اکستنشن، روشی برای افزایش زیبایی ظاهری موها است. شرکت در دوره‌های آموزش اکستنشن مو، فرصتی طلایی برای خانم‌هایی است که به دنبال موقعیت شغلی بالایی هستند و به این کار علاقه دارند. امروزه دیگر روش‌های نصب اکستنشن مو توسط دست و لوازم مخصوص دیگر قدیمی شده و استفاده از دستگاه‌های لیزری برای نصب الیاف مو روی موهای طبیعی، جایگزین روش‌های دیگر شده است. دستگاه‌های لیزری برای این روش در انواع مختلفی وجود دارند که هنرجویان در طی دوره‌های آموزشی می‌توانند نحوه کار با هرکدام را یاد بگیرند. برای کسب اطلاعات در مورد روش ثبت‌نام در دوره و بهترین آموزشگاه برای گذراندن کلاس‌های آموزشی تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در شمال تهران

در دوره آموزش اکستنشن مو، چه مطالبی ارائه می‌شود؟

اکستنشن مو یکی از روش‌های زیبایی برای زیباتر کردن ظاهر موهاست که برای نصب آن روی موها از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. شما در آموزشگاه شبنم حضرتی می‌توانید بهترین روش اکستنشن موها را با دستگاه‌هایی متفاوت همچون Speshia، Firex و Infralight یاد بگیرید. هر سه این دستگاه‌های لیزری از بهترین‌ها هستند و شما با روش‌های روز و متدهای نوآورانه می‌توانید به مهارت‌های خود بیفزایید. 
استادانی مجرب در آموزشگاه برای شما نحوه نصب مو در لابه‌لای موهای طبیعی را آموزش خواهند داد. همچنین، هنرجو در طی فرآیند آموزشی می‌تواند تقسیم‌بندی صحیح موها را فرا بگیرد. با یادگیری نحوه کامل نصب اکستنشن موها با روش لیزری می‌توانید در آینده، خدمات باکیفیتی را برای مشتریان خود ارائه دهید. سرفصل‌های آموزشی دوره شامل موارد زیر است:
o    آموزش اکستنشن با موهای طبیعی
o    آموزش نصب اکستنشن با دستگاه‌های لیزری
o    آموزش اکستنشن با موهای مصنوعی
o    آموزش ریموو اکستنشن
o    آموزش ترمیم اکستنشن

پس از اتمام دوره آموزشی اکستنشن مو، مدرکی نیز داده می‌شود؟

کلاس‌های آموزش آرایشی، با هدف ایجاد زمینه‌ای برای کسب درآمد برگزار می‌شود تا خانم‌ها بتوانند با یادگیری خدمات زیبایی، به هدف خود دست یافته و موقعیت شغلی خوبی داشته باشند. همانطور که می‌دانید، امور و خدمات زیبایی روز به روز مورد توجه قرار گرفته و یک شغل خوب و پردرآمد محسوب می‌شوند. شما در آموزشگاه آرایش شبنم حضرتی می‌توانید در این زمینه مهارت‌های لازمه را کسب کنید. همچنین، پس از اتمام دوره آموزشی به هنرجو مدرکی بین‌المللی دوزبانه داده می‌شود تا بعد از اتمام دوره هنرجو بتواند به شغل خوبی دست یابد و یا حتی در مراکز زیبایی به کاری مشغول گردد.

هزینه دوره‌های آموزشی اکستنشن مو در آموزشگاه زیبایی شبنم حضرتی

به طورکلی هزینه‌های دوره آموزش آرایشی و به خصوص اکستنشن مو، به عوامل بسیاری بستگی دارد. اگر در دوره‌های خصوصی شرکت کنید بدون شک قیمت دوره نیز کمی افزایش خواهد یافت. دوره آموزش اکستنشن مو در دو نوع گروهی و خصوصی برگزار می‌شود که هر دوی آنها دارای امکانات مجهزی بوده و سرفصل‌های یکسانی دارند. همچنین، تعداد جلسات شما برای شرکت در این دوره آموزشی می‌تواند در هزینه آن تاثیر بگذارد. بهتر است که در تمامی جلسات دوره شرکت کنید تا مطالب را به صورت کامل فرا بگیرید. هزینه دوره آموزش آرایشی در زمینه احیا و پروتئین‌تراپی مو و یا اکستنش مو در آموزشگاه زیبایی شبنم حضرتی بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.

سایر دوره‌های آموزشی آرایشی، آموزشگاه شبنم حضرتی

البته مطالب آموزشی تنها به دوره آموزش اکستنشن ختم نمی‌شود؛ بلکه شما در سایر زمینه‌های زیبایی می‌توانید آموزش‌های لازم را دریافت کنید. لایت، صافی مو، احیاف پروتئین‌تراپی و... همه دارای کلاس‌های آموزشی هستند. هنرجو بعد از اتمام هرکدام از دوره‌های آموزشی آرایشی و زیبایی مدرک بین‌المللی دریافت خواهد کرد. برای دریافت مشاوره در مورد هزینه هرکدام از کلاس‌های آموزشی و نوع دوره می‌بایست با شماره ‌تلفن‌های درج شده در انتهای مطالب تماس حاصل نمایید.

سخن پایانی

سالن زیبایی شبنم حضرتی، یکی از آموزشگاه‌های معتبری است که کلاس‌های آموزشی را در خصوص آموزش اکستنشن با متدهای روز دنیا و بهترین دستگاه‌های لیزری برگزار می‌کند. اکستنشن مو چند سالی است که در کشورهای داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته که با آن می‌توانید به کسب درآمد بالایی برسید و حتی با مدرکی که دریافت می‌کنید اقدام به مهاجرت کرده و در کشورهای خارجی به شغلی پردرآمد دست یابید. در این دوره‌ها با هزینه بسیار باصرفه می‌توانید مطالب زیادی را یاد بگیرید. برای دریافت آموزش اکستنشن مو با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
آدرس سالن: الهیه، فرشته، نبش فیاضی، روبه‌روی مهدیه، ساختمان حجت، طبقه اول، واحد یک
شماره تماس:  ۰۹۳۰۸۶۵۰۰۱۶ ۰۹۱۲۲۵۷۷۱۲۱
آدرس پیج: @shabnamhazratii