به تازگی روشی نوین، ایمن و موثر در بازار مربوط به زیبایی و جوان‌سازی بهتر و بیشتر پوست رواج پیدا کرده که بدون هیچ درد و جراحی امکان لیفت صورت را فراهم می‌کند. به این روش جدید آر اف فرکشنال گفته می‌شود که با دستگاه اسکارلت و در کلینیک‌های زیبایی قابل انجام خواهد بود. دستگاه اسکارلت نسل جدیدی از فناوری‌های جوان‌سازی پوست به حساب می‌آید که بر پایه فرکانس رادیویی فرکشنال عمل می‌کند. در نتیجه این فرکانس‌ها به بهبود پوست کمک خواهند کرد. 

بهترین مرکز آر اف در خیابان فرشته

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت چگونه عمل می‌کند؟ 

این دستگاه دارای یک دسته کوچک است که 25 سوزن ریز طلایی بر روی آن قرار دارد. این سوزن‌های ریز موجود روی دسته به زیر پوست فرد متقاضی نفوذ می‌کنند و فرکانس مورد نظر را به محل مورد انتخاب ارسال خواهند کرد. 
در نظر داشته باشید این روند بدون اینکه هیچ آسیبی به سطح خارجی پوست وارد کند قابل انجام خواهد بود. عمق نفوذ، شدت ارسال فرکانس‌ها و سرعت انتقال انرژی با این دستگاه به منظور ارائه بهترین نتایج قابل کنترل و تنظیم است. 

جوان‌سازی پوست از طریق آر اف فرکشنال با دستگاه اسکارلت بهتر است یا با دستگاه لیزر؟ 

از طریق آر اف فرکشنال با دستگاه اسکارلت انرژی مورد نظر به طور دقیق در زیر پوست و در محلی که نیاز به جوان‌سازی و سفت شدن دارد نفوذ می‌کند و هیچ آسیبی به سطح پوست وارد نمی‌شود. از این‌رو شما طی کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد در صورتی که استفاده از دستگاه‌های لیزر یک روش قدیمی و بسیار زمان‌بر است. 
گذشته از این مورد، دستگاه اسکارلت با ملایمت بیشتری عمل می‌کند و روی پوست شما تاثیر مثبتی دارد در حالی که دستگاه لیزر آسیب‌های بیشتری به همراه خواهد داشت. در نتیجه به هنگام استفاده از دستگاه لیزر ممکن است زخم یا سوختگی ایجاد شود. 
در ضمن دستگاه آر آف اسکارلت بر خلاف لیزر با ملانین هیچ تعاملی ندارد بنابراین برای انواع پوست‌ها با حداقل عوارض جانبی همراه خواهد بود و تا حدودی یکی از بی‌خطرترین دستگاه‌های موجود در کلینیک‌های زیبایی به حساب می‌آید. 

چه چیزی آر اف فرکشنال با دستگاه اسکارلت را نسبت به روش‌های دیگر متمایز می‌کند؟ 

اولین و مهم‌ترین نکته، مربوط به عملکرد دستگاه اسکارلت خواهد بود. این دستگاه از فرکانس رادیویی دو قطبی استفاده می‌کند که انرژی متمرکز بیشتری نسبت به فرکانس رادیویی تک قطبی دارد، از این‌رو نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. 
مورد دوم مربوط به سوزن‌های ریز طلایی روی دسته دستگاه اسکارلت است، این سوزن‌ها در مقایسه با سوزن‌های معمولی انرژی را بهتر توزیع می‌کنند و در نتیجه به جوان‌سازی بهتر پوست کمک بیشتری خواهند کرد. 
علاوه بر 2 مورد ذکر شده در بالا، طی روند آر اف فرکشنال با دستگاه اسکارلت از 2 مگاهرتز استفاده می‌شود که هم روی پوست مرطوب و هم خشک به خوبی نفوذ می‌کند. به طور کلی بهترین مشخصات فنی مربوط به روند جوان‌سازی پوست در دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت قابل مشاهده هستند. 

فایده اصلی آر اف فرکشنال با دستگاه اسکارلت چیست؟

آر اف فرکشنال با دستگاه اسکارلت فواید زیادی دارد که در ادامه برخی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین دلایل استفاده از این دستگاه را به طور خلاصه شرح خواهیم داد: 
•    جوان‌سازی پوست 
•    سفت کردن پوست 
•    به حداقل رساندن منافذ پوست 
•    رفع چین و چروک‌های روی پوست 
•    ارتقا خاصیت ارتجاعی پوست 
•    رفع انواع آکنه 
•    رفع جای اسکار مربوط به انواع آکنه 
•    افزایش علائم کششی پوست 

جوانسازی پوست با آر اف در تهران

آر اف فرکشنال را کجا انجام دهیم؟ 

شاید کلینیک‌های زیبایی زیادی این دستگاه را داشته باشند اما بدون شک همه این کلینیک‌ها در زمینه اجرای صحیح آر اف فرکشنال با دستگاه اسکارلت تخصص و تجربه کافی را نخواهند داشت. براساس گزارش‌های جمع‌آوری شده یکی از مورد قبول‌ترین و باسابقه‌ترین کلینیک‌های زیبایی که تجربه خوبی در انجام آر اف دارد، کلینیک زیبایی دیورا است که علاوه بر دستگاه آر اف دارای دستگاه‌های کاربردی زیر خواهد بود: 
•    دستگاه لیزر دکا اگین 
•    دستگاه لیزر شاتی 
این کلینیک در 3 بخش مربوط به لیزر، فیشیال و تزریقات خدمات خوبی ارائه می‌دهد و براساس آسیب پوستی فرد بیمار از روش‌های درمانی پوستی مناسبی استفاده می‌کند. ناگفته نماند بخش لیزر موهای زائد کلینیک دیورا نیز یکی از موردپسندترین بخش‌های این کلینیک به حساب می‌آید. 

تماس:۰۲۱-۲۲۶۶۰۶۰۹
 ۰۹۰۰۱۰۴۲۴۶۶


اینستاگرام : dura_clinic