه فرد شود همین موضوع باعث شده سینه‌ها افراد پس از اضافه وزن حالت ارتجاعی خود را از دست دهند.
گرانش زمین: باید بدانید پس از گذشت زمان وجود جاذبه زمین باعث ایجاد کشیدگی سینه‌ها و در نتیجه افتادگی در رباط‌های سینه می‌گردد. باید بدانید این مورد با افزایش سن افراد کاملا طبیعی است.

انواع لیفت سینه 

اگر شما به دکتر شاهین کریمیان مراجعه کنید، لیفت سینه به دو روش جراحی و غیرجراحی برای شما انجام می‌شود. اگر شما لیفت سینه به روش جراحی انجام دهید، پوست اضافی سینه از بین می‌رود و با رفع افتادگی سینه آن را به حالت بالاتر می‌کشد؛ اما روش‌های غیر جراحی نیز وجود دارد که این روش‌ها عوارض کمتری دارند و خب به نسبت روش‌های جراحی کم خطرتر هستند. در زیر روش‌های لیفت سینه را بیان می‌کنیم:
•    لیفت سینه با نخ
•    لیفت سینه با لیزر
•    لیفت سینه با تزریق ژل
•    لیفت سینه با طب سوزنی
•    لیفت سینه با جراحی باز
•    لیفت سینه با بوتاکس
•    لیفت سینه با ترماژ
•    لیفت سینه با روش Caci
پزشک چه زمانی به شما لیفت سینه را توصیه می کند؟
بدون شک می‌دانید سینه یکی از اعضای حساس در بدن بانوان بوده که باید از مراقبت کافی برخوردار باشد. برای این کار شما باید به دکتر با تجربه مراجعه کنید دکتر شاهین کریمیان از متخصصان جراحی لیفت سینه است که شما با اطمینان کامل می‌توانید لیفت سینه انجام دهید. از نظر این پزشک افرادی که شرایط زیر را دارند کاندیدای خوبی برای لیفت سینه هستند:
•    وجود افتادگی در نوک سینه‌ها در جهت پایین 
•    سینه‌ها در پوزیشن‌های یکسان نباشند
•    سینه‌ها حالت آویزان پیدا کنند
•    در پوست سینه حالت کشیدگی دیده شود

انجام لیفت سینه توسط پزشک شاهین کریمیان

همانطور که تا به اینجا بیان شد لیفت سینه یکی از مهم‌ترین دلایل مراجعه بیماران است. امروزه همه افراد به دنبال پزشکی متخصص و کاربلد هستند که بدون هیچگونه نگرانی کار لیفت سینه را انجام دهند. دکتر شاهین کریمیان با توجه‌ به داشتن مهارت کافی این روزها توانسته باعث جلب نظر بسیاری از بیماران قرار گیرد و به عنوان یکی از بهترین پزشکان برای لیفت سینه شناخته شود. شما از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید برای مراجعه به این‌ پزشک ویزیت دریافت کنید.
آدرس: میدان ونک، کوچه شهید صانعی، پلاک ۱۹، ساختمان نشاط، طبقه ۶، واحد۱۹
آدرس اینستاگرام: dr.karimian
شماره تماس: 02188647431 / 02188647430 / 09123083979