امروزه تنوع و تعداد ورزش‌ها در کلاس‌های باشگاه رو به افزایش بوده که این مورد می‌تواند تأثیر بسزایی در روحیه افراد نسبت به یافتن ورزش مورد‌علاقه‌شان باشد؛ چراکه دیگر بهانه‌ای برای عدم ورزش قابل پذیرش نخواهد. در این ورزش همراهان شما تنها مربی، موزیک و هالتر هستند که می‌بایست بنابر برنامه‌ریزی مربی خود را با روتین این ورزش جذاب و هیجان‌انگیز همسو سازید.

  ورزش بادی پامپ در تهرانپارس

ورزش بادی پامپ و تجهیزات آن

در این روز‌ها که اضافه وزن در اغلب افراد به چشم می‌خورد، قطعاً یافتن ورزشی که بتواند تأثیر آنچنانی در کاهش وزن داشته باشد، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. بادی پامپ نیز تمرینی حرفه‌ای بوده که برای لاغری، بالا بردن قدرت بدنی و تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنانچه شما نیز خواهان حضور در کلاسی شاد و پرانرژی هستید، توصیه ما انتخاب کلاس بادی پامپ مجموعه فرهنگی ورزشی گیو است؛ چراکه در اینجا موسیقی‌های مهیج و انگیزشی، برنامه مربیان ماهر و با تجربه و همچنین همت و تلاش شما می‌تواند گامی استوار در رسیدن به اهدافتان باشد. 
اگرچه در برخی از ورزش‌ها افراد از یک‌نواخت بودن آن ورزش گلایه دارند، اما در اینجا چنین موضوعی صادق نبوده و شما می‌توانید با جمع گروهی دوستان خود به ورزش با هالتر بپردازید. از سری مزایای این کار باید به کم بودن زمان اشاره داشت؛ زیرا شما تنها ۶۰ دقیقه مشغول فعالیت با صفحه وزنه و هالتر خواهید بود. تجهیزات مورد نیاز بادی پامپ نیز خیلی تخصصی نبوده و شامل صفحه وزنه، میله هالتر، زیرانداز تمرینی (مت)، لباس تمرینی راحت، کفش ورزشی، بطری آب و حوله عرق‌گیر می‌شود.

تعداد جلسات بادی پامپ

با توجه به آنکه تمام برنامه‌های انجام شده توسط مربیان به گروه‌های عضلانی بدن شما توجه ویژه‌ای دارد، توصیه می‌کنیم در ابتدای کار جلسات خود را بین دو تا سه جلسه در هفته قرار دهید؛ چراکه بدن شما در روز‌های اول نیاز به استراحت و تجدید قوا دارد. در این روز‌ها شما می‌توانید ورزش هوازی را به روتین تمرینی خود اضافه کنید، تا بدن شما در کمترین زمان به فرم دلخواه برسد.

تمرینات کلاس بادی پامپ

تمرینات این کلاس تنوع بی‌نظیری داشته و شامل ۱۰ حرکت می‌شود. از حرکات رایج در بادی پامپ باید به اسکات، ددلیفت، لانگ، پرس سینه و پرس سرشانه، تمرینات پشت مثل زیربغل هالتر و تمرینات عضلات بازویی مثل جلوبازو و پشت بازو هالتر و حتی تمرینات شکم اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها، عضله‌ای خاص را برای فرم دهی در نظر دارند.

اندازه صفحه وزنه

بسیاری از افراد گمان می‌کنند اگر در روز‌های اول از صفحه‌های وزنه بسیار سنگین استفاده نمایند، روند کاهش وزن آن‌ها به خوبی انجام می‌شود. در واقعیت اینطور نبوده و استفاده از وزنه‌های نابه جا می‌تواند مشکلات دردسرسازی را به دنبال داشته باشد. لازم به ذکر است تعداد و وزن وزنه‌های شما به مرور زمان تحت نظر مربی افزایش پیدا کرده و شما می‌توانید پیشرفت خود را شاهد باشید. پس از انجام تحقیقات بسیار زیاد، مربیان این دوره ورزشی به این نکته پی برده‌اند که اضافه کردن وزنه باید تا جایی صورت گیرد که تمامی تکنیک‌های تمرینی به خوبی انجام شود. 
در صورت عدم رعایت توازن وزنه‌ها و عدم توجه به محدوده توان شاگردان، امکان وقوع مشکلاتی ناگوار وجود دارد.

عضلات درگیر شونده در بادی پامپ 

شاید در نگاه اول تصور کنید Body Pump چربی سوزی زیادی را برای شما به همراه نخواهد داشت، اما با حضور در جلسات خواهید فهمید که تمرکز اصلی و اساسی این ورزش برای تقویت استقامت و قدرت بدنی شما بوده که در نهایت هر جلسه، تقریباً ۶۰۰ کالری از بین می‌رود. پس از آنکه در ابتدای کار عضلات بدن شما گرم شد، نوبت به کار با هالتر و صفحه وزنه می‌رسد. بر اساس سابقه و تجربیات مربیان حاضر در مجموعه ورزشی گیو باید بدانید که در اوایل کار از صفحات سبک‌تر روند تمرین خود را آغاز کنید تا حین تمرین عضلات درگیر شونده چون پا‌ها، سینه، پشت، شکم، سرشانه و بازو تحت فشار نباشند.

بادی پامپ در مجموعه فرهنگی ورزشی گیو

ازآنجا که تمامی افراد از جمله ورزشکاران برای وقت خود ارزش زیادی قائل هستند، قطعاً حین انتخاب مجموعه ورزشی مؤلفه‌های متعددی را در نظر خواهند داشت. اگر شما نیز به دنبال حضور در مکانی امن، دوستانه و صمیمی و همراه با مربیان حاذق هستید، پیشنهاد ما انتخاب است؛ چراکه این مجموعه از سابقه فعالیت درخشانی برخوردار بوده و می‌تواند به شما ارائه بهترین دوره بادی پامپ را دهد.
شماره تماس: 02177704101 / 02177872834 / 02177872833
آدرس: تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان ۱۸۲ شرقی (شهید رحیمی طاری)، پلاک ۳۳
آیدی اینستاگرام: giv_gym