ازآنجا که امروزه کودکان ممکن است مدت زمان طولانی را به واسطه حضور در مدرسه یا کار با سیستم‌های هوشمند بگذارنند، امکان دارد سلامت آن‌ها به خطر بیفتد! به منظور جلوگیری از وقوع این عارضه، شما والدین عزیز می‌توانید فرزند خود را در کلاس‌های زومبای مجموعه ورزشی ژیوان ثبت نام نمایید. این ورزش از دیرباز تا کنون بین تمامی افراد به ویژه کودکان محبوب بوده و توانسته به علت ترکیب ایروبیک و رقص فضای لذبخشی را برای افراد ایجاد نماید.

کلاس زومبا کودکان در پاسداران

کلاس های زومبا در ژیوان

بر اساس بیانات مربیان مجموعه، جالب است بدانید رقص زومبا فعالیت خود را برای نخستین بار ۹ سال پیش آغاز کرد. کودکان با حضور در کلاس‌های زومبا مجموعه ژیوان می‌توانند علاوه بر حضور در محیطی دوستانه و شاد، به دنبال کسب آرامش و آموختنی‌های ورزشی باشند. برخلاف سایر کلاس‌ها، کلاس‌های زومبا مجموعه ژیوان آنچنان سختگیر نبوده و کودکان می‌توانند پس از آموزش حرکتی جدید، نسبت به تمرین آن اقدام نمایند. 
کلاس زومبا در وهله اول فعالیت خود را با نرمش آغاز خواهد کرد که این روند می‌تواند منجر به تقویت حافظه و هوش کودک شود. همچنی والدین می‌توانند نسبت به آموزش کار تیمی و یادگیری روحیه جمعی کودک خود اطمینان داشته باشند؛ چراکه در اینجا تمام مربیان علاوه بر آموزش‌های لازم، کودکان را با معنای واقعی کوشش و تلاش مواجه می‌کنند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با ثبت نام فرزندتان در کلاس‌های زومبا، می‌تواند مسیری صحیح را به منظور تخلیه درست انرژی و احساسات وی انتخاب نمایید.

مزایای زومبا برای کودکان

جالب است بدانید زومبا می‌تواند باعث هماهنگی اعضای بدن کودک شما نیز شود اما باید بدانید که مزایای حضور کودکان تنها به این مورد خلاصه نشده و شما می‌توانید شاهد شگفتی‌های متنوع از زومبا باشید:
•    بهبود سیستم قلبی عروقی و اندام‌های تنفسی
•    پرورش عضلات کودکان
•    تنظیم حالت قرار‌گیری بدن
•    بالا بردن چالاکی و انعطاف‌پذیری
•    تنظیم نحوه کنترل بدن
•    پرورش هماهنگی حرکات بدن
•    تمرین مهارت‌های حرکتی ظریف
•    گسترش تفکر خلاقانه و هنرمندانه
•    آموزش نمایان کردن تخیلات
•    توسعه مهارت‌های اجتماعی از طریق ارتباط با سایر کودکان
•    بهبود مهارت دوست‌یابی
•    افزایش اعتماد به نفس از طریق کسب موفقیت
•    یادگیری احترام و عشق به خود
•    یادگیری تمرین همگام با ریتم موسیقی

ویژگی های کلاس زومبای کودکان ژیوان

قطعاً والدین گرامی پیش از ثبت نام کودک خود در مجموعه ژیوان، با دغدغه‌های مختلفی رو به رو هستند. لازم است بدانید در این کلاس‌ها هیچگونه فشاری بر اعضای کودک وارد نشده و شما می‌توانید شاهد تفریحی شاد، سالم و مفرح باشید. مجموعه ژیوان توانسته به دلیل حضور مربیان مجرب، علاوه بر ایجاد محیطی سالم و امن، نمایشی بی‌نظیر از خلاقیت و کار گروهی کودکان را ارائه دهد. در این مجموعه تمامی رفتار‌های مربیان بر اساس ویژگی‌های روانشناسی و جسمانی برنامه‌ریزی شده است. 
در اول مسیر کودکان نرمش کرده و می‌توانند تعداد زیادی حرکات کششی را انجام دهند. در ادامه کودک می‌بایست با موارد موردنیاز و عناصر پایه زومبا آشنا شود. همچنین مربی در این زمان می‌تواند پس از آموزش حرکات، از کودک بخواهد تمرین کرده و مهارت مورد نظر را به خوبی آموزش گیرد. طی انجام این پروسه کودک می‌تواند همراه با موسیقی به فعالیت خود ادامه دهد. در نهایت نیز حرکات کششی باید همراه با تکنیک‌های تنفسی انجام می‌شود تا بدن به خوبی سرد شود.

کلاس زومبا در ژیوان

ورزش زومبا به علت داشتن تنوع، توانسته افراد را به ویژه کودکان جذب خود نماید. اگرچه امروزه مجموعه‌های متعددی نسبت به ارائه این ورزش اقدام می‌کنند، اما قطعاً یافتن مجموعه‌ای ایمن نیز حائز اهمیت است. در این روز‌ها مجموعه ورزشی ژیوان توانسته به دلیل حضور مربیان متخصص و امکانات کافی، نظر مثبت والدین و کودکان را جلب نماید. در اینجا کودکان با همراهی موسیقی ورزش کرده، حرکات رقص را آموزش دیده و گامی مهم در حفظ سلامت خود برمی دارند. تمامی مربیان این حوزه زومبا را همانند سد دفاعی در برابر مشکلات سبک نادرست زندگی می‌دانند.
نشانی: پاسداران، گلستان ششم، پلاک ۴۴
شماره تماس: 02122544555
آدرس اینستاگرام: jivan-lady