امروزه پیشرفت در تمامی حوزه‌ها امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید شاهد ظهور نوین‌ترین تکنیک‌های مراقبت از مو باشید. اگر شما نیز خواهان انجام اموری چون کراتینه، رنگ یا مش با استفاده از بهترین مواد و بالا‌ترین مهارت هستید، پیشنهاد می‌کنیم با انتخاب مرکزی مناسب، نتیجه مطلوبی را بدست‌آورید. قطعاً توجه و انجام این امور می‌تواند علاوه بر زیبایی، تضمین‌کننده سلامت مو‌های شما نیز باشد؛ چراکه این اقدامات محدود نبوده و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از طیف گسترده این امور استفاده نمایید.

رنگ ولایت در بنی هاشم

رنگ و مش تحت نظر کادر متخصص مجموعه ره آفرین

از جمله تکنیک‌هایی که می‌تواند اختلاف زیادی در رنگ مو ایجاد نماید، رنگ و مش بوده که باید طی کار از رنگ و اکسیدان نیز استفاده شود. استفاده از این تجهیزات تحت نظر متخصصان حاضر در مجموعه ره آفرین می‌تواند با ایجاد سایه روشن جذاب در مو‌های شما، رنگ آن را عمیق‌تر و طبیعی‌تر نشان دهد. بر اساس سلیقه بانوان رنگ زمینه دارای پایه حدوداً ۵، ۶ یا ۷ بوده که رنگ مش می‌بایست ۳ الی ۴ درجه از آن روشن‌تر باشد. 
چنانچه رنگ مو‌های طبیعی شما روشن است، ممکن است انجام مش ظاهر شما را پیرتر نمایان سازد؛ در نتیجه شما می‌توانید از سایر خدمات آرایشی مو همچون لولایت استفاده نمایید. قطعاً انتخاب این روش برای افرادی که می‌خواهند بخش‌های مختلف مو‌های آن‌ها به طور یکسان رنگ شود، بسیار مناسب خواهد بود. مش مو انواع مختلفی دارد که شامل موارد ذیل می‌شود:
•    مش هایلایت
•    مش لولایت
•    مش فریزینگ
•    مش سان لایت
•    مش مون لایت
•    مش مووی لایت
امروزه با توجه به پیشرفت در حوزه رنگ و مش ایجاد تار‌های مو و جداسازی آن‌ها با استفاده از روش‌هایی چون مش با‌شانه، مش کلاهی و مش با فویل انجام می‌شود.

انجام احیا مو با بهترین دانش توسط متخصصان مجموعه ره آفرین

اگر شما نیز از مو‌های خود مراقبت‌های اصولی و ویژه به عمل نمی‌آورید، ممکن است دچار شکنندگی یا موخوره شوید. اگر می‌خواهید از وقوع این عارضه پیشگیری کرده یا آن را درمان نمایید، قطعاً انجام احیا مو می‌تواند نقش مؤثری در حفظ سلامت مو‌های شما داشته باشد. این تکنیک امروزه در آموزشگاه مراقبت زیبایی ره آفرین با رعایت تمامی نکات و قوانین انجام شده و می‌تواند مو‌های شما را به وضعیت اولیه بازگرداند. 
اگرچه آقایان نیز دچار مشکلاتی چون کمبود کراتین در مو‌های خود می‌شوند، اما به دلیل حجم کم مو‌های آن‌ها این عارضه چندان نمایان نمی‌شود. بانوان می‌توانند پس از مشورت با متخصص و انتخاب یکی از روش‌های احیای مو این پروسه را آغاز کرده و پس از گذراندن مدتی کوتاه، از سلامت مو‌های خود مطمئن شوند. پس از اتمام پروسه احیای مو سافه مو ترمیم شده و جانی دوباره خواهد گرفت. انجام احیای مو شامل دو عمل تأمین رطوبت مو و صافی مو می‌شود. 
متخصص حاضر در مجموعه برای تأمین میزان رطوبت موردنظر مو‌های شما از موادی خاص استفاده می‌کند تا بتواند بخش اعظمی از آسیب‌های موی شما را جبران نماید. اگرچه پس از ترمیم ساقه مو بخشی از مو‌ها صاف می‌شود، اما این میزان کامل نبوده و قطعاً انجام کراتینه یا همان صافی مو می‌تواند نقش بسزایی در فرآیند نهایی کار داشته باشد.

هر آنچه باید درباره کراتینه مو بدانید

امروزه کراتین مو شامل دو بخش صافی و احیا می‌شود که متخصص با توجه به شرایط مو‌های شما یکی از آن‌ها را باید انتخاب نماید. اگر می‌خواهید تنها مو‌هایی صاف داشته باشید، قطعاً استفاده از فرآیندی شیمیایی مشابه فرمالدهید می‌تواند ساختار مو‌های شما را ضخیم‌تر کرده و با شکستن پل‌های دی‌سولفید بین زنجیره‌های کراتین، در نهایت به شما مو‌هایی نرم، صاف و درخشان هدیه نماید؛ اما اگر به دنبال احیای مو‌های آسیب دیده خود هستید، قطعاً انتخاب کراتین موی احیا هوشمندانه خواهد بود. 
طی این فرآیند مو‌های شما با استفاده از روغن‌های طبیعی و ویتأمین‌ها غنی شده و می‌تواند ساختار آن‌ها را تقویت کند. ما به شما اطمینان می‌دهیم پس از طی این مرحله مو‌هایی درخشان و ضخیم خواهید داشت. لازم به ذکر است مراحل انجام کار نیز بسیار آسان است؛ چراکه در وهله اول مو‌های شما شسته شده و به دسته‌های کوچک تقسیم می‌شود. سپس از مواد تهیه شده به بخش‌های مختلف مو مالیده شده و در نهایت به آن‌ها گرما داده می‌شود. 
در آخرین مرحله نیز مو‌های شما شسته و خشک می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید ماندگاری این عمل افزایش یابد، قطعاً توجه به نکات مراقبتی می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. توصیه می‌کنیم با توجه به ساختار مو‌های خود از شامپوی بدون سولفات استفاده کرده و تا ۴۸ ساعت پس از انجام کار، مو‌های خود را آزاد بگذارید. بر اساس نظرات متخصصین این حوزه میزان ماندگاری کراتینه می‌تواند از ۴ تا ۱۰ ماه باشد که این میزان می‌تواند به عواملی چون مراقبت، نحوه استحمام، استفاده از‌شانه مناسب و... وابسته باشد. 
قطعاً پس از گذشت این مدت زمان امکان انجام کراتینه نیز وجود خواهد داشت. ازآنجا که عده کثیری از افراد نسبت به هزینه کراتین دغدغه نسبتاً زیادی دارند، باید بگوییم که انجام این کار به عواملی چون نوع مواد، قد مو و انتخاب آرایشگاه وابسته خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم برای حفظ سلامت مو‌های خود از مواد مصرفی با ارزش استفاده نمایید. همچنین عواملی چون برند شرکت، جنس مواد اولیه، چگونگی ساخت و... را نیز مدنظر داشته باشید؛ چراکه در صورت استفاده از مواد بی‌ارزش و ارزان قیمت، نه تنها مو‌های شما درمان نمی‌شود بلکه می‌تواند آسیبی جبران ناپذیر را برای شما به وجود آورد.

رنگ و لایت تخصصی مو در غرب تهران

انجام امور مراقبتی مو در آموزشگاه مراقبت زیبایی ره آفرین

در این روز‌ها مراجعه به سالن زیبایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه شما می‌توانید با انجام مراقبت‌های مخصوص از مو‌های خود علاوه بر تضمین سلامت آن، شاهد رشد و نمو آن‌ها نیز باشید. از سری مجموعه‌های فعال در حوزه امور مراقبت مو آموزشگاه مراقبت زیبایی ره آفرین بوده که توانسته با داشتن دو شعبه در محله‌هایی با دسترسی مطلوب، شرایط را برای شما عزیزان آسان سازد. در این مجموعه اقداماتی چون احیا، صافی و کراتینه، رنگ و مش و... با بهترین دقت و زیر نظر مجرب‌ترین متخصصان انجام می‌شود.
شماره تماس:

 ۰۲۱-۲۲۵۲۱۹۶۱ ۰۲۱-۲۲۳۰۱۴۹۹

 ۰۹۱۲۳۸۰۳۵۵۶


آدرس: شعبه ۱: بنی هاشم، نرسیده به میدان بنی هاشم، کوچه پشتکوهی، پلاک ۶ 
شعبه ۲: سعادت آباد، علامه جنوبی
آیدی اینستاگرام: rahafarin_acadmy