قطعاً سلامت، بهداشت و تناسب ظاهری اندام جنسی بانوان می‌تواند علاوه بر تضمین سلامت آن‌ها، تضمین‌کننده تقویت اعتماد به نفس این عزیزان باشد. قطعاً استفاده از لیزر و انتخاب مجموعه‌ای مورد اطمینان می‌تواند شما را برای انجام اموری چون جوانسازی، تنگ کردن، روشن‌سازی، لابیاپلاستی و... یاری نماید. ازآنجا که با افزایش سن، کلاژن در تمامی سطوح بدن دچار تغییراتی می‌شود، این میزان تغییرات در سطوح مخاطی مخصوصاً واژن بیشتر بوده و مشهودتر است. امروزه بسیاری از بانوان پس از آشنایی با دکتر ویدا یوسفیان، به لیزر واژینال اطمینان خواهند کرد.

جراحی زیبایی واژن در شهرک غرب

جوانسازی با لیزر 

از سری روش‌های درمانی که می‌تواند به جوانسازی واژن کمک مؤثری برساند، جوانسازی واژن با لیزر است. در واقع با استفاده از لیزردرمانی می‌توان مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی را در کمترین زمان ممکن درمان نمود. جالب است بدانید عده کثیری از افراد به علت کاهش حجم لبه‌های واژن به متخصص مراجعه کرده و خواهان تغییر آن هستند؛ چراکه به مرور زمان و با کاهش هورمون‌های پروژسترون و استروژن این عارضه ایجاد می‌شود. اگرچه عده‌ای از افراد تصور می‌کنند یکی از عوامل وقوع این عارضه انجام زایمان طبیعی است، اما باید بدانید این موضوع شایعه‌ای بیش نبوده و امکان وقوع این عارضه پس از زایمان طبیعی محال است! 
پس از انجام جوانسازی لیزر شما خواهید دید که بافت این ناحیه جمع شده و به مرور زمان تولید کلاژن تحریک می‌شود که در این صورت می‌توان شاهد ترمیم بافت واژن و رطوبت بیشتر در این ناحیه بود.

چند دلیل برای انجام جوانسازی واژن با لیزر در مجموعه دکتر یوسفیان

قطعاً پس از مطالعه بخش ذیل و آگاهی نسبت به دلایل حائزاهمیت می‌توانید از مزایا و نکات مثبت جوانسازی لیزر مطلع شوید. از آنجا که تمامی بافت‌های بدن مخصوصاً بافت ناحیه تناسلی می‌تواند به مرور زمان دچار فرسودگی شود، قطعاً تغییراتی در این ناحیه به وجود می‌آید. همچنین برخی از بانوان با گذشت سن، زیبایی و تناسب اجزای تناسلی خود را از دست می‌دهند. با توجه به آنکه حین برقراری رابطه جنسی تناسب اعضای تناسلی بانوان می‌تواند بسیار مؤثر باشد، قطعاً وجود عارضه‌هایی در این اندام می‌تواند فشار نامناسبی را وارد نماید. 
همچنین پیش از شروع دوران عادت ماهیانه، این اندام به دلیل تأثیرپذیری بالا و قرارگیری در معرض هورمون‌های مختلف، می‌تواند تغییر شکل دهد. همچنین باید بدانید که در دوران بارداری نیز به علت تغییرات بیش از حد هورمون‌ها، احتمال تغییر شکل و فرم ظاهری واژن نیز وجود دارد که درمان تمامی این عوامل بیان شده، استفاده از روش جوانسازی با لیزر است.

روش های جوانسازی واژن

همانطور که می‌دانید کلمه واژن به بخشی از اندام بانوان اطلاق می‌شود که شامل بخش بیرونی، لبیا‌ها و لوله واژن است. جالب است بدانید هر کدام از این بخش‌ها روش جوانسازی مختص به خود را دارا هستند.

  • جوانسازی لبیاماژور‌ها

بخش‌های بیرونی واژن چون لبیاماژور‌ها و لبیامینور‌ها، به علت گذشت زمان و بالا رفتن سن، زایمان، بارداری، تجمع هورمون‌ها و بلوغ امکان دارد تحت تأثیر قرار گیرد که در این صورت شما شاهد چین و چروک، سیاهی یا بزرگی لبیا‌ها خواهید بود. شما می‌توانید با جوانسازی این ناحیه مشکلاتی چون ناقرینه بودن، افتادگی یا چین و چروک‌ها را برطرف نمایید. در برخی موارد نیز بر اساس نظر متخصصان حاضر در مجموعه دکتر یوسفیان امکان دارد علاوه بر جوانسازی، تزریق چربی به واژن نیز گزینه‌ایده‌آلی باشد. لازم به ذکر است از تمامی این موارد به عنوان عمل‌های درمانی سرپایی یاد می‌شود که در کلینیک انجام شده و نیازی به حضور در اتاق عمل ندارند.

  • زیباسازی ناحیه داخلی واژن

ناحیه داخلی واژن و در واقع لوله‌های واژن، ناحیه‌ای است که از طریق آن رابطه جنسی رخ می‌دهد و در زایمان طبیعی به شدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد. هنگامی که سر نوزاد از لوله‌های واژن خارج می‌شود، پارگی‌های عمیق در غشای زیر مخاطی ایجاد می‌شود. گاهی اوقات ممکن است این اتفاق رخ دهد و شما تصور کنید مشکلی وجود ندارد و همه چیز خوب است، اما در برخی موارد دیده شده که بافت همبند از بین رفته و به اصطلاح فاسیای واژن ایجاد می‌شود. 
در بسیاری از موارد این پارگی‌ها قابل رؤیت نبوده و امکان بخیه زدن و بازگرداندن آن‌ها به حالت اولیه وجود ندارد که به همین دلیل واژن پس از زایمان طبیعی هرگز نمی‌تواند به حالت اولیه خود بازگردد. علاوه بر زایمان طبیعی، عوامل دیگری مانند سن، رابطه زناشویی و بارداری نیز می‌توانند از نظر ژنتیکی امکان ابتلا به این عارضه را سرعت بخشد. در نتیجه شما می‌توانید برای درمان این عوارض پیش آمده، از جوانسازی لیزر بهره‌مند شوید.

مزایای جوانسازی واژن با لیزر

قطعاً داشتن مزایای متعدد انجام جوانسازی واژن باعث شده تا این روش طرفداران متعددی در مجموعه دکتر ویدا یوسفیان داشته باشد.
1.    عدم ایجاد درد حین انجام جوانسازی واژن
2.    عدم خونریزی
3.    عدم وقوع عوارض بسیار زیاد
4.    عدم نیاز به بستری طولانی مدت
5.    عدم نیاز به بیهوشی و انجام روال کار تنها با بی‌حسی موضعی
6.    کوتاه بودن طول دوره نقاهت
7.    بدون نیاز به هر نوع برش
8.    امکان رؤیت نتیجه نهایی پس از انجام جوانسازی واژن
9.    مناسب برای بانوانی که به علت بیماری‌هایی چون سرطان امکان انجام درمان‌های هورمونی را ندارند

جراحی لابیاپلاستی در شهرک غرب

انجام لیزر واژینال تحت نظر دکتر ویدا یوسفیان 

ازآنجا که در این روز‌ها اطمینان به مجموعه‌های مختلف جهت انجام امور مربوط به واژینال بسیار دشوار است، شما می‌توانید با خیالی آسوده به مجموعه دکتر ویدا یوسفیان مراجعه کرده و از بهترین خدمات بهره‌مند شوید. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که می‌توانید به سادگی تمام مشکلات مربوط به اندام خصوصی خود را برطرف کرده و اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجدد بازیابید.
آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، ۱۸ متری مطهری، پلاک ۱۶۸، بالای داروخانه دکتر مشرف
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۰۷۴۰۶۵/ ۰۹۳۷۰۷۸۶۶۳۷
اینستاگرام: dr_vidayousefian