قرار گرفتن موها در معرض وسایل گرمایی مانند سشوار، اتو و بیگودی باعث از بین رفتن پروتئین‌های مو و در نتیجه ایجاد حالت خشک و شکنندگی موها می‌شود. روش‌های جدیدی که برای اصلاح بافت مو انجام می‌شوند، در برگشت حالت طبیعی به مو و ایجاد موهایی درخشان و نرم بسیار موثر خواهند بود. استفاده از این روش‌ها برای تامین نیاز موها تغذیه آن بسیار موثر است.

احیای مو در خیابان ولیعصر

 کراتینه مو چه فوایدی دارد؟

این روش یک راه موقت برای دسترسی به موهای درخشان، صاف و یک دست است. جالب است بدانید که حتی فر ترین موها نیز نسبت به این روش پاسخی مثبت می‌دهند. این روش به این صورت است که ماده‌ای به نام اسید گلیوکسیلیک برای صاف کردن موها استفاده می‌شود‌؛ سپس به کمک اتو و با حرارت بالا این مواد را جذب موها می‌کنند. بسیاری از افراد به دلیل خشکی و وزی موها، پس از رنگ کردن از این روش برای نرمی موها استفاده می‌‌کنند. جالب است بدانید که این روش برای کسانی که رشد مو آهسته‌ای دارند، ماندگارتر است. 
این روش مانع از ایجاد موخوره، تثبیت کننده رنگ مو، بازسازی موهای آسیب دیده و باعث تقویت موها می‌شود. در هنگام انجام کراتینه دقت کنید که در مرکز زیبایی از مواد حاوی فرمال فرمالدهید استفاده نشود؛ چراکه این مواد یک ترکیب سرطان زا بوده و علت اجتناب بسیاری از افراد از انجام کراتینه، همین ترکیب است. 

منظور از پروتئین تراپی چیست؟

در این روش مجموعه‌ای از پروتیین‌ها که برای رشد و بازسازی مو به کار می‌روند، استفاده می‌شوند. این روش نقش بیشتری از کراتینه مغذی و تقویت کننده موها است. پروتئین‌های مورد استفاده در این روش هیدرولیز شده هستند و به همین دلیل به سرعت جذب موها شده و باعث تغذیه آن‌ها می‌شود. این روش برای کسانی که به طور مرتب از رنگ مو استفاده می‌کنند یا به دلیل سبک زندگی اشتباه در معرض کمبود پروتئین هستند، بسیار مناسب است. ماندگاری پروتئین تراپی نسبت به کراتین کمتر بوده و حدود ۱ ماه طول می‌کشد‌. 
در این روش از ماده ویژ‌ه ای به نام ماسک پروفشنال استفاده می‌شود. این ماسک دارای عصاره انواع پروتئین‌های گیاهی از جمله پروتئین گندم است. تغدیه به کمک این پروتیین‌ها در جلوگیری از ریزش مو نیز بسیار موثر است. 

در خاویار درمانی چه اقداماتی انجام می‌شود؟

جالب است بدانید که اثرات مفید خاویار به خوراک محدود نشده و این ماده اعجاز انگیز به دلیل داشتن پروتئین و ویتامین باعث تغذیه موها می‌شود. جالب است بدانید که این روش برای کسانی که موهای آسیب دیده و شکننده دارند، مناسب است. این روش بدون هیچگونه درد انجام می‌شود و به دلیل استفاده از خاویار طبیعی باعث ایجاد حساسیت یا اثرات سو نخواهد شد. جالب است بدانید در این روش از ماسک خاویار استفاده می‌شود که حاوی لیپید و پروتئین برای بازسازی موها است. قطعاً دارا بودن این مواد باعث جلوگیری از ریزش مو و تقویت فولیکول‌های مو نیز می‌شود‌. از این روش به عنوان گزینه مناسب برای رفع گره و موخوره موها استفاده می‌شود. 

احیای مو در سالن زیبایی دُر

همانطور که می‌دانید موها پروتئین خالص بوده و ممکن است در اثر ترکیب‌ رنگ‌های اشتباه، دکلره فراوان، سشوار یا کمبود ویتامین دچار خوردگی و وز شدن شوند. اقدامات آرایشی در این زمینه نه تنها باعث درخشان شدن و برگشت ظاهر زیبا به موها می‌شوند، بلکه باعث ترمیم و احیا مو هم خواهند شد. در سالن زیبایی دُر با بهره گیری از متریال استاندارد و گیاهی، اقدامات احیای مو با بالاترین کیفیت انجام می‌گیرد. نکته مهم در مورد این سالن بهره مند بودن از کارشناسان باتجربه است که با توجه به حجم، رنگ و جنس موهای شما بهترین درمان برای احیای آن را به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورت رعایت نکات لازم پس از انجام پروتئین تراپی، خاویار درمانی و کراتینه طول عمر این روش‌ها بسیار بالا است. در این مدت شما می‌توانید از زیبایی موهای خود لذت ببرید مضاف بر اینکه با استفاده از مواد گیاهی به تغذیه موهای خود کمک کرده‌اید. 

پروتئین تراپی مو در خیابان ولیعصر

کراتینه تحت نظر متخصصان مجرب

کراتینه، پروتئین تراپی و خاویار درمانی از روش‌های بسیار موثر برای احیای مو به شمار می‌روند. استفاده از این روش‌ها باعث درخشندگی بیشتر موها شده و از ایجاد موخوره، وز شدن و شکننده شدن آن جلوگیری می‌کند. بهتر است اگر قصد انجام رنگ مو را دارید، ابتدا موهای خود را رنگ یا هایلایت کرده و سپس از روش‌های نامبرده برای صافی، نرمی و درخشندگی موهای خود بهره مند شوید. 

شماره تماس: ۰۲۱-۸۸۹۵۷۰۸۹ ۰۲۱-۸۸۹۸۳۲۱۲
 ۰۹۰۲۱۱۶۶۵۷۰

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان فاطمی ضلع شمال غربی، جنب جواهر فروشی ملکان، ساختمان شماره ۱، طبقه ۲، واحد ۴۶ 
آیدی اینستاگرام: dor_beautysalon