همانطور که می‌دانید بانوان به تنوع در ظاهر خود بسیار علاقه‌مند هستند. چهره شما با داشتن موهای کراتین شده یا حالت فر قطعا متفاوت است. برخی اوقات افراد با مو فر به دنبال صاف کردن موهای خود به واسطه کراتین بوده و برعکس افراد با موهای صاف به دنبال موهای فر هستند. شما از کراتین به عنوان یک احیا کننده مو می‌توانید استفاده کنید؛ اما چگونه موهای صاف یا فر داشته باشیم؟ بهترین نوع مو برای انجام کراتین چه مویی است؟

کراتین مو در اشرفی اصفهانی

کراتین مو چیست؟

کراتین کردن مو یک روش احیای مو است که به کمک آن می‌توان موهای خشک، آسیب‌دیده و فر را نرم، صاف و براق کرد. در این روش، یک محلول شامپو با کراتین (یک پروتئین طبیعی که در موجودات زنده یافت می‌شود) بر روی موها قرار داده و سپس با استفاده از حرارت، مواد کراتین به موها جذب می‌شود. این فرآیند باعث افزایش لایه‌های محافظتی بر روی مو و البته آبرسانی و تقویت موهای آسیب دیده می‌گردد. در نتیجه، موها برخلاف روش‌های تمیزکننده، درخشان و صاف می‌شوند. به علاوه، به دلیل وجود پروتئین در کراتین برای موهایی که به آسانی تخریب می‌شوند یا نیاز به تقویت دارند، این روش خاص می‌تواند مفید باشد.

صافی مو ها با هنر نیکی خلعتبری

اگر قصد صاف کردن موهای خود را دارید، سالن زیبایی نیکی خلعتبری یکی از بهترین گزینه‌ها برای صاف کردن موهای شما است. شما برای انجام صافی موها خود می‌توانید از روش کراتین برای مدت طولانی استفاده کنید. اگر به دنبال صاف کردن موهای خود برای مدت کوتاه و موقت هستید به کمک اتو مو یا برس حرارتی به صورت تخصصی توسط سالن نیکی خلعتبری موهای خود را صاف و شلاقی کنید؛ چراکه به کمک اتو مو و برس‌های حرارتی با میزان حرارت ملایم و با کمترین آسیب، کار صافی را انجام می‌دهند.

چگونه مو های فر داشته باشیم؟

انسان‌ها همیشه به دنبال تغییر هستند به عبارتی همیشه تنوع برای افراد لذت‌بخش است. گاهی اوقات افرادی که موهای صاف دارند علاقه‌مند به فر شدن موهای خود بوده و به دنبال راه‌های کم خطر برای فر کردن آن‌ها هستند. فر کردن به کمک بابلیس و اتو مو به صورت موقت بوده و با یک‌بار حمام کردن موها حالت فر خود را از دست می‌دهند. اگر به دنبال راهی برای فر کردن موها برای چندین ماه باشید باید از روش فر شش ماهه استفاده کنید. در این روش مدت زمان فر موها طولانی‌تر بوده و با یکبار شست‌وشو موها حالت فر بودن آنها از بین نمی‌رود و تا چندین ماه موهای فر خواهید داشت. شما با این روش‌ها می‌توانید براساس سلیقه خود موهای فر به صورت موقت یا طولانی مدت را تجربه کنید.

انجام کراتین مو فر و صاف چه فوایدی دارد؟

در سالن نیکی خلعتبری برای انجام کراتین موی صاف و فر از بهترین مواد استفاده می‌شود تا پروتئین مورد نیاز موها به خوبی تامین گردد. از مزایای کراتین مو به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • همانطور که بیان شد کراتین مو یکی از روش‌های پرکاربرد درمان و بهبود سلامت موها است. این روش برای تقویت و ترمیم موها، جلوگیری از شکنندگی و خشک شدن، بازسازی رویه‌ی مویی و افزایش ضخامت موها استفاده می‌شود.
  • این روش در واقع ترکیبی از پروتئین ها و عناصر طبیعی است که به نام کراتین شناخته می‌شود. کراتین مو درست همچون کراتین استخوان‌ها و پوست بوده که باعث قوی‌تر شدن موها و بهبود سلامت آنها می‌شود.
  •  با انجام کراتین مو، می‌توان به طور موثری موهای خشک را نرم کرده و با بازیابی ضخامت آن‌ها به یک حالت صاف و زیبا درآورد. همچنین این مواد، موها را در برابر شرایطی مانند گرما، سرما، تابش نور خورشید و سایر موارد محافظت می‌کنند.

کلام پایانی

موهای فر و صاف هر کدام روش‌های مخصوص خود را برای تغییر به مدل دیگر دارند. سالن زیبایی نیکی خلعتبری به عنوان بهترین مرکز زیبایی روش‌های مختلفی برای تغییر حالت موهای شما دارد و از مواد کراتین درجه یک و عالی برای کراتین کردن موهای شما استفاده می‌کند. همچنین با کمترین آسیب، موهای شما را به حالت صاف یا فر در می‌آورد. در سالن با حساسیت بالا کار کراتین انجام شده و به همین علت ماندگاری مواد کراتین بر روی موهای شما در مقایسه با برخی از مراکز زیبایی بیشتر است. اگر قصد انجام کراتین، مو صاف یا فر دارید از طریق راه‌های زیر می‌توانید با سالن زیبایی نیکی خلعتبری ارتباط برقرار کنید.
شماره تماس: 
02144618005
02144618006
09364444151

آدرس: اشرفی اصفهانی، خیابان مخبری (دور میدان عدل)، ضلع جنوب شرقی میدان عدل
اینستاگرام: niki.khalatbari