زیبایی برای همه افراد به خصوص خانم‌ها بسیار مهم است. زیبایی و خوش فرم بودن لب‌ها نقش مهمی در صورت ایفا می‌کند. امروزه کلینیک‌های زیادی برای خوش فرم کردن لب‌ها وجود دارند که با تزریق فیلر لب، لب‌ها را پرتر و زیبا‌تر می‌کنند. برای تزریق فیلر لب متد‌های مختلفی وجود دارد که یکی از پرتقاضاترین آن‌ها، متد روسی است. این متد همان طور که از نامش پیدا است از کشور روسیه، ملیتی که به واسطه زیبایی شناخته می‌شوند گرفته شده است. در این متد بخش زیادی از ژل در قسمت مرکزی و وسط لب و در گوشه‌های لب بخش کمی از ژل تزریق می‌شود که باعث حجم دهی و خوش فرم شدن لب می‌شود. کلینیک ماه‌شینا با بهترین برندهای فیلر این کار را برای شما انجام می‌دهد.

تزریق فیلر لب روسی چیست؟

تزریق فیلر لب روسی یکی از پرطرفدارترین مدل تزریق ژل لب است. کسانی که لب‌هایی حجیم و در عین حال طبیعی تمایل دارند، می‌توانند از این متد برای تزریق ژل استفاده کنند. در فیلر لب روسی چون تمرکز بیشتر در قسمت وسط لب است، لب به شکل قلب در می‌آید که تقریباً شبیه عروسک‌های روسی جذابیت صورت را چندین برابر می‌کند. این روش برای کسانی که لب بالای آن‌ها کوچک است، پیشنهاد می‌شود.

نحوه تزریق فیلر لب روسی

برخلاف متد‌های دیگر که به صورت افقی تزریق انجام می‌شود، این متد به صورت عمودی است. تزریق از وسط لب‌ها شروع و بعد به گوشه‌های لب می‌رسد. این تزریق حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه و گاهی تا ۱ ساعت زمان می‌برد. ابتدا پزشک پماد لیدوکائین بر روی لب‌ها می‌زند که باید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی لب‌ها بماند. بعد از این مدت پزشک با دقت لب‌ها را برای تزریق علامت‌گذاری می‌کند، با سرنگ بسیار ظریفی فیلری بر پایه اسید هیالورونیک به درون لب تزریق می‌کند. 
در متد روسی بیشتر تمرکز بر روی لب بالایی انجام می‌شود اما برای حفط تقارن، مقداری فیلر به لب پایین نیز تزریق می‌شود. بعد از تمام شدن تزریق، لب‌ها به آرامی ماساژ داده و شکل داده می‌شوند که ظاهری بی‌نقض و زیبای پیدا کنند.

مزایای فیلر لب روسی

یکی از مهم ترین مزایای این متد، عوارض کم آن است؛ چراکه از فیلری بر پایه اسید هیالورونیک برای تزریق استفاده می‌شود که این اسید در بدن وجود داشته و برای همه افراد مناسب است؛ اما اگر کسی قبلا تزریقی روی لب‌ها انجام داده باشد باید آن را تخلیه کند. 

فیلر لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که برای اولین بار می‌خواهند تزریق را انجام دهند، این مدل یکی از بهترین مدل‌ها بوده و جذابیت زیادی در چهره آن‌ها ایجاد می‌کند. همچنین کسانی که می‌خواهند لب بالا آن‌ها برجسته شود، این مدل گزینه مناسبی است. البته باید در نظر داشته باشید که فرم صورت هر فرد با دیگری متفاوت بوده و ممکن است این مدل برای او مناسب نباشد؛ در نتیجه بهتر است پیش از تزریق حتماً از پزشک مشاوره بگیرید.

ماندگاری فیلر لب روسی چقدر است؟

ماندگاری فیلر وابسته به نوع و برند ژل تزریق شده دارد. بی‌شک برند‌های بهتر ماندگاری زیادی دارند و زمان ترمیم آن‌ها نیز طولانی‌تر است. همچنین برند‌های بهتر دارای کیفیت و قیمت بیشتری هستند. فیلر لب معمولاً ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد. شما با استفاده از مواد با کیفیت و پرداخت هزینه بیشتر شاهد ماندگاری بیشتری خواهید بود. کلینیک ماه شینا از بهترین ژل‌ها با کیفیت بالا برای تزریق فیلر استفاده می‌کند.

اقدامات قبل از تزریق فیلر لب روسی

•    حتماً قبل از تزریق باید از پزشک مشاوره بگیرید و دارو‌هایی که مصرف می‌کنید را با پزشک درمیان بگذارید.
•    اگر قبلاً ژل تزریق کرده‌اید حداقل دو هفته قبل از تزریق فیلر لب روسی باید آن را تخلیه کنید.
•    قبل از تزریق حتماً باید مصرف الکل را قطع کنید.
•    اگر دارو‌هایی مانند آسپرین استفاده می‌کنید باید مصرف آن را قطع کنید.
•    حتماً به بهداشت کلینیک و پزشک توجه داشته باشید.
•    از همه مهم‌تر برند مناسبی را برای تزریق استفاده کنید.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب روسی

•    از خوردن نوشیدنی‌های الکلی بپرهیزید زیرا باعث تورم و کبودی بیشتر می‌شود.
•    دارو‌هایی مانند ویتأمین D و ضد انعقاد خون مصرف نکنید.
•    تا زمانی که بی‌حسی از بین نرفته چیزی نخورید چون لب‌ها بی‌حس هستند و باعث گاز گرفتگی می‌شوند.
•    از انجام ورزش‌های سنگین پرهیز نمایید.
•    از کمپرس یخ برای کاهش تورم و کبودی استفاده کنید.
•    در گرمای شدید قرار نگیرید.
•    به مدت ۲ هفته این نکات را رعایت کنید تا کبودی و ورم شما بهبود یابد و شاهد لب‌هایی زیبا و خوش فرم شوید.

تزریق فیلر لب روسی در کلینیک ماه شینا

این کلینک با مجرب‌ترین پزشک‌ها فیلر لب با متد روسی را برای شما به سرانجام می‌رساند. از بهترین و با کیفیت‌ترین فیلر و مواد اروپایی و کره‌ای معتبر برای این کار بهره می‌گیرند که بروز هیچ نوع عوارض و عفونتی شکل نگیرد. با خیالی راحت می‌توانید فیلر لب خود را در این کلینیک انجام دهید.

فیلر لب تحت نظر متخصصان ماه شینا

کلینک ماه شینا علاوه بر تزریق فیلر خدمات دیگری را نیز برای شما به ارمغان آورده است. یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک‌های تهران به شمار می‌رود و شما می‌توانید کار‌های زیبایی خود را نظیر لیزر مو‌های زائد، جوانسازی پوست، بوتاکس، تزریق چربی و مدلینگ و کانتورینگ صورت کاملاً طبیعی را به این کلینیک واگذار کنید. این کلینیک در روز‌های جمعه نیز حضور دارند، خانم‌هایی که شاغل هستند می‌توانند در آن روز مراجعه کنند. شنبه تا جمعه ساعت ۱۰ تا ۲۱ منتطر حضور گرم شما هستند.
آدرس: میرداماد، خیابان انوار، بن بست یکم، پلاک یک، واحد7
شماره تماس: ۰۲۱-۲۶۴۱۴۷۱۹/ ۰۹۰۰۱۲۰۰۹۶۰
اینستاگرام: MAHSHINA.CLINIC