شینیون در لغت به معنی گیس پشت سر است. به‌طور کلی شینیون مو باعث زیبایی موهای بانوان شده و در استایل آن‌ها تاثیر بسیاری دارد. شینیون مو، به موهای شما فرم خاص و منحصربه‌فردی می‌بخشد. امروزه بستن مو به شکل ساده یا همان کلاسیک بسیار متداول است که در بسیاری از آرایشگاه‌ها از جمله سالن زیبایی سیندال انجام می‌شود. شینیون مو به سبک اروپایی دارای انواع مختلفی بوده که مورد توجه بسیاری از بانوان خوش‌سلیقه قرار گرفته و ما سعی داریم تا در این راهنما، انواع آن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی برای موهای خود داشته باشید.

بهترین سالن برای شینیون مو در اقدسیه

شینیون مو اروپایی چیست؟

شینیون مو اروپایی روشی است بسیار ساده؛ اما شیک و قابل توجه. در شینیون اروپایی یا کلاسیک مدل موها به‌طور بسته و طبیعی بوده که هدف از این نوع، نشان دادن ظرافت طبیعی مو و زیبایی آن است. در این سبک به هیچ عنوان از شینیون موهای اکستنشن شده و مصنوعی استفاده نمی‌شود. همچنین در شینیون اروپایی برای افزایش حجم مو از پروتز استفاده نمی‌کنند. مدل شینیون کلاسیک عمدتاً به‌صورت جمع شده در نزدیکی گردن صورت می‌گیرد و از گل و مروارید برای تزئین مو استفاده نخواهد شد و مدل‌های باز و شیک در این سبک طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

انواع شینیون مو کلاسیک یا اروپایی در سالن زیبایی سیندال

در سالن زیبایی سیندال شاهد انواع مدل‌ مو کلاسیک و اروپایی خواهید بود که هر کدام را می‌توانید باتوجه به قد و کشیدگی گردن و فرم صورت خود انتخاب کنید. همان‌طور که بیان گردید شینیون مو کلاسیک به‌صورت بسته یا باز انجام می‌شود که به شرح زیر هستند.

  • شینیون اروپایی ساده

این مدل از پرطرفدارترین شینیون‌ها به حساب می‌آید که می‌توانید در مجالس مختلف مانند عروسی و دورهمی‌های ساده و دوستانه و تولد از آن استفاده نمایید. در این سبک از شینیون از اکستنشن و پروتزهای بزرگ استفاده نمی‌شود و مدل مو به‌صورت جمع شده و در نزدیکی شانه قرار دارد. در شینیون اروپایی ساده، معمولاً قسمت جلویی مو به‌صورت صاف و بدون برجستگی خاصی فرم داده می‌شود و به همین دلیل بسیاری از دختران جوان از این مدل مو استقبال می‌کنند.

  • شینیون خطی اروپایی

از مدل‌های زیبا و بسیار جذابی است که به‌صورت خطی، مو را حالت می‌دهد، شینیون خطی اروپایی است. این سبک از شینیون به علت ایجاد موج‌های بسیار خاص و منحصربه‌فرد، برای مجالس مجلل و عروسی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. مدل شینیون خطی اروپایی با موهای هایلایت شده ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می‌کند و با حرارت دادن مو، خط و خطوط‌های رنگی جدید و متفاوتی روی موی سر شکل می‌گیرند. این مدل مو جذاب بیشتر برای موهای جلوی سر کاربرد داشته و به‌صورت ساده و زیبا تا پشت سر به حالت جمع شده ادامه پیدا می‌کند.

شینیون جمع و باز کلاسیک در سالن زیبایی سیندال

شینیون جمع و باز بیشترین محبوبیت را در میان انواع شینیون‌ کلاسیک به خود اختصاص داده است؛ چراکه این سبک از مدل مو، جذابیت و زیبایی موی بلند را به‌خوبی به تصویر می‌کشد و در کنار قسمت جمع شده مو، جلوه منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارد. شینیون جمع و باز برای موهای متوسط و بسیار بلند کاربرد بیشتر و البته زیباتری دارد. برای تزئین این مدل مو معمولاً از تاج‌های گل ساده، رنگی و حلقه استفاده می‌شود که چهره فرد را زیباتر و فوق‌العاده جلوه می‌دهند.

  • شینیون اروپایی بافت

سبک بافت در مدل مو شینیون اروپایی بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن در سالن زیبایی سیندال اجرا می‌شود. در این مدل، قد مو بسیار مهم است و بافت متناسب با آن باید صورت بگیرد. به‌طور کلی بافت را می‌توانید در قسمت جلویی مو یا پشت آن انجام دهید. برای قسمت جلو، بافتن مو به‌صورت تل یا حلقه ایده مناسبی است و برای جذابیت بیشتر موها می‌توانید از گل به عنوان لایه‌لایه استفاده کنید. برای افرادی که موهای بلندی دارند، بخش پشت سر بافته شده و بافت‌ها به‌صورت حلقه در پشت جمع می‌شوند و با پنس ثابت و بدون آسیب باقی می‌مانند. به‌دلیل این‌که سبک مو، اروپایی است؛ بخش جمع شده مو بالای سر قرار نمی‌گیرد و نزدیک شانه به‌صورت ثابت می‌ماند.

  • شینیون اروپایی دم اسبی

شینیون اروپایی دم اسبی برای دختران نوجوان و جوان ایده بسیار زیبایی است و انتخاب آن سبب می‌گردد تا چهره فرد سرحال و زیبا نشان به نظر برسد. در این مدل، موها به شکل دم اسبی در پشت سر محکم و ثابت می‌شود. همچنین می‌توانید برای زیباتر شدن مو برای قسمت جلویی از بافت‌های آبشاری یا بافت‌های ساده و جذاب استفاده کنید.

  • شینیون کلاسیک

شینیون کلاسیک یا اروپایی همان‌طور که از نامش پیداست از سبک‌های قدیمی مدل مو محسوب می‌شود که تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته و سبک خود را حفظ کرده است. مدل مو در این سبک، به شکل گوجه بوده که در نزدیکی شانه قرار می‌گیرد. در قسمت جلوی مو نیز می‌توان مدل‌های متعددی را متناسب با چهره هر فرد اجرا کرد. سبک شینیون کلاسیک برای بانوان جوان و میانسال گزینه مناسبی است.

  • شینیون اروپایی مو کوتاه

امروزه بسیاری از بانوان و دختران جوان به موی کوتاه علاقه‌مند هستند و به همین علت مدل‌های متعددی برای شینیون اروپایی مو کوتاه وجود دارند که از سبک‎های جذاب آن می‎توان به بافت اشاره کرد. همان‌طور که بیان گردید، بافت را می‌توانید به‌صورت تل در جلوی سر ایجاد کرده یا مو را در بخش پایین سر جمع نموده و جلوی سر را حالت دهید و در گوشه صورت رها کنید.

شینیون اروپایی در اقدسیه

سخن پایانی

بهترین شینیون‌های اروپایی و کلاسیک در سالن زیبایی سیندال با متدهای جدید و به‌روز به شما عزیزان ارائه داده می‌شوند. شینیون اروپایی ساده، خطی، بافت، کلاسیک و جمع و باز و... از انواع شینیون به حساب می‌آیند که هر فردی متناسب با ظاهر خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند. در این مجموعه شینیون‎های اروپایی ماندگاری بسیاری دارند و تا ساعت‌ها به همان حالت اولیه باقی می‌مانند. برای برآورده هزینه شینیون‌ها، حجم و بلندی مو بسیار تاثیرگذار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس این سالن زیبایی تماس حاصل نموده یا به‌صورت حضوری و آنلاین از طریق راه‌های زیر با مجموعه در ارتباط باشید.
صفحه اینستاگرام: sindal-beautysalon
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۲۸۰۶۵۹۷ ۰۲۱-۲۶۱۱۶۹۷۷
 ۰۹۱۲۸۳۰۴۳۳۰

آدرس: اقدسیه، کوچه پارک چهارم، پلاک 1