امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، دستگاه‌های بسیاری برای رفع و از بین بردن موهای زائد بدن و صورت ساخته شده‌اند. تمامی این دستگاه‌ها در کنار مزایایی که دارند، معایبی را نیز برای بدن خواهند داشت. دستگاه لیزر دکا اگین، دارای سه سیستم به نام اندیگ، الکساندرایت و Moveo است؛ از این‌رو تمامی تایپ‌های پوستی را پوشش می‌دهد. این دستگاه با طول موج 1064 می‌تواند ریشه موها را از بین ببرد و نتیجه فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته باشد. در ادامه مطالب می‌توانید بیشتر با این دستگاه و کارایی آن آشنا شوید.

بررسی کارایی دستگاه لیزر دکا اگین

دستگاه لیزر دکا اگین، یکی از بهترین دستگاه‌ها برای انجام خدمات مربوط به لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. این دستگاه لیزر شاتی توسط کمپانی دکا ایتالیا ساخته شده که دارای سه سیستم به نام الکساندرایت، Moveo و اندیگ است. دستگاه دکا اگین تمامی تاییدیه‌های لازم همچون تاییدیه FDA اروپا و ANSI آمریکا را دارد. این دستگاه به‌دلیل داشتن مزایای بی‌شمار، در سال 2022 میلادی توانست به عنوان بهترین دستگاه لیزر در دنیا توسط کنگره پزشکی موناکو شناخته شود. دستگاه دکا، می‌تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای روی انواع موهای زائد و انواع پوست با رنگ‌های تیره یا روشن بگذارد. 
دستگاه لیزر دکا اگین به‌دلیل داشتن طول موج 755 موثر، حتی برای موهای زائد کرکی، بسیار نازک، بور و ضخیم کارایی بسیاری دارد. همچنین دستگاه دکا با فکوس 100 درصدی روی مو می‌تواند نتیجه نهایی را مطلوب‌تر نماید و در فرآیند از بین بردن موهای زائد بدن نسبت به دستگاه‌های مشابه، جواب‌دهی بالایی داشته باشد. این دستگاه برای انواع پوست حتی پوست برنزه و پوستی که آفتاب گرفته، بهترین انتخاب بوده و تمامی فولکول‌های عمقی و سطحی را در برمی‌گیرد. دستگاه لیزر دکا اگین، دارای سیستم خنک‌کنندگی قدرتمندی است؛ از این‌رو در حین انجام لیزر درمانی متوجه هیچ‌گونه درد و سوزشی نخواهید شد. 
همچنین این دستگاه دارای سری شخصی بوده که از انتقال انواع بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند. دستگاه دکا از 11 هندپیس مختلف و بزرگترین هندپیس شاتی برخوردار است که سرعت لیزر شما را ارتقاء می‌بخشد. 

تعداد جلسات درمان

تعداد جلسات درمانی به نوع دستگاه و عوامل دیگر بستگی دارد. به‌طور کلی برای لیزر درمانی، تعداد جلسات بین 8 الی 12 در نظر گرفته شده‌اند؛ اما با دستگاه لیزر دکا اگین می‌توانید این جلسات را به 4 الی 6 جلسه کاهش دهید. پس از گذراندن 4 الی 6 جلسه شما بایستی هر 6 ماه یک‌بار یا به‌صورت سالانه برای تکرر لیزر در کلینیک حضور یابید. 

عوامل موثر بر تعداد جلسات درمان

به‌طور کلی جلسات درمان هر فرد با دیگری یکسان نیست. تمامی مراجعه‌کنندگان بی‌تردید موهای متفاوتی داشته و رنگ پوست آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. از سایر مسائلی که باعث افزایش یا کاهش تعداد جلسات درمان لیزر می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    ناحیه مورد نظر برای لیزر: تمامی نقاط بدن دارای سطوح مقاومت مختلفی هستند. برای مثال موهای پاها مقاومت کم‌تری داشته و در تعداد جلسات بین 4 الی 6، به‌طور کلی از بین می‌روند. 
o    ضخامت مو: ضخامت مو نقش مهمی در تاثیر دستگاه لیزر خواهد داشت. هرچه ضخامت موهای بدن بیشتر باشد، یقیناً در زمان کوتاه‌تری تاثیر فوق‌العاده دستگاه لیزر را خواهید دید.
o    نوع پوست و مو: دستگاه لیزر دکا اگین برای هر پوستی با هر رنگی مناسب است و این موضوع یکی از مزیت‌های قابل توجه آن به شمار می‌رود؛ اما در حالت کلی باید بدانید که دستگاه‌های لیزر بر موهای تیره با پوست روشن، تاثیر سریع‌تری می‌گذارند.
o    سن و جنسیت: روش درمانی لیزر محدودیت جنسی ندارد و از این‌رو بسیاری از آقایان نیز برای انجام لیزر اقدام می‌کنند. سن و جنسیت در تعداد جلسات درمان بسیار موثر است. برای مثال استفاده از دستگاه لیزر برای سنین کم‌تر از 18 سال توصیه نمی‌شود، زیرا در سنین کم، موها در حال رشد بوده و هورمون‌های بدنی در حال تغییر یافتن هستند؛ از این‌رو ممکن است در تعداد جلسات ذکر شده، جواب قانع‌کننده دریافت نکنند.
o    حضور یافتن در جلسات: جلساتی که برای مراجعه‌کننده تعیین می‌شوند، اگر به‌صورت منظم انجام گیرند به‌طور قطع نتیجه مطلوب‌تری نیز در پی خواهد داشت. بسیاری از مراجعه‌کنندگان به‌دنبال تغییر متداول تاریخ‌های مراجعه خود هستند که این مسئله سبب می‌گردد تا در نهایت تعداد جلسات بیشتری را برای رفع موهای زائد خود در نظر بگیرند.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دکا اگین در کلینیک زیبایی دیورا

دستگاه لیزر دکا اگین مزایای بی‌شماری دارد که از نمونه‌های آن می‌توان به تاثیرگذاری آن بر انواع تایپ پوستی 1 تا 6، اشاره کرد. سیستم اندیگ دارای طول موج 1064 بوده؛ از این‌رو به‌راحتی پس از عبور از پوست، ریشه موها را از بین برده و تمامی فولیکول‌های عمقی را پوشش می‌دهد. همچنین سیستم الکساندرایت با طول موج ۷۵۵، برای از بین بردن موهای نازک، بور و موهای ضخیم بسیار موثر بوده و تایپ پوستی ۱تا ۳ را دربرمی‌گیرد. از سایر مزایای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول جلسه کوتاه برای رفع موهای زائد
  • تابش امواج قوی‌ و بسیار موثر
  • دربرگیرنده تمامی تایپ‌های پوستی
  • موثر برای انواع موهای زائد ضخیم یا کرکی
  • فکوس 100% بر ریشه موها
  • جواب‌دهی بالا
  • بدون عوارض
  • بدون درد
  • دارای سیستم خنک‌کنندگی قوی با دستگاه کولکس (ناحیه مربوطه را تا 30 درجه منفی خنک می‌کند)

لیزر دکا اگین برای چه قسمت‌هایی از بدن مناسب است؟

دستگاه لیزر دکا اگین این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید از آن برای تمامی نواحی بدن و صورت خود استفاده کنید. این دستگاه به‌راحتی می‌تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای در نواحی مختلف بدن همچون گردن، باسن، بیکینی، دست، پاها، زیربغل، زیر بازوها، سینه، شکم، کمر، بالای لب و... داشته باشد. شما می‌توانید با انتخاب خود برای لیزر نواحی دارای موهای زائد را در کلینیک زیبایی دیورا اقدام نمایید. 

سخن پایانی

کلینیک زیبایی دیورا، تمامی خدمات مربوط به لیزر با جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌های دنیا همچون دکا اگین، فشیال به‌صورت حرفه‌ای، انواع تزریق برای پوست و مو، انواع درمان‌های پوستی با دستگاه Co2 و Rf اسکارلت، رفع اسکار جوش و جوانسازی صورت را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. کلینیک دیورا با جدیدترین دستگاه لیزر از مجهزترین کلینیک‌های زیبایی در سطح ایران است که شما می‌توانید برای رزرو نوبت یا دریافت مشاوره‌های لازم از راه‌های ارتباطی زیر با این مجموعه در تماس باشید.
•    آدرس کلینیک: تهران، خیابان فرشته، خیابان شبدیز، پلاک 4/2، واحد 104
•    شماره تماس: 021-22660609   09001042466
•    پیج اینستاگرام: DURA_CLINIC