رنگ مو از پرطرفدارترین و رایج‌ترین روش‌ها برای زیباسازی مو است؛ همچنین، رنگ مو می‌تواند در چهره نیز تغییراتی به همراه داشته باشد. مثلاً، رنگ موی تیره بررنگ پوست روشن تأثیر خاصی دارد و می‌تواند ویژگی‌های مثبت چهره را برجسته کند. از طرفی، رنگ موهای روشن بررنگ پوست تیره نیز هارومونی خاصی دارد و می‌تواند فرد را جوان‌تر به نظر برساند. امروزه رنگ موهای متنوعی با تکنیک‌های جدیدی ارائه می‌شود که هرکدام ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند.

بهترین مرکز رنگ و لایت در گیشا

تکنیک مش 

مش از قدیمی‌ترین و زیباترین تکنیک‌های رنگ مو است. در این روش رنگ پایه موها حفظ شده و تکه‌هایی از مو که با استفاده از فویل یا کلاه جدا می‌شود، دکلره می‌شوند. سپس این قسمت‌ها را با رنگساژ‎ها رنگ می‌کنند. می‌توانید براساس سلیقه و سبک خود رنگ موی مش خود را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید با ترکیب رنگ‌های مختلف، از جمله طلایی، طوسی، قرمز و بنفش، ظاهری جدید و شگفت‌انگیز برای خود ایجاد کنید.

رنگ موی لایت در سالن پرنسس

یکی از مزیت‌های استفاده از رنگ موی لایت، ایجاد اثر طبیعی‌تر و سبک‌تر در موها است. لایت مو روشی است که در آن فقط بخش‌هایی از مو رنگ می‌شود. با توجه به رنگ پوست خود می‌توانید از بین رنگ‌های کرم طلایی، کاراملی، زیتونی، یخی و دودی انتخاب کنید. هایلایت یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌های لایت است که رنگ روشنی روی موهای تیره ظاهر می‌کند. در روش هایلایت موها توسط کلاه یا فویل به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و با پودر دکلره روشن می‌شوند. در مرحله آخر از رنگ‌های زیتونی، نسکافه‌ای و... استفاده می‌کنند.
روش لولایت حالت برعکس هایلایت است. در روش لولایت با کلاه قسمت‌هایی از موها جدا و تیره‌ می‌شوند. روش لولایت برای افرادی که مدت طولانی‌ رنگ روشنی برای موهایشان انتخاب می‌کنند؛ ایده‌آل است و باعث تنوع می‌شود. در روش سان لایت نیز قسمت بالای سر را دکلره کرده و سپس به رنگ روشن در می‌آورند و بخش‌های باقی مانده نیز به رنگ تیره می‌مانند. برعکس سان لایت نیز مون لایت است. در این روش قسمت‌های بالای سر تیره می‌شود. در آمبره و سامبره مرز بین قسمت تیره و روشن موها محو است؛ اما در این روش این خط مشخص است. لازم به ذکر است برای گرفتن نتایج بهتر باید به یک آرایشگر دارای تخصص در زمینه رنگ مو مراجعه کنید. متخصصان سالن پرنسس دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه رنگ مو هستند.

آمبره چیست

رنگ موی آمبره یکی از محبوب‌ترین روش‌های رنگ کردن مو است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. آمبره مو جزء روش‌های بالیاژ بوده و از جدیدترین تکنیک‌های رنگ مو است که امروزه بین جوانان بسیار پرطرفدار شده است. در رنگ مو آمبره ریشه موها تیره‌تر بوده و ساقه موها رنگ روشن‌تری دارند. با آمبره، موها ظاهری دو رنگ داشته و برای روشن بودن قسمت پایینی باید دکلره انجام شود. آمبره در لغت به معنای رنگی که سایه دار شده و مدرج است.
آمبره رنگی‌ست که در بالا تیره و هرچه به سمت پایین می‌روید رنگ روشن‌تر می‌شود؛ اما امروزه آمبره معکوس  نیز انجام می‌شود و موها در قسمت‌های پایین تیره و در بالا روشن هستند. رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ لباس فاکتورهایی هستند که در انتخاب رنگ مو باید به آن‌ها توجه شود. همچنین بهتر است در فصل تابستان از رنگ‌های روشن و گرم‌تر و در زمستان از رنگ‌های سرد و تیره استفاده شود. 
رنگ قهوه‌ای تیره و روشن و همچنین قهوه‌ای مایل به قرمز برای موهایی که رنگ پایه‌شان تیره است مناسب است. اگر رنگ پایه موهایتان روشن است نیز می‌توانید از رنگ بلوند استفاده کنید. بهتر است رنگ موی انتخابی‌تان حداکثر ۲ درجه از رنگ موی طبیعی‌تان روشن‌تر باشد. قبل از انجام آمبره محل تمام شدن آمبره را تعیین کنید. معمولا رنگ روشن در زیر خط چانه خاتمه می‌یابد.

آشنایی با بالیاژ

در روش بالیاژ ریشه موها بدون تغییر رنگ مانده و موها بدون قانون خاصی رنگ می‌شوند. بالیاژ انواع گوناگونی دارد. برای موهایی که در گذشته هایلایت داشتند از بالیاژ سایه روشن استفاده می‌شود. همچنین بالیاژ پاستیلی نیز رنگی منحصربه فرد روی موها ایجاد می‌کند. در مدل بالیاژ ترکیبی صاف و پوشینگ قسمت‌های جلویی مو را پوش می‌دهند و موهای باقی‌مانده را به صورت صاف دکلره می‌کنند. در بالیاژ روسی موها به سه دسته تقسیم شده و هر بخش را با سشوار پوش می‌دهند. در روش بالیاژ روسی از فویل برای رنگ کردن استفاده کرده و ریشه موها تیره بوده و در قسمت میانی از رنگ ملایم استفاده می‌شود، ساقه موها هم روشن خواهد بود.

سامبره

در سامبره مو نوک موها رنگ روشنی داشته و در ریشه موها تغییری ایجاد نمی‌شود. متناسب بودن رنگ مو تاثیر زیادی بر جذابیت چهره داشته و حتی گاهی باعث کم‌تر دیده شدن سن نیز می‌شود. در سامبره موها را از فاصله ۵ سانتی‌متری ریشه‌ها رنگ می‌کنند و با رفتن به سمت انتهای ساقه‌ها این رنگ روشن‌تر می‌شود. سامبره نسبت به دیگر تکنیک‌های رنگ مو دارای محبوبیت بیشتری است. با استفاده از این روش با رشد مو نیاز به تجدید رنگ نخواهید داشت؛ زیرا ریشه‌ها بدون تغییر رنگ باقی می‌مانند. سامبره انتخابی مناسب برای دختران جوان و بزرگسالان است. 
همچنین لازم است، سامبره توسط فردی ماهر در این زمینه انجام شود تا نتیجه قابل قبولی به‌دست آید. در سالن پرنسس اجرای سامبره توسط متخصصانی مجرب انجام می‌شود. رنگ پوست، استایل چهره و حجم موها از عوامل موثر در انتخاب نوع سامبره هستند. رنگی که برای سامبره انتخاب می‌کنید باید با رنگ طبیعی موهایتان هماهنگ باشد. در این روش لازم است هایلایت با رنگ موها متناسب باشد. 
رنگ مشکی امکان ترکیب با رنگ‌های متداولی دارد. رنگ‌های مسی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، بلوند دودی و فندقی از رنگ‌هایی هستند که می‌توان روی رنگ‌های مشکی اجرا کرد. قبل از سامبره موی مشکی لازم است ابتدا دکلره انجام شود. برای حفظ سلامتی موها باید فاصله رنگ تا ریشه رعایت شود.

بهترین مرکز آمبره مو در گیشا

سخن پایانی

امروزه رنگ موهای متنوعی در بازار وجود دارد و تکنیک‌های رنگ مو نیز روز به روز جدیدتر می‌شوند. مش از اولین تکنیک‌های رنگ مو است که با دکلره انجام می‌شود. روش لایت دارای تنوع زیادی است. فرم صورت، رنگ پوست و چشم‌ها از عوامل موثر در انتخاب رنگ و تکنیک آن است. در سالن پرنسس خدمات رنگ مو با بهترین روش‌ها انجام می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت موهایتان را به دست متخصصان سالن پرنسس بسپارید.
شماره تلفن:

 ۰۲۱-۸۸۲۸۹۴۲۶ ۰۲۱-۸۸۲۸۹۴۲۷ ۰۲۱-۸۸۲۴۶۷۹۳ ۰۲۱-۸۸۲۸۹۴۱۵ ۰۲۱-۸۸۲۸۹۴۲۵ ۰۲۱-۸۸۲۸۹۴۱۹

 ۰۹۱۲۸۷۰۹۴۲۶


آدرس: گیشا، نبش خیابان 39
آیدی اینستاگرام: shimabehmanesh.beautysalon