یک متخصص زنان خوب می‌تواند بیماری‌های زنانه مانند درد‌های قاعدگی، سرطان تخمدان، عفونت‌های تناسلی، درد‌های جنسی، زخم‌ها، عفونت‌هایی مانند تبخال و دستگاه تناسلی را تشخیص داده و درمان کند. ازآنجا که امروزه معضلاتی چون زگیل می‌تواند فکر افراد را درگیر سازد، قطعاً یافتن متخصصی مجرب و قابل اعتماد بسیار ارزشمند است. اگر شما نیز می‌خواهید پیش از زایمان تحت نظر پزشکی دانا و توانمند باشید، پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه دکتر ویدا یوسفیان مراجعه نمایید.

بهترین دکتر زنان در شهرک غرب

متخصص زنان و زایمان

Obstetricians یا همان متخصص زنان و زایمان، در امور مرتبط با بارداری تخصص داشته و می‌تواند بهترین راهنمایی‌های لازم را به شما برساند. در واقع این متخصص تمامی اطلاعات مربوط به مشکلات و اختلالات دستگاه تناسلی بانوان، پستان، زایمان و بارداری را در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که شما به متخصص حاذقی چون دکتر ویدا یوسفیان به عنوان متخصص زنان مراجعه می‌کنید، داشتن اطلاعاتی درباره اندام‌هایی چون رحم (Uterus)، لوله‌های فالوپ (Fallopian Tubes)، تخمدان (Ovaries) و سینه‌ها (Breasts) می‌تواند باعث اطمینان خاطر شما شود؛ چراکه این موارد تنها به دکتر زنان مرتبط است. 
البته باید بدانید برخی از متخصصان تنها در یک حوزه خاص همچون زنان فعالیت داشته و از دخالت در امور مربوط به زایمان پرهیز می‌کنند. در واقع این امکان برای شما وجود دارد تا با مراجعه به متخصص زنان، سلامت دستگاه تناسلی خود را بررسی کرده و در صورت وجود بیماری، آن را درمان نمایید. از سری امور مربوط به دستگاه تناسلی می‌توان به تست‌های لگنی (Pelvic Exams)، تست پاپ اسمیر (Pap Smear)، آزمایش سرطان، راهنمایی و مشاوره درباره سکس و حاملگی و... اشاره داشت.

متخصص نازایی

امروزه داشتن فرزندی سالم و صالح به یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوان مبدل شده است. از آنجا که نیاز به حضور فرزند یکی از اولویت‌های بشر محسوب می‌شود، قطعاً عدم توانایی زوجین در این امر می‌تواند فکر آن‌ها را درگیر سازد؛ چه بسا امکان دارد کانون گرم خانواده به دلیل وقوع این عارضه از هم پاشیده شود. در این روز‌ها به علت حضور متخصصان ماهر و خوش آوازه در حوزه نازایی دیگر این امر غیر قابل درمان نبوده و شما می‌توانید شاهد به روز‌ترین متد‌های درانی در این حوزه باشید. اگرچه شیوع ناباروری در اقصی نقاط جهان مختلف است، اما میزان ابتلا به این عارضه در آقایان نسبت به بانوان بیشتر است.

روش‌های درمانی نازایی

با توجه به روش‌های درمانی موجود، دیگر آرزوی فرزندآوری برای والدین محال نخواهد بود!

  • درمان ناباروری با روش آی وی اف

با استفاده از روش آی وی اف اسپرم آقایان و تخمک بانوان با همدیگر تحت نظر متخصصان ترکیب می‌شود. البته لازم به ذکر است تحقق این امر به سن زن و مرد وابسته خواهد بود؛ چراکه این موضوع می‌تواند شانس فرزندآوری را افزایش دهد. جالب است بدانید نخستین مرتبه استفاده از IVF، در سال ۱۹۷۸ در انگلستان بود. امروزه پس از گذشت سالیان طولانی علم در این حوزه افزایش یافته و تمامی زوجین می‌توانند اقدام به این کار نمایند.

  • درمان ناباروری به روش آی یو‌ای

تلقیح داخل رحمی یا همان IUI یکی از روش‌های ابتدایی باروری بوده که می‌تواند بدون دارو نیز صورت گیرد. در این روش با استفاده از کاتتری نازک منی مرد شسته شده و به رحم منتقل می‌شود. انجام این روند درمانی تنها باید در زمان تخمک‌گذاری انجام شود تا شانس تحقق باروری افزایش یابد.

  • درمان ناباروری به روش میکروانجکشن

در این روش دستگاه‌هایی با نامریز محسوب‌کننده وجود دارد که از لقاح آزمایشی استفاده کرده و فعالیت خود را پس از تزریق اسپرم آغاز می‌کند. اگرچه بر اساس باور عده کثیری از متخصصان این فرآیند نسبتاً پیچیده است، اما قطعاً توجه به عواملی مانند تحریک تخمدان، سن زوجین، سلامت تخمک‌های بیمار و... می‌تواند تعیین‌کننده شانس باروری باشد.

چندین نکته طلایی حین انتخاب دکتر زنان، زایمان و نازایی

قطعاً در نظر داشتن ویژگی‌ها و نکات ذیل حین انتخاب متخصص زنان، زایمان و نازایی می‌تواند تجربه بی‌نظیری را برای شما زوجین به ثمر برساند.
1.    توجه به بورد تخصصی پزشک می‌تواند تعیین‌کننده میزان دانش، آگاهی و مهارت وی در حوزه زنان باشد.
2.    پزشک زنان متخصص و بنام، قطعاً سوابق کاری متعددی دارد.
3.    حتماً پیش از مراجعه نزد متخصص، میزان راحتی خود را با متخصص خانم یا آقا سنجیده و سپس به منظور گرفتن وقت اقدام نمایید؛ چراکه خجالت در حضور متخصص می‌تواند فرآیند درمان و چکاپ شما را طولانی سازد.
4.    توجه به قابل اعتماد بودن و رازداری متخصص می‌تواند اطمینان زیادی را درون شما ایجاد سازد؛ چراکه مشاوره و هم صحبت درباره خصوصی‌ترین مشکلات و بیماری‌ها می‌تواند تأثیر چشمگیری در روند درمان شما داشته باشد.

دکتر زنان خوب در شهرک غرب

دکتر ویدا یوسفیان متخصص زنان، زایمان، نازایی

ازآنجا که در این روز‌ها تمامی بانوان می‌خواهند از سلامت اندام‌های خود از جمله دستگاه تناسلی اطمینان کسب نمایند، قطعاً شما می‌توانید با انتخاب پزشکی حاذق و خوشنام در این زمینه، گام مؤثری در این حوزه بردارید. دکتر ویدا یوسفیان در مجموعه خود به عنوان متخصص زنان و زایمان و نازایی فعالیت داشته و می‌تواند با دانش بی‌انتهای خود، نقش مؤثری در حفظ سلامت جنسی شما داشته باشد.
آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، ۱۸ متری مطهری، پلاک ۱۶۸، بالای داروخانه دکتر مشرف
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۰۷۴۰۶۵/ ۰۹۳۷۰۷۸۶۶۳۷
اینستاگرام: dr_vidayousefian