استفاده مکرر از مواد شیمیایی، دلایل ژنتیکی، بروز برخی بیماری‌ها، عوامل محیطی و آلودگی‌ها و همچنین استفاده مکرر از ابزارهای حرارتی سبب می‌شود تا به مرور زمان، سلامت موها کاهش یابد و تارهای مو مقاومت خود را از دست بدهند و حالتی زشت داشته باشند. زیبایی آرزوی هر فردیست که برای دستیابی به آن بایستی در ابتدا به سلامت موهای خود رسیدگی کرد. کراتین مو فرآیندی شیمیایی برای صاف کردن موها است؛ اما تاثیری بر سلامت آنها ندارد، اما اگر پس از انجام آن به صافی و احیا موها و همچنین پروتئین‌تراپی بپردازید، نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب خواهید کرد. در ادامه با روش صافی، احسا و پروتئین‌تراپی بیشتر آشنا خواهید شد.

قیمت پروتئین تراپی مو در تهران

صافی و احیا مو چیست؟ 

استفاده مداوم از مواد شیمیایی و یا استفاده بیش از حد از لوازم حرارتی به خصوص اتو و حالت دهنده مو، باعث سوختن تارهای مو شده و آسیبی چشم‌گیری بر سلامت موها وارد می‌کند. کسانی که موهای دمیج شده، وز، خشک و یا فر دارند از روش‌های متعددی برای صافی موهای خود استفاده می‌کنند؛ اما صافی و احیای مو علاوه بر صاف کردن تارهای مو باعث بازگردانی سلامت آنها نیز خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست، صافی برای صاف و درخشان شدن حالت مو و احیا برای بازگرداندن پروتئین و مواد لازم برای سالم شدن موها است که در طی مراحلی انجام می‌گیرند. 

کاربردهای صافی و احیا موها در کراتینه مو

کراتین یک فرآیند شیمیایی بوده که در مراحل آن از اتو و مواد شیمیایی برای صاف کردن موها استفاده می‌شود به این دلیل ممکن است که باعث خشکی و ریزش موها شود. احیا مو در راستای محافظت از موها و بازگردانی نرمی لطافت به آنها پس از اتمام کراتین مو انجام می‌گیرد. البته مراجعه کننده بایستی درخواست احیا موهای خود را دهد تا پس از کراتینه نتیجه مطلوب‌تری را دریافت نماید. از کاربردهای صافی و احیا مو پس از انجام کراتینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    بازسازی ساختار مو: محصولات صافی و احیاء مو دارای انواع ترکیبات مغذی و ویتامینی بوده که فواید بسیاری برای موها در پی دارند. این محصولات حاوی انواع روغن‌های گیاهی برای نرمی موها، انواع پروتئین و ویتامین برای سلامت موها هستند. وجود این ترکیبات باعث تقویت تارهای مو و افزایش استحکام آنها می‌شود.
o    حفظ رطوبت موها: فرآیند کراتینه مو ممکن است باعث خشکی تارهای مو شده و سبب ریزش موها شود. احیاسازی باعث حفظ رطوبت موها شده و رطوبت طبیعی را به موها بازمی‌گرداند. 

فواید انجام صافی، پروتئین‌تراپی و احیا مو در سالن زیبایی شبنم حضرتی

انجام صافی و پس از آن انجام مراحلی برای احیا و پروتئین‌تراپی موها می‌تواند شادابی را مجددا به موهای شما هدیه دهد. با ترکیب این روش‌ها دیگر بافت‌های چربی موجود در موها تقویت شده و ظاهری زیبا خواهند داشت.  در سالن زیبایی شبنم حضرتی می‌توانید پروتئین‌تراپی و احیا موهای خود را به دستان افرادی مجرب در این زمینه بسپارید. از فواید این پروتئین‌تراپی، احیا و صافی مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش درخشندگی موها
  • تقویت تارهای مو
  • کاهش تشکیل موخوره
  • حفاظت از موها در برابر حرارت بالای ابزارهایی همچون اتو و سشوار
  • بهبود سلامت پوست سر
  • افزایش رشد موها
  • افزایش حجم و ضخامت موها
  • محافظت از رنگ مو
  • مدیریت ریزش مو
  • از بین رفتن موخوره‌ها
  • ایجاد ظاهری زیبا و براق برای مو
  • افزایش احساس راحتی و آرامش در موها
  • پروتئین‌تراپی چیست؟

پروتئین‌تراپی یک روش درمانی محسوب می‌شود که فواید بسیاری برای سلامت موها در پی دارد. این روش درمانی را می‌توانید در خانه و یا در مراکزی معتبر انجام دهید. در این روش درمانی، از پروتئین هیدرولیز برای ساقه موها استفاده می‌شود و این روش سبب پر شدن کوتیکول‌های مو شده و ظاهر زیبایی به کل موها می‌بخشد. همچنین، پروتئین‌تراپی نقش اساسی در افزایش استحکام تارهای مو ایفا می‌کند. این روش باعث ایجاد لایه حفاظتی روی موها شده و از آنها در برابر عوامل مختلفی همچون حرارت بالای ابزارهایی همچون اتو مو محافظت می‌کند.

چرا موها به احیا، صافی و پروتئین‌تراپی نیاز دارند؟

پروتئین ماده مورد نیاز بدن و همچنین موهاست تا سالم و سرحال باشند. کمبود این ماده در موها باعث شکننده شدن تارهای مویی شده و ظاهر آنها را وز و کم پشت نشان می‌دهد. موهایی که مستعد به شکستن هستند و موخوره دارند، نیازمند یکی از روش‌های صافی، احیا و پروتئین‌تراپی هستند. با این روش‌ها دیگر موهایی شلاقی، پرپشت و ضخیم خواهید داشت. البته دلایل بسیاری همچون رژیم غذایی نامناسب، عوامل محیطی و سبک زندگی اشتباه باعث بروز این مشکلات برای تارهای مو می‌شود که در کنار انجام پروتئین‌تراپی و احیا مو بایستی روش زندگی خود را نیز تغییر داد.

احیا و پروتئین مو در شمال تهران

سخن پایانی

پروتئین‌تراپی روشی برای تحقق آرزوی زیبایی موها است. با صافی و احیاسازی موها می‌تواند موهایی سالم و درخشان داشته باشید. این سه روش برای ترمیم موهای آسیب‌دیده بهترین انتخاب است تا خشکی مو را برطرف کنید و از شکننده شدن موهای خود جلوگیری نمایید. سالن زیبایی شبنم حضرتی تمامی خدمات مربوط به زیبایی موها همچون صافی، احیا و پروتئین‌تراپی را برای مراجعه کنندگان عزیز ارائه می‌دهد. از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید با پرسنل‌های سالن زیبایی شبنم حضرتی در ارتباط باشید و مشاوره‌های لازم را در این زمینه کسب کنید.
آدرس سالن: الهیه، فرشته، نبش فیاضی، روبه‌روی مهدیه، ساختمان حجت، طبقه اول، واحد یک
شماره تماس:  ۰۹۳۰۸۶۵۰۰۱۶ ۰۹۱۲۲۵۷۷۱۲۱

آدرس پیج: @shabnamhazratii