بدون شک عروسان زیبا و شکیل پسند به دنبال بهترین سالن‌های زیبایی هستند تا بتوانند در شب عروسی خود همانند ستاره بدرخشند و شبی ناب و به‌یاد ماندنی داشته باشند. در این شرایط باید تمامی آیتم‌های عروسی به بهترین نحو اجرایی شود. یکی از اصلی‌ترین موارد، رنگ و مش مو است که باید با صورت همخوانی داشته باشد تا موها نسوزند و مشکلی ایجاد نشود. البته گریم و میکاپ عروس نیز بسیار حائز اهمیت است و باید سالنی را برای خود انتخاب کنید که بهترین خدمات را ارائه دهد.

بهترین سالن برای میکاپ عروس در شریعتی

انواع میکاپ عروس و رنگ و مش با سالن فرشتگان

زمانی که بخواهید برای شب مهمی همچون عروسی برنامه‌ریزی کنید، باید بدانید که چه میکاپی برای شما مناسب است. رنگ و مش شما باید متناسب با چهره، رنگ چشم و ابرو باشد و ترکیبات جدید و به‌روز مورد استفاده قرار گیرد. در هر مورد شما با تنوع بالایی از مدل‌ها روبه‌رو هستید. برای مثال میکاپ عروس چندین مدل است و شما باید یکی از آنها را با توجه به سلیقه و خواسته خود برگزینید. در ادامه انواع میکاپ و رنگ و مش بیان شده است.
انواع میکاپ عروس    انواع رنگ و مش عروس
عروسکی    بالیاژ
شاین    آمبره
عربی    سامبره
اروپایی
 باید توجه داشته باشید که تنوع میکاپ بسیار زیاد است اما بهترین و شکیل‌ترین آنها، موارد ذکر شده است که می‌تواند عروس را منحصربه‌فرد و خاص نماید. 

نکات مهم در زمان انتخاب رنگ و مش 

برای آنکه بتوانید در شب عروسی خود بدرخشید و همه چیز مطابق نظر و سلیقه شما باشید، باید رنگ موهای خود را به بهترین نحو برگزینید تا بتوانید نتایج بسیار مطلوبی را کسب کنید. عوامل بسیار در انتخاب رنگ مو دخیل هستند که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید انتخابی شایسته و بی‌نقص داشته باشید. البته باید بدانید که اگر از سالن معتبر و باکیفیتی نظیر سالن فرشتگان بهره ببرید، می‌توانید به راحتی رنگ مناسب را انتخاب کنید. دلیل این موضوع، وجود تیمی خبره و باتجربه است که می‌توانند شما را در انتخاب رنگ و مش یاری دهند. در ادامه نکات طلایی انتخاب رنگ و مش را بیان می‌کنیم.
•    توجه به رنگ پوست و رنگ چشم بسیار مهم است و باید مورد توجه واقع شود.
•    اگر پوستی با تناژ گرم دارید باید رنگ با تناژ گرم انتخاب کنید.
•    انتخاب درست نوع رنگ و مش بسیار مهم است. یعنی تمایل دارید که از آمبره، سامبره یا.... استفاده کنید.

دلیل اهمیت رنگ و مش عروس

دلایل بسیاری وجود دارد که ثابت می‌کند رنگ و مش برای عروس بسیار حیاتی و حائز اهمیت است و باید به بهترین نحو اجرایی شود. اگر مواد مورد استفاده برای رنگ و مش مناسب و مرغوب نباشد، بدون شک موها سوخته و بافت اصلی خود را از دست می‌دهند. از آنجایی که در شب عروسی، تمامی توجهات به عروس است، باید رنگ و مش به بهترین نحو اجرایی گردد و هیچ عیب و نقصی در آن وجود نداشته باشد. اگر رنگ مورد استفاده درست انتخاب نشود، بر روی میکاپ و چهره عروس تاثیر بسیاری می‌گذارد و می‌تواند چهره عروس را نامتناسب ارائه دهد. همچنین تضادی میان میکاپ، رنگ مو و رنگ چشم ایجاد می‌شود که شاید مورد پسند نباشد.

بهترین برند رنگ مو در سالن فرشتگان

برای آنکه بتوانیم از بروز آسیب‌ها و مشکلات بسیاری جلوگیری کنیم، باید برند مناسب و مرغوبی را برگزینیم. برندهای مختلفی در زمینه رنگ مو فعالیت می‌کنند که برخی از آنها می‌توانند مشکلاتی نظیر ایجاد تحریکات مختلف، آسیب به ساقه و ریشه مو، وجود خواص سمی و... را ایجاد کنند. برندهای معتبر هیچ مشکلی را برای عروس و مراجعه کننده ایجاد نمی‌کنند و می‌توانند عملکرد بسیار مطلوبی را برجای بگذارند. برندهایی نظیر کئون، ایگورا، پرسونال، کلاینر و... جزو برندهای معروف و باکیفیت هستند که در سالن فرشتگان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

مراسم عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه چیز عالی و منحصربه‌فرد باشد. میکاپ، لباس عروس، ماشین عروس، رنگ و مش و... باید بهترین باشند و در این شرایط باید سالنی بسیار باکیفیت را برگزینید. در سالن فرشتگان می‌توانید بهترین خدمات را دریافت کنید و با بهره بردن از برندهای مختلف رنگ مو که بسیار باکیفیت هستند، می‌توانید بهترین رنگ و مش را دریافت کنید. سوختن مو امکان‌پذیر نیست و در عوض می‌توانید موهایی براق، شفاف و سرزنده داشته باشید. تمامی انواع رنگ، مش و لایت‌های روز با بهترین برندها ارائه شده و باعث درخشش شما در شب عروسی می‌شود. همچنین خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست شما با استفاده از اوزون تراپی، دستگاه هفت کاره هیدروفیشیال و هیدرودرمی انجام می‌شوند تا پوستی درخشان و صاف داشته باشید.
آدرس: خیابان شریعتی، مابین ظفر و پمپ بنزین، کوچه احمدیه یکم، پلاک ۱۰، واحد ۲
شماره تماس: 02126722285و02126722287 و 09122464201
آدرس اینستاگرام: fereshtegansalon