رنگ کردن مو را می‌توان یکی از تاثیرگذارترین اقدامات زیبایی صورت به شمار آورد. نوآوری‌های جدیدی که در آرایش مو وجود دارد، جلوه‌های بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد‌‌‌. یکی از این نوآوری‌ها هایلایت و رنگ مو است. تنالیته رنگ مو برای افراد با رنگ پوست متفاوت، باید متفاوت باشد. جالب است بدانید که علاوه بر زیبایی هایلایت باعث حجیم کردن موها می‌شود و موها را از حالت خستگی خارج می‌کند. 

هایلات مو در خیابان ولیعصر

منظور از هایلایت مو چیست؟

هایلایت به اضافه کردن رنگ در تارهایی از مو گفته می‌شود. این رنگ‌ها معمولا ۳ درجه روشن‌تر از رنگ مو پایه انتخاب می‌شوند. این کار برای کسانی که به دلیل نازک بودن‌ تارهای مو به دنبال راهی برای اضافه کردن حجم به موهای خود هستند بسیار مناسب است. شاید برایتان جالب باشد که بهتر است از هایلایت‌های با رنگ‌های تیره و گرم برای فصول سرد سال و از هایلایت‌های با رنگ‌های روشن برای فصول گرم سال استفاده کنید.
 هایلایت ممکن است از ریشه مو تا نوک مو ادامه داشته باشد یا اینکه فقط در میانه یا نوک باشد. بر حسب درجه و میزان رنگ، هایلایت را به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌کنند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تفاوت هایلایت با رنگ مو

هایلایت‌ها در واقع رگه‌هایی از رنگ هستند که به منظور زیبایی بیشتر در لا به لا موها ایجاد می‌شوند؛ در حالی که رنگ مو، بیس و پایه را تشکیل می‌دهد. بسیاری از افراد تمایل دارند که پس از رنگ زدن موهای خود از هایلایت‌ هم برای جلوه بهتر استفاده کنند؛ در صورتی که می‌توان بدون رنگ مو نیز موهای خود را هایلایت کرد. جالب است بدانید استفاده از هایلایت به تنهایی باعث می‌شود که ریشه موها کمتر در معرض رنگ و دکلره قرار بگیرد و این امر یعنی آسیب کمتر به موهای شما!‌ 

انواع هایلایت مو 

بسته به وسعت و نوع مدل‌هایی که برای هایلایت استفاده می‌شود، می‌توان از هر کدام بر حسب سلیقه استفاده کرد. 

  • آمبره

این مدل از هایلایت را می‌توان به پرطرفدارترین مدل‌ها از نظر خانم‌های جوان معرفی کرد. هایلایت آمبره بسیار ملایم بوده و در عین سادگی بسیار زیبا است. در این مدل به جای رنگ کردن ریشه مو، از ساقه مو به سمت پایین درجه هایلایت روشن‌تر می‌شود و در نوک ساقه به روشن‌ترین حالت می‌رسد. تراکم و میزان دکلره بسته به آرایشگر و سلیقه شخص متفاوت است. علاوه بر زیبایی منحصر به فرد آمبره، به دلیل عدم رنگ کردن ریشه مو ، این مدل هایلایت کمترین آسیب را به ریشه تارهای مو وارد می‌کند. 

  • فویل 

این روش را می‌توان از قدیمی‌ترین روش‌ها برای هایلایت معرفی کرد. در روش استفاده از فویل که بسیاری از مردم آن را با مِش نیز می شناسند؛ با استفاده از فویل‌های آلومینیومی که بر روی موها قرار داده و فرچه‌هایی تمیز اقدام به رنگ کردن در حجم‌های مشخص می‌‌کنند. 

  • سامبره 

این روش کاملا مشابه رو آمبره است با این تفاوت که روند روشن شدن مو به آهستگی صورت می‌گیرد. این روش نیز یکی از محبوب‌‌ترین گرینه‌ها برای هایلایت مو محسوب می‌شود.

  • چانکی

این مدل هایلایت دارای رگه‌های پهن و روشنی است که در میان موها قرار گرفته و زیبایی این مدل زمانی واضح خواهد بود که تضادی بین رنگ‌ها ایجاد شود و آن‌ها را منحصر به فرد کند. 

چه هایلایتی برای من مناسب است؟

قطعاً در انتخاب هایلایت رنگ پوست مهم ترین آیتم است‌‌. استفاده از هایلایت‌های گرم مانند عسلی، قهوه‌ای، طلایی، کاراملی و شکلاتی براز پوست‌هایی با تنالیته گرم متناسب است‌. پوست‌های روشن می‌توانند از همه نوع رنگ‌هایی برای هایلایت استفاده کنند. حالت چهره نیز از عواملی است که در انتخاب رنگ هایلایت باید به آن توجه شود. چهره‌های لاغر و استخوانی بهتر است از هایلایت‌های پهن و روشن در زمینه تیره استفاده کنند. همچنین افرادی که صورت گرد دارند بهتر است از هایلایت نازک و رنگ سرد استفاده کنند. توجه به رنگ مو و تناسب آن با هایلایت نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. 

با کیفیت‌ترین رنگ و هایلایت را در سالن زیبایی دُر مشاهده کنید

هرچند که هایلایت می‌تواند تغییر چشمگیری در آرایش چهره داشته باشد، اما به دلیل ظرافت و حساسیت بالای این کار اگر به وسیله افراد کم تجربه انجام شود، می‌تواند باعث سوختگی و از دست رفتن موهای شما شود. سالن زیبایی دُر با داشتن نیروهای با تجربه بیش از ۴۰ سال در زمینه زیبایی آرایشی فعالیت دارد. رنگ مو و هایلایت یکی از لاین‌های پر ترافیک این سالن محسوب می‌شود که به دلیل کیفیت بالای انجام آن، از محبوبیت بالایی برخوردار است. 

رنگ و لایت مو در خیابان ولیعصر

انجام رنگ و هایلایت مو توسط مجرب ترین متخصصان

استفاده از مواد باکیفیت برای هایلایت و رنگ مو و داشتن اطلاعات کافی از رنگ‌های مو برای انجام هایلایت موفق، ضروری است. در سالن آرایشی دُر کلیه مراحل هایلایت در سالن مجهز به به روزترین ابزار رنگ انجام می‌شود. زیباجویان می‌توانند در محیط این سالن از نتیجه و فینیش کار خود رضایت کافی را کسب کنند. 

●    شماره تماس:  ۰۲۱-۸۸۹۵۷۰۸۹ ۰۲۱-۸۸۹۸۳۲۱۲

 ۰۹۰۲۱۱۶۶۵۷۰

●    آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان فاطمی ضلع شمال غربی، جنب جواهر فروشی ملکان، ساختمان شماره ۱، طبقه ۲، واحد ۴۶
●    آیدی اینستاگرام:dor_beautysalon