ترمیم بینی عمل شده روشی برای رفع مشکلاتی است که در عمل قبلی به وجود آمده‌اند. عمل ترمیم بینی شامل تغییر ارتفاع، عرض و شکل بینی است و می‌تواند برای اصلاح نقص‌های ظاهری یا مشکلات تنفسی در بینی انجام شود. اگر جراحی مهارت کافی در انجام عمل بینی نداشته باشد نتیجه‌ای که حاصل می‌شود با انتظارات بیمار متفاوت خواهد بود. این جراحی روشی مناسب برای اصلاح این نقایص است. ترمیم بینی اگر با تکنیک‌های جدید و توسط جراح مجرب انجام شود باعث رفع و کاهش این عوارض می‌شود.

بهترین دکتر ترمیم بینی در شریعتی

مشکلاتی که با ترمیم بینی عمل شده برطرف می شوند

گاهی اوقات نتیجه عمل بینی اولیه می‌تواند ناخوشایند و برخلاف انتظار باشد. در این صورت با انجام عمل ترمیم بینی مجدد می‌توانید به نتیجه دلخواه برسید. همچنین ممکن است پس از عمل اولیه بافت‌ها به مرور زمان دچار انقباض شده و تغییر پیدا کنند. این انقباض باعث تغییر شکل و اندازه بینی می‌شود‌. همچنین گاهی چندین سال پس از عمل اول ممکن است مشکلات تنفسی‌ برای فرد ایجاد شود‌. این مشکلات می‌تواند ناشی از اجرای جراحی توسط جراح فاقد تجربه ایجاد شود.
 افرادی که پس از عمل اول با مجددا قوز بینی، کجی بینی و رو به بالا یا پایین بودن بیش از حد بینی مواجه می‌شوند نیز سراغ عمل ترمیم بینی می‌روند. به‌طور کلی اگر از نتیجه عمل بینی اولیه خود رضایت کافی ندارید، می‌توانید پس از مشورت با جراحی مجرب در این زمینه اقدام به انجام عمل ترمیم بینی کرده و به رفع مشکلات پیش آمده بپردازید.

مزایای ترمیم بینی عمل شده با دکتر لاهوتی

اگر از نتیجه عمل بینی قبلی خود راضی نیستید، عمل ترمیمی شانس دوباره‌ای است تا به ظاهر موردنظرتان دست یابید. با استفاده از این عمل نقایص عمل قبلی برطرف شده و حتی مشکلات تنفسی نیز برطرف می‌شود. گاهی افراد پس از عمل با مشکلاتی مانند تنگی نفس، التهابات مزمن و عدم ترمیم طبیعی مواجه می‌شوند که تمام این عوارض ماندگار با عمل ترمیم بینی برطرف می‌شوند. همچنین این عمل باعث افزایش اعتماد‌به‌نفس شده و باعث می‌شود با داشتن بینی متناسب چهره خود نسبت به خود احساس بهتری داشته باشید. برخی از مزایای عمل ترمیم بینی عبارتنداز:
•    اصلاح نقص‌های ظاهری: با ترمیم بینی شکل بینی تغییر یافته و نقایص ظاهری اصلاح می‌شود. این امر می‌تواند با کاهش یا افزایش حجم بینی، تغییر شکل نوک بینی، برجستگی‌ها یا انحناهای آن همراه باشد.
•    بهبود تناسب صورت: بینی به عنوان قسمت مهمی از صورت در تعادل و هماهنگی ظاهری چهره نقش دارد. با ترمیم بینی، می‌توان این تناسب را بهبود بخشید و به نتیجه بهتری رسید.
•    رفع آسیب‌ها یا تغییرات پس از ضربه: در برخی موارد، افراد ممکن است خواهان ترمیم بینی باشند تا آسیب‌های جسمی یا تغییرات ناخواسته‌ای که به دلیل ضربه یا حادثه ایجاد شده‌اند را ترمیم کنند.

اقدامات قبل از ترمیم بینی

برای رسیدن به بهترین نتیجه قبل از عمل ترمیم بینی توپوگرافی چهره و آناتومی 3 بعدی چهره توسط پزشک بررسی می‌شود. این جراحی روی برطرف کردن مشکلاتی که قبلا در بینی ایجاد شده است تمرکز می‌شود و پزشک سعی می‌کند اندازه بینی متناسب با فرم چهره باشد. در این جراحی از استخوان، غضروف و یا بافت گوشتی اطراف بینی برای برطرف کردن نقایص استفاده می‌کنند. قبل از عمل تمام راه‌های هوایی مرتبط با بینی و دهان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بعد از آن انسدادی در آن‌ها ایجاد نشود. دکتر لاهوتی، پزشکی حاذق در انجام جراحی ترمیمی بینی است که به رفع نقایص ایجاد شده می‌پردازد و تنفسی آسان‌تر و بدون مشکل را به شما هدیه می‌کند.

عوارض ترمیم بینی

حین هر جراحی‌ گردش خون مقداری در معرض خطر قرار می‌گیرد. پس می‌توان انتظار بروز برخی عوارض مانند بی‌حسی، عفونت، زخم و... را داشت. لازم است بدانید تکرار مجدد عمل بینی تحت عنوان عمل ترمیمی احتمال ایجاد این عوارض را دوچندان می‌کند. اگر جراحی توسط فردی حاذق انجام شود احتمال ایجاد این عوارض به حداقل می‌رسد. دکتر لاهوتی با بررسی دقیق و اجرای تکنیک‌های ماهرانه این عمل را با کم‌ترین عوارض انجام می‌دهد.

زمان مناسب ترمیم بینی

عمل ترمیم بینی با عمل قبلی باید حداقل یک سال فاصله داشته باشد؛ زیرا تورم پس از عمل بینی باعث می‌شود سایر مشکلات مشخص نشوند. پس از گذشت یک سال این تورم کاهش پیدا کرده و پزشک می‌تواند دیگر مشکلات را تشخیص دهد. انجام عمل ترمیم بینی قبل از طی این یک سال باعث ایجاد مشکلات پیچیده‌ای می‌شود که گاهی درمانی ندارند. همچنین انجام عملیاتی روی بافت بینی که هنوز به بهبودی کامل نرسیده است باعث ایجاد اختلالاتی در خونرسانی پوست می‌شود.

بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران

سخن پایانی

عمل ترمیم بینی برای رفع مشکلاتی که در عمل بینی اولیه رخ داده، انجام می‌شود. این عمل در رفع مشکلات تنفسی، التهاب، انسداد در راه هوایی، ایحاد قوز و سایر مشکلاتی که پس از عمل قبلی رخ داده‌اند، نقش مهمی دارد. بین عمل ترمیم بینی و عمل اولیه باید حداقل یک سال فاصله باشد تا بافت بینی بهبود یافته و مشکلات ایجاد شده قابل تشخیص شوند. احتمال بروز عفونت و بی‌حسی از عوارض این عمل هستند که اگر توسط جراحی ماهر مانند دکتر لاهوتی انجام شود، به حداقل می‌رسند.
•    شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۲۷۳۷۳۲
 ۰۹۳۶۱۰۹۲۹۵۸

•    آدرس: شریعتی، ظفر، پلاک ۵۷، واحد ۹
•    آیدی اینستاگرام: drmajidlahooti