در دوره آموزش کراتینه مو، شما تمامی فرآیند انجام کراتین و سایر مسائل مربوط به این روش را فرا خواهید گرفت. کراتین مو امروزه به یکی از روش‌های صافی مو پرطرفدار تبدیل شده است که در صورت آموزش دیدن می‌توانید از این راه به کسب درآمد برسید. در دوره آموزش کراتین به شما تمامی روش‌های صافی مو، روش احیاسازی موها و نحوه موادگذاری آموزش داده می‌شود. هدف از برگزاری دوره آموزشی کراتینه مو بدین شرح است که هنرجویانی بااستعداد بتوانند با دریافت آموزش‌های لازم به کار در این زمینه بپردازند. برای آشنایی با روش شرکت در دوره‌های آموزشی کراتین مو و هزینه دوره با ما تا انتهای مطالب همراه باشید.

آموزش کراتین مو در شریعتی

سرفصل‌های آموزشی دوره کراتین مو

کراتین کردن مو یک فرآیند شیمیایی است که در طی مراحلی برای صاف کردن موهای وز و یا خشک انجام می‌گیرد. امروزه به دلیل مواجه بودن بانوان با وز و شکنندگی مو، مشتاقانه به استقبال از این روش زیبایی می‌پردازند. دوره آموزشی کراتین مو یک انتخاب ایده‌آل برای تغییر دادن مسیر زندگی است تا بتوانید آینده خوبی را برای خود رقم بزنید. در این دوره امروز انواع مربوط به احیا و صافی مو به هنرجو آموزش داده می‌شود. سرفصل‌های دوره آموزش کراتین به شرح زیر است:
o    معرفی انواع برندهای کراتین
o    شناخت انواع جنس و رنگ مو
o    آشنایی با انواع روش‌های صافی مو
o    آموزش گلوبال موها
o    آموزش مراحل کراتینه کردن مو
o    آموزش پروتئین درمانی
o    آشنایی با روش‌های احیای مو

بعد از اتمام دوره چه توانایی‌هایی را کسب خواهید کرد؟

پس از اینکه شما دوره خود را به اتمام برسانید، یقینا با تمامی مراحل و روش انجام کراتین مو آشنا خواهید بود. در اتمام دوره دیگر شما به راحتی می‌توانید کراتین را برای انواع موها انجام دهید؛ بدون اینکه نیازی به یاری کسی داشته باشید. همچنین، کراتین مو و سایر خدمات زیبایی می‌توانند برای شما شغلی بسیار خوب محسوب شوند. برای کسب درآمد می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و یا برای خود سالن اختصاصی داشته باشید. 

مهارت‌هایی که کراتین‌کار باید بداند

یک فردی که آغاز به کار ارائه خدمات مربوط به صافی موها، احیاسازی و کراتین می‌کند، بایستی با برخی از موارد آشنا باشد. در واقع دانستن نکات زیر برای هر کراتین‌کاری لازم است تا قادر به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان باشد:
o    روش بازسازی و احیای موها
o    روش درمان موهای ضعیف و شکننده
o    شناخت انواع جنس مو و آنالیز انواع موها
o    شناخت مواد کراتینه
o    تخصص لازم در موادگذاری
o    شناخت انواع روش کراتین و سایر روش‌های صافی
o    تخصص در تراپی موها به دو روش سرد و گرم
o    آشنایی با عوارض کراتینه و راه‌حلی برای کاهش عوارض
o    توانایی لازم برای کار با ابزارهای حرارتی مثل اتو و سشوار 

هزینه دوره آموزش کراتین در سالن زیبایی آنسه

هزینه دوره آموزشی در هر زمینه از خدمات زیبایی تفاوتی دارد و براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود از این رو نمی‌توان رقم ثابتی را در این مورد بیان نمود. در واقع هزینه این دوره آموزشی با توجه به نوع آموزش، سرفصل‌های آموزشی، خصوصی بودن و یا عمومی بودن کلاس‌های دوره، مدرک ارائه شده، میزان تخصص استاد، تجهیزات و تکنیک‌های آموزش داده بستگی دارد. شما در سالن زیبایی آنسه می‌توانید در دوره‌های آموزشی کراتین مو و سایر روش‌های صافی مو با هزینه بسیار باصرفه شرکت کنید.

دوره آموزش کراتین برای چه کسانی مفید است؟

افراد مبتدی که هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارند، می‌توانند با شرکت در دوره آموزش کراتین تمامی مهارت‌های لازم را کسب کنند. البته کسانی که به کار کراتین می‌پردازند نیز می‌توانند در دوره‌های آموزشی کراتین شرکت کنند و به مهارت‌های خود بیفزایند. در این دوره انواع تکنیک‌های جدید و بروز آموزش داده می‌شود و بدون‌شک برای همه افراد مفید خواهد بود. برای وارد شدن در بازار کار و دریافت مدرک کراتین مو در این دوره آموزشی شرکت کنید. 

بهترین مرکز آموزش کراتین مو در شریعتی

کلام آخر

با شرکت در دوره‌های آموزشی کراتین مو می‌توانید با تکنیک و روش‌های بروز و جدید در این زمینه آشنا شده و خدماتی باکیفیت را برای مشتریان خود ارائه دهید. حتی اگر در این زمینه مهارت دارید می‌توانید برای افزایش مهارت‌های خود به آموزشی دوباره و بروز در این زمینه بپردازید. سالن زیبایی آنسه در کنار ارائه انواع خدمات زیبایی در لاین ناخن، موها و یا فشیال، به برگزاری دوره آموزش کراتین می‌پردازد. شما با شرکت در دوره آموزش کراتین در مجموعه آنسه می‌توانید مهارت‌های لازم را در این مورد از استادانی مجرب فرا بگیرید. برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه‌های دوره با استفاده از راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه ارتباط برقرار کنید.
آدرس سالن زیبایی: خیابان شریعتی، روبه‌روی یخچال، کوچه شریف، پلاک 2، واحد 2
شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۲۷۴۷۴۱

 ۰۹۱۰۸۲۹۶۹۵۹


پیج اینستگرام: anse.salon.anse