در این روز‌ها امکان دارد افراد دندان‌های خود را بر اثر مشکلاتی چون شکستگی، پوسیدگی، ضربه و... از دست دهند؛ در این زمان تمامی دندان پزشکان انجام تخصصی ایمپلنت را توصیه می‌کنند؛ چراکه این کار می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای پر کردن جای دندان‌های از دست رفته باشد. اگر شما نیز به دنبال مجموعه‌ای معتبر برای انجام این کار هستید، توصیه ما مراجعه به دکتر نازنین نوربخش است؛ زیرا در این مجموعه از پایه‌های فلزی، محکم و با کیفیت استفاده می‌شود.

بهترین مرکز ایمپانت دندان در خیابان فرشته

انجام ایمپلنت دندان توسط دکتر نازنین نوربخش

چنانچه شما دندان خود را از دست داده باشید، می‌توانید با استفاده از ایمپلنت دندانی که از فلز تیتانیوم به عنوان ریشه و پایه دندان استفاده می‌شود، بهره‌مند شوید. فلز تیتانیوم سازگاری بسیار بالایی با بدن داشته و می‌تواند سریعاً با استخوان فک پیوند داده شود. پس از اتمام کار و نصب این پایه در ریشه دندان، نوبت به قراردهی تاج دندان با استفاده از جنس چینی یا سرامیک می‌شود. در صورتی که تمام مراحل به بهترین شکل انجام شود، شما می‌توانید شاهد دندان‌هایی محکم و لبخندی زیبا باشید. سهل انگاری در انجام این کار می‌تواند مشکلاتی چون از دست دادن زیبایی، جویدن غذا؛ تحلیل لثه و... را به وجود آورد.

مراحل ایمپلنت دندان

مدت زمان انجام ایمپلنت دندان در افراد متفاوت بوده و قطعاً به عواملی چون سن، جنسیت، سلامت دهان، سلامت لثه و... وابسته است. با توجه به این تفاسیر باید بدانید که اگر دندان‌های شما نیاز به انجام درمان‌های جانبی داشته باشد، قطعاً مدت زمان روند کار افزایش می‌یابد. پس از اتمام هر مرحله دندان پزشکان حاضر در مجموعه دکتر نوربخش سلامت و وضعیت دهان شما را سنجیده و در صورت تأیید، نسبت به ادامه مراحل اقدام می‌کنند.
1.    یکی از مهم‌ترین مراحلی که در دندانپزشکی دکتر نوربخش با بهترین دقت انجام می‌شود، یافتن متخصص حاذق و توانمند در این حوزه است. اگرچه امروزه بسیاری از افراد در فضای مجازی یا از طریق دوستان و آشنایان با مجموعه‌های مختلفی آشنا می‌شوند، اما باید بدانید که تمامی آن‌ها صلاحیت لازم را نداشته و می‌توانند مشکلات ناگواری را برای شما به وجود آورند.
2.    پس از انتخاب متخصصی توانمند، نوبت به چکاپ دهان و دندان می‌رسد. از سری معاینه‌های الزامی به منظور انجام ایمپلنت، RTG و CT ۳D بوده که متخصص باید با استفاده از اشعه ایکس نسبت به انجام آن اقدام نماید. پس از انجام این عکس ساختار استخوان‌های فک شما مشخص شده و دندان‌های مناسب برای کاشت مشخص می‌شود. CT ۳D می‌تواند به منظور دریافت ساختار سه بعدی و ابعاد آناتومیکی اقدام نماید.
3.    چنانچه دندان‌های فرد آسیب دیده باشد، باید در وهله اول نسبت به کشیدن آن اقدام نمایید. در واقع این کار باید با رعایت کامل قوانین انجام شود تا صفحه باکال و استخوان‌های دندان دچار آسیب نشود.
4.    اگر ساختار دندان‌ها ضعیف باشد، قطعاً از پیوند استخوان یا لیفت سینوس برای انجام آن استفاده می‌شود. برای انجام این کار باید حدود ۴ الی ۱۲ ماه تامل کنید تا نتیجه کامل بدست آید.
5.    پس از گذشت زمان معین شده توسط دندان پزشکان حاضر در مجموعه دکتر نوربخش، نوبت به انجام کاشت می‌رسد. برای این کار ابتدا پیچ فلزی در درون استخوان قرار می‌گیرد. این پیچ با ساختار استخوان فک سازگاری داشته و می‌تواند مقاومت بالایی را از خود ارائه دهد. معمولاً این مرحله حدوداً به ۲ ساعت زمان نیاز دارد که می‌بایست به منظور جوش خوردن استخوان فک کمی تامل کنید. البته در مواردی دیده شده که این پروسه ممکن است تا ۷ ماه نیاز به زمان نیاز داشته باشد.
6.    پس از اتمام پایه‌گذاری نوبت به نصب تاج موقت تا همان هیلینگ کپ می‌رسد. روند انجام این مرحله نیز نیاز به ۱۰ تا ۱۴ روز دارد.
7.    از دیگر مراحل حائز اهمیت در حین انجام ایمپلنت، اباتمنت بوده که باید به عنوان محافظ روی تاج دندان قرار گیرد. در این زمان بافت لثه نیز با فضای جدید سازگار شده که می‌توان در این زمان نسبت به نصب تاج دائمی اقدام کرد.
8.    برای نصب روکش اصلی ابتدا باید بستر زیرین به خوبی ایجاد شود تا روند نصب نهایی به بهترین شکل انجام شود. تمامی دندانپزشکان حاضر در مجموعه دکتر نوربخش برای به اتمام رساندن این فرآید، از چسب‌های بسیار قوی به منظور کسب نتیجه مطلوب استفاده می‌نمایند.

انجام کاشت تخصصی ایمپلنت توسط دکتر نازنین نوربخش

یکی از اقداماتی که می‌تواند توسط دکتر نازنین نوربخش به بهترین و با کیفیت‌ترین شکل انجام شود، انجام تخصصی ایمپلنت دندان بوده که توانسته با رضایت متعدد مشتریان مواجه شود. چنانچه شما نیز دندان اصلی خود را از دست داده‌اید و به دنبال برطرف کردن این مشکل هستند. بسیاری از افراد نسبت به نحوه انجام این کار و مراحل آن کنجکاو هستند که شما می‌توانید پس از تماس با مجموعه، از روند کار شناخت کافی پیدا نمایید.
شماره تماس: 09122039774
آدرس: تهران، خیابان فرشته، پلاک ۲۵، ساختمان رودیوم
آیدی اینستاگرام: dr.n.noorbakhsh