یکی از کارهایی که خانم‌ها به خصوص دخترهای جوان برای تنوع و زیبایی چهره انجام می‌دهند، تغییر رنگ مو است. امروزه جدیدترین مدل رنگ مو مسئله‌ای مهم برای خانم‌هایی شده است که اهمیت زیادی به ظاهر خود می‌دهند. جدیدترین مدل رنگ مو سال 2023 در مدل های فانتزی مانند صورتی پاستیلی، نسکافه‌ای دودی، ماهگونی، رزگلد، مرواریدی، پوست پیازی و... است؛ که با روش‌های جدید نظیر هایلایت، آمبره، لایت، بالیاژ و... روی مو قرار می‌گیرند، و جذابیت زیادی برای خانم ها دارد. انتخاب رنگ مو خیلی مهم است و باید با‌توجه به رنگ صورت انتخاب شود که تاثیرگذاری بیشتری در چهره و جذابیت شما داشته باشد. سالن زیبایی شیوانا با جدیدترین متد رنگ و لایت و آمبره رنگ مو مناسب و زیبایی را برای شما انجام می‌دهد.

بهترین سالن برای رنگ کردن مودر شهرک غرب

رنگ مو مدل 2024

رنگ موی صورتی پاستیلی

با ترند شدن رنگ صورتی پاستیلی در سال جدید، این رنگ مو جایگاه مناسبی بین سلبریتی‌ها پیدا کرده است و  اکثر آن‌ها از این مدل رنگ استفاده می‌کنند. همچنین طرفدار زیادی بین خانم‌ها به‌خصوص خانم‌های جوان پیدا کرده است. برای بدست آوردن این رنگ نیاز به یک پیمانه پودر دکلره صورتی، یک چهارم تیوپ رنگ ماگما، سه پیمانه اکسیدان 6 درصد، دوسانت واریاسیون بنفش دارید؛ البته قبل از رنگ کردن مو باید موی خود را به پایه 9 یا 10 دکلره برسانید.

رنگ موی نسکافه ای دودی

رنگ مو نسکافه‌ای دودی از دسته رنگ‌های تیره و گرم به شمار‌ می‌رود. جایگاه مناسبی بین خانم‌های شیک دارد. در واقع این رنگ بین طیف شکلاتی و قهوه‌ای روشن است و در هایلایت‌های کاراملی و دارچینی استفاده می‌شود. برای گذاشتن این رنگ ابتدا باید موهای خود را به پایه 8 دکلره برسانید؛ با ترکیب واریاسیون بنفش و نقره‌ای هرکدام به اندازه 2 سانت، یک چهارم تیوپ رنگ دودی 8، یک چهارم تیوپ هایلایت رنگ کنفی و اکسیدان 9 درصد می‌توانید این رنگ را بسازید. همچنین اگر به جای هایلایت رنگ کنفی، هایلایت رنگ شامپاینی اضافه شود؛ رنگ نسکافه‌ای دودی روشن بدست می‌آید.

رنگ موی ماهگونی

رنگ مو ماهگونی نیز یکی دیگر از جدیدترین رنگ‌های سال 2023 است؛ دارای تناژ قرمز و از دسته رنگ‌های گرم به‌حساب می‌آید. اگر می‌خواهید تغییری اساسی در چهره خود ایجاد کنید؛ رنگ ماهگونی یکی از رنگ‌های زیبا و تاثیرگذار در چهره است. برای بدست آوردن این رنگ باید رنگ شکلاتی، فندقی 6  و اکسیدان 2 را ترکیب کنید و ابتدا باید موهای خود را به پایه دکلره 6 برسانید. 20 تا 45 دقیقه می‌تواند روی موها بماند و بعد می‌توانید آن را بشویید؛ اما بهتر است هر 20 دقیقه آن را چک کنید و هروقت به رنگ دلخواه رسیدید آن را بشویید.

رنگ موی رزگلد

رنگ مو رزگلد یکی از رنگ‌های فانتزی مورد توجه خانم‌های جوان است. این رنگ از طیف رنگ‌های سرد است، در تناژهای نارنجی، صورتی و طلایی در هر پایه‌ای مو انجام می‌شود. رنگ رزگلد را می‌توان با استفاده از دو فرمول تولید کرد.
فرمول اول: رنگ موی عسلی 7، رنگ مو مسی صورتی، اکسیدان به میزان لازم و پودر صورتی به اندازه یک قاشق غذاخوری. میزان این مواد به دلخواه است و هرچه پودرصورتی را بیشتر اضافه کنید مو بیشتر به سمت تناژ صورتی می‌رود.
فرمول دوم: واریاسیون قرمز 1 سانت، اکسیدان 6 درصد، رنگ مو بژ 8 بیست میل و رنگ مو مسی 8 شصت میل.
این ترکیب به مدت 45 دقیقه باید روی موها بماند و بعد می‌توانید آن را بشویید.

رنگ موی مرواریدی

رنگ مو مرواریدی تغییرات زیادی در خانم ها و دختران جوان ایجاد می کند. برای انتخاب این رنگ مو حتما باید رنگ پوست و چشم خود را در نظر بگیرید‌؛ این رنگ مو بیشتر با پوست‌های سفید و روشن و چشم‌های روشن مانند سبز و آبی هماهنگی دارد. برای گذاشتن این رنگ باید موهای خود را به پایه 10 دکلره برسانید. با ترکیب 3 سانت واریاسیون نقره‌ای، 20 سانت رنگ موی نقره ای، نصف تیوپ رنگ موی مرواریدی، اکسیدان 9 درصد و نصف تیوپ رنگ موی 2 .9 بدست آورید.

رنگ موی پوست پیاژی

رنگ مو پوست پیازی از رنگ‌های فانتزی است که طرفداران زیادی بین خانم‌هایی که اهل مد و زیبایی هستند دارد. این رنگ مو هم همانند رنگ‌های دیگر باید به پایه برسد تا رنگ در مو جواب دهد. پایه در رنگ پوست پیازی باید به 8 برسد. از ترکیب 2 سانت رنگ موی 6، یک چهارم رنگ موی 5 . 8، نصف تیوپ رنگ مو 1 .7، 5 سانت رنگ مو 7 و اکسیدان 6 درصد می‌توان آن را تهیه کرد.

شناخت رنگ موی مناسب با پوست شما در سالن آرایشی شیوانا

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود رنگ مو بر زیبایی چهره اثر بگذارد، انتخاب رنگ مو مناسب با پوست است. رنگ پوست شامل انواع مختلفی مانند سبزه یا تیره، گندمی و سفید یا روشن می‌شود. در واقع ته رنگ پوست شما نشان دهنده سرد، گرم و خنثی بودن است. سالن آرایشی شیوانا به شما کمک می‌کند که متناسب با پوست خود رنگ موی خود را انتخاب کنید.

 

  • رنگ مو برای پوست سرد

اگر پوست شما به رنگ آبی یا صورتی می‌زند، ته رنگ پوست شما سرد است و می‌توانید از رنگ موهای شنی، گندمی، بژ، شاه بلوطی، دارچینی، بلوند، آبی و مشکی استفاده کنید.

  • رنگ موی برای پوست گرم

رنگ پوست‌هایی که به رنگ سبزه هستند، ته رنگ پوست آن‌ها گرم است و باید از رنگ موهای بنفش، قرمز، مسی، بلوند طلایی، کاراملی و عسلی استفاده کنند.

  • رنگ مو برای پوست خنثی

اگر پوستی به رنگ زیتونی دارید، ته رنگ پوست شما خنثی است و هم می‌توانید از رنگ‌های گرم و هم سرد مانند قرمز یخی، نسکافه‌ای، قهوه‌ای، آبی، عسلی، مسی، بلوند و... استفاده کنید.

بهترین رنگ کار مو در شهرک غرب

بهترین رنگ کار مو در غرب تهران

سخن پایانی

سالن زیبایی شیوانا یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شهرک غرب تهران است که یکی از لاین‌های آن رنگ مو است که بهترین و جدید ترین مدل‌های رنگ مو را برای شما انجام می‌دهد. علاوه‌بر رنگ مو خدمات دیگری مانند ناخن، کوپ های فانتزی درجه یک، اپلاسیون دائم و معمولی با بهترین مواد، اکستنشن مژه با جدیدترین تکنیک های روز و ترمیم مژه، هاشور مویی ابرو با جدیدترین متد روز دنیا، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنت، احیای موهای آسیب دیده و المنت مو با بهترین مواد ایتالیایی و برزیلی و همچنین آموزش کل موارد آرایشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
شماره تماس:  ۰۲۱-۸۸۰۸۰۹۰۲، ۰۲۱-۸۸۰۷۱۷۸۴، ۰۹۳۶۱۹۳۲۰۶۰
آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بیمارستان آتیه، خیابان سادات، پلاک25
آیدی اینستاگرام: shivana_beautysalon