تزریق فیلر از پرطرفدارترین روش‌های درمانی زیبایی است که کاملا غیرتهاجمی بوده و همچون عمل‌های جراحی زیبایی، نیاز به دوره نقاهت طولانی ندارد. این روش درمانی در راستای حل برخی از مشکلات همچون چین‌وچروک روی پوست صورت کاربرد دارد. البته کاربرد اصلی آن برای حجم‌دهی و فرم دادن به نواحی مختلف صورت و حتی بدن است. با تزریق فیلر در گونه یا لب می‌توان آن را حجیم و زیبا نشان داد. همچنین، از فیلر می‌توان برای قرینه کردن نواحی مختلف صورت استفاده کرد. این روش هزینه بسیار کمتری دارد و باصرفه و اقتصادی است. در ادامه مطالب به کارایی تزریق فیلر و انواع برندهای معتبر آن خواهیم پرداخت.

بعترین مرکز فیلر در یوسف آباد

تزریق فیلر چیست؟

افزایش سن یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن چین و چروک روی صورت است. همچنین، با افزایش سن میزان چربی‌هایی که در زیر پوست قرار دارند و کلاژن، کاهش می‌یابند و این دلیل باعث بروز چین و خطوط روی پوست می‌شود. امروزه روش‌های بسیاری برای درمان چین و چروک پوست وجود دارند که تزریق فیلر جزء بهترین‌های آنها است. همواره روش‌های غیرتهاجی بهتر از روش‌های درمانی تهاجمی است؛ زیرا این روش‌های درمانی عوارض کمی داشته و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شوند. همچنین، فیلر یکی از روش‌های باصرفه و اقتصادی است که هزینه کمی را نسبت به سایر روش‌ها می‌طلبد.

کاربردهای فیلر

در حالت کلی، کاربردهای این روش غیرتهاجمی در 4 دسته‌بندی قرار می‌گیرد که به شرح زیر هستند:
1)    یکی از کاربردهای تزریق فیلر، از بین بردن اسکارهای دردناک و جای جوش صورت است. وجود فرورفتگی‌های روی پوست باعث ایجاد تاثیر منفی در زیبایی ظاهری چهره می‌شود از این رو تزریق فیلر می‌تواند برای رفع این فرورفتگی‌های صورت و جای جوش موثر باشد.
2)    کاربرد اصلی تزریق فیلر، رفع چین‌وچروک روی صورت در نواحی مختلف آن است. خطوطی که روی لب، در روی چانه، اطراف پلک و چشم، کنار ابروها و یا پیشانی پدیدار می‌شوند، ظاهر زیبایی ندارند از این رو این روش غیرتهاجمی برای رفع این خطوط گزینه ایده‌آلی است.
3)    یکی از کاربردهای فیلر، رفع عیوب، نواقص و حل غیر قرینه بودن اجزای صورت است. در چهره برخی افراد بنا بردلایلی همچون تصادفات و یا ژنتیک، حالت ابروها، چشم، لب و نواحی دیگر صورت قرینه نیستند که این مشکل با تزریق فیلر حل خواهد شد.
4)    فیلر کاربرد حجم‌دهی نیز دارد. با فیلر می‌توان لب‌ها را بزرگتر کرد و حجم داد. حتی با تزریق فیلر به راحتی می‌توان گونه‌های درشت و زیبا داشت. تزریق فیلر روش موثری برای حجم دادن و ایجاد زاویه فک است تا چهره زیباتر و جوان‌تر دیده شود.

فیلر را می‌توان برای چه نواحی از صورت تزریق کرد؟

امروزه فیلرها بیشتر برای فرم دادن و حجم‌دهی برای نواحی مختلف صورت استفاده می‌شوند. فیلر، موادی است که با تزریق آن در نواحی مختلف همچون لب، گونه و زاویه فک می‌توان فورم آنها را اصلاح کرد. البته از فیلر می‌توان برای نواحی بدن همچون سینه، باسن و پشت دست نیز استفاده کرد. تزریق فیلر برای سینه و باسن باعث حجیم کردن آنها می‌شود. فیلر می‌تواند باعث نرم و بدون چروک دیده شدن پشت دست‌ها شود. از سایر نقاط و نواحی برای تزریق فیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    تزریق فیلر برای لب
o    تزریق فیلر برای رفع خط خنده
o    تزریق فیلر در زیر چشم برای رفع سیاهی زیر چشم و یا رفع پف آن
o    تزریق فیلر بر روی بینی برای فورم‌دهی به آن
o    تزریق فیلر در پیشانی در راستای از بین بردن خطوط و چین و چروک
o    تزریق فیلر در کنار چشم و روی خطوط پنجه کلاغی

هزینه تزریق فیلر

فیلر یک روش درمانی موثر و رایج بوده که از هزینه کمتری برخوردار است. این روش در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی بسیار اقتصادی‌تر بوده و هزینه مناسبی دارد. با توجه به افزایش روزافزون هزینه‌های خدمات زیبایی و تورم جهانی نمی‌توان رقم ثابتی در این خصوص بیان کرد؛ اما شما با توجه به برخی عوامل و فاکتورها می‌توانید قیمت تقریبی تزریق فیلر را محاسبه نمایید. تخصص پزشک از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت تزریق فیلر است. همچنین، فیلر ماده‌ای است که در انواع برندهای معتبر و مختلفی روانه بازار می‌شود که قیمت‌های مختلفی دارند. هر برندی با توجه به کیفیت خود می‌تواند قیمت بالاتر و یا کمتری داشته باشد. 

برندهای معتبر فیلر در مطب دکتر آزاده فضلی

برندهای مختلفی برای فیلر در بازار وجود دارند که انتخاب آن به درخواست مراجعه کننده و همچنین نظر پزشک دارد. تمامی فیلرها می‌توانند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشند؛ اما ممکن است کیفیت و ماندگاری آنها با یکدیگر تفاوت‌هایی را نیز داشته باشد. از بهترین برندهای فیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    زیشل: زیشل برند تولیدکننده فیلرهای چندفاز است که این فیلرها برای نواحی مختلف بدن و صورت استفاده می‌شوند. فیلر زیشل در دو نوع رز بلک و رز گلم عرضه می‌شود که هر دو نظرات مثبتی را به دنبال دارند.
o    نورامیس: فیلر نورامیس دارای هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که در بدن وجود دارد. فیلرهای دارای هیالورونیک اسید، نتیجه بهتری دارند؛ زیرا مواد آنها زودتر توسط بدن پذیرفته شده و تاثیر می‌گذارد. این فیلر توسط کمپانی مدیتوکس کره جنوبی ساخته می‌شود و کیفیت قاب توجهی دارد.
o    رولاکس: از فیلرهای رولاکس می‌توانید برای حجم دادن به نواحی مختلف بدن و یا صورت استفاده کنید. این برند دوام و ماندگاری بالایی دارد و تاثیر بسزایی در جلوگیری از افسردگی جزئی پوست می‌گذارد. این ژل نیز بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده و یک پرکننده عالی برای فرورفتگی‌های روی پوست است.
o    روفیل: این ژل بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. فیلر روفیل در دو نوع مونوفازیکی و دوفازی وجود دارد.
در مطب دکتر آزاده فضلی می‌توانید انواع خدمات مربوط به تزریق فیلر را با بهترین برندهای آن تجربه کنید و نتیجه بسیار مطلوبی را در این راستا دریافت نمایید. در کلینیک دکتر فضلی تمامی فیلرها و مواد تزریق کاملا ضمانت می‌شود و آماده‌سازی آنها در حضور کلاینت محترم انجام می‌گیرد.

سخن پایانی

اگر در تهران سکونت دارید به دنبال مرکزی معتبر برای بهره‌مندی از انواع خدمات زیبایی و درمانی هستید به کلینیک دکتر آزاده فصلی مراجعه کنید. همچنین، در مجموعه، می‌توانید از تخفیفات 20 درصدی که به مناسبت افتتاح مطب برگزیده شده، استفاده کنید و خدمات زیبایی همچون فیلر و بوتاکس را با قیمتی بسیار به‌صرفه انجام دهید. همچنین، با انجام پروسیژر همزمان می‌توانید از تخفیف 40% برخوردار شوید. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت برای تزریق فیلر از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید.
•    اینستاگرام: baranbeauty.clinic
•    آدرس مطب: یوسف‌آباد، خیابان اسدآبادی، بالاتر از پمپ بنزین، ساختمان 501، پلاک 451، طبقه سوم و واحد 13
•    شماره تماس:۰۲۱-۸۸۶۱۰۸۵۶
 ۰۹۳۵۶۶۹۸۷۱۳ ۰۹۱۹۲۹۹۸۵۲۶ ۰۹۳۶۰۱۳۶۹۶۷