امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی روش‌های بسیاری برای پاکسازی و مراقبت از پوست وجود دارد که فیشیال نیز یکی از آن‌ها به شمار می‌رود که در میان افراد نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. درواقع فیشیال یک نوع درمان دستی آسان است که در چندین مراحل مانند آبرسانی، لایه‌برداری و پاکسازی، استخراج و… روی پوست صورت انجام می‌گیرد. انجام دادن فیشیال روی صورت علاوه‌بر درخشان شدن آن به درمان کومودن و جوش‌های سرسیاه نیز کمک می‌کند.

بهترین مرکز پاکسازی پوست در غرب تهران

مراحل انجام دادن فیشیال روی صورت در سالن تفیانی

فیشیال یک روش برای جوانسازی و درمان مشکلات پوستی بوده و به دلیل فواید بسیاری که برای پوست صورت به همراه دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده است‌، به همین دلیل افرادی که قصد دارند از این روش برای سالم ماندن و درخشان شدن پوست خود استفاده کنند، می‌توانند با مراجعه به سالن زیبایی تفیانی از طریق پزشکان متخصص، این روش را روی صورت خود انجام دهند. فیشیال با مراحل مختلفی روی پوست انجام می‌گیرد که برخی از این مراحل شامل: 
۱. پاکسازی پوست صورت 
در مرحله نخست ابتدا پزشک متخصص یک ماده پاک‌کننده را روی صورت فرد قرار داده و آن را ماساژ می‌دهد تا با استفاده از آن تمامی کثیفی‌ها و مواد آرایشی از روی صورت پاک شوند. بعد از زدن ماده پاک‌کننده با کمی آب‌گرم و یک پد پنبه‌ای صورت را پاک می‌کنند. بعد از پاک کردن ماده نوبت به خشک کردن صورت می‌رسد تا بتوانند پوست شما را ارزیابی کنند و این کمک خواهد کرد که در مراحل بعد‌ی از چه ماسکی برای صورت شما استفاده کنند. 
 ۲. لایه‌برداری پوست صورت 
ممکن است شما به یک کلینیک زیبایی مراجعه کرده باشید که برای از بین بردن سلول‌های مرده از یک کرم مخصوص لایه‌برداری استفاده کنند بعد از آن می‌توانند برای درمان کردن منافذ از بخار استفاده کنند. 
۳. بخاردهی پوست 
در این مرحله پزشکان متخصص برای پاکسازی عمقی صورت از بخار‌دهی استفاده خواهند کرد؛ چراکه بخار‌دهی باعث شده تمامی منافذ باز شود و آماده فیشیال شوند، همچنین افرادی که از جوش‌های سرسیاه و یا کومودن‌های سیاه رنج می‌برند از بخار‌دهی برای تخلیه کردن و از بین بردن آن‌ها استفاده می‌کنند.
۴. استخراج
در این مرحله استخراج پوست صورت به این معنی است که تمامی منافذ‌ی که با چربی‌های اضافی و دیگر آلودگی‌ها مسدود شده‌اند به طور کامل تخلیه شوند، این استخراج کردن توسط پزشک متخصص با ابزار‌های فلز‌ی و یا دست انجام می‌گیرد. حتی در برخی مواقع پزشکان از این روش برای درمان مشکلات پوستی استفاده خواهند کرد. 
۵. ماساژ پوست 
این مرحله، پوست صورت شما به طور کامل پاکسازی شده و باید کمی آرام شود، بعد از مدت کمی، پزشکان با استفاده از روغن‌ها و کرم‌های شروع به ماساژ دادن پوست می‌کنند، پزشکان باید به خوبی در ماساژ دادن مهارت داشته باشند تا خون‌رسانی به پوست صورت افراد افزایش یابد، حتی در برخی مواقع افراد از طریق ماساژ دادن پوست از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری می‌کنند. 
۶. ماسک 
استفاده کردن از ماسک در این قسمت تنها با توجه به نوع پوست افراد انتخاب خواهد شد، باید در هنگام انتخاب ماسک بسیار دقت داشته باشید؛ چراکه ممکن است پوست شما به آن حساسیت نشان دهد و مشکلات جدی برای شما به دنبال داشته باشد.
۷. استفاده از مرطوب کننده و تونر
حال در آخر پزشکان از تونر و مرطوب‌کننده‌های مناسب با پوست شما استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از مرطوب‌کننده و تونر‌‌های برند تنورا استفاده کنید؛ چرا که این محصولات از سلول‌های گیاهی و بایو‌تکنولوژی ساخته شده‌اند و به خوبی می‌توانند رطوبت را به پوست شما وارد کرده و آن را آبرسانی کند.

مزیت های استفاده از فیشیال صورت

استفاده کردن از فیشیال برای پاکسازی صورت دارای مزیت‌های بسیاری بوده که همین باعث شده این روش طرفدار زیادی پیدا کند، فیشیال درواقع یک روش طبیعی و سالم بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی صورت افراد انجام می‌شود، استفاده کردن از این روش می‌تواند در درازمدت نتایج مثبتی روی پوست افراد بگذارد. برخی دیگر از مزیت‌های فیشیال شامل: 
۱. از بین بردن جوش‌های سر سفید، سیاه و همچنین منافذ باز پوست صورت 
۲. کمک به بهبود‌ی مشکلات پوستی مانند آکنه خفیف و یا خشکی آن‌ها
۳. پاکسازی پوست از هرگونه مواد شیمیایی‌، رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی
۴. شادابی و جوانسازی صورت و کاهش یافتن چین و چروک آن
۵. دیدن نتایج مثبت بعد از انجام گرفتن آن روی صورت 
۶. کمک به اعتماد به نفس افراد و کاهش استرس و اضطراب در آن‌ها
۷. سم‌زدایی پوست صورت 
۸. درمان بیماری‌های پوستی مانند آکنه خفیف، و جای آکنه‌ها
۹. کمک به صاف و لیفت شدن پوست
۱۰. آبرسانی و بهبود یافتن شرایط کلی پوست
۱۱. برطرف‌کردن کدری، گودی، و پف زیر چشم
۱۲. کمک به درخشندگی پوست

انواع مختلف فیشیال صورت

امروزه روش‌های فراوانی برای پاکسازی و جوانسازی صورت وجود دارد که هر کدام کاربرد‌های متفاوتی را به خود اختصاص داده‌اند. یکی از این روش‌های طبیعی فیشیال صورت بوده که در انواع مختلفی وجود دارد، برخی از انواع فیشیال صورت شامل: 
۱. فیشیال ضد آفتاب
این نوع از فیشیال‌ها از مواد‌ی مانند تیتانیوم دی اکسید، اکسید روی و… ساخته شده‌اند که از پوست شما در برابر نور مستقیم آفتاب و اشعه‌های فرابنفش محافظت کرده و از پیر‌ی زودرس نیز جلوگیر‌ی خواهند کرد.
۲.فیشیال مرطوب کننده صورت
این نوع فیشیال‌ها از ترکیبات مختلفی تشکیل شده‌اند که لطافت و نرمی را به صورت افراد هدیه می‌کند، برخی از آن‌ها حاوی مواد مرطوب‌کنندگی کاملا طبیعی هستند که تمامی افراد می‌توانند از آن‌ها برای رفع خشکی و ترک‌ها استفاده کنند و هیچ‌گونه عوارض را هم مشاهده نخواهند کرد. 
۳. فیشیال ضد پیری پوست 
امروزه بسیاری از افراد نگرانی‌هایی مانند پیر‌ی زودرس ذهن آن‌ها را به خود مشغول کرده است، به همین دلیل بهتر است از فیشیال‌های ضدپیر‌ی برای جلوگیر‌ی کردن از چنین مواردی استفاده کنید. این نوع فیشیال‌ها از ترکیباتی مانند پپتید‌ها، آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌ها ساخته شده‌اند که از بروز چین و چروک جلوگیری کرده و به سفتی و لطافت پوست صورت کمک خواهد کرد.   

سخن پایانی 

امروزه افراد بسیاری همواره به دنبال راه و روشی هستند تا بتوانند پوست خود را تقویت و پاکساز‌ی کنند، درواقع فیشیال کردن صورت به شما کمک خواهد کرد که از پوستی شفاف و درخشان برخوردار شوید، و حتی در برخی مواقع استفاده کردن آن از پیر‌ی زودرس جلوگیری کرده و مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش، زخم و… را نیز درمان خواهد کرد. اگر قصد دارید از فیشیال برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید؛ ما به شما توصیه می‌کنیم به سالن تیفانی مراجعه کرده و از امکانات و پزشکان متخصص آن بهرمند شوید. اگر شما هم دوست دارید از این سالن زیبایی تفیانی برخودار شوید می‌توانید از طریق آدرس و آیدی زیر به آن مراجعه فرمایید: 
آدرس:
 شعبه۱: خیابان سردار جنگل، خیابان حیدری مقدم، برج جام جم، مرکز تجاری جام جم، واحد ۱۵
شعبه۲: خیابان سردار جنگل، خیابان حیدری مقدم، مجموعه ورزشی جام جم، طبقه دوم
شماره تماس: ۰۲۱-۴۶۰۱۳۸۰۸ ۰۲۱-۴۶۱۳۰۷۷۱
 ۰۹۱۲۱۰۴۲۱۴۰

آیدی اینستاگرام: 
TIFFANYBEAUTY_SALON