سینه‌ها از اندام‌های موثر در زیبایی و تناسب اندام بانوان محسوب می‌شوند. ممکن است سینه برخی از افراد کوچک، شل و افتاده باشند. اغلب استفاده از روغن‌ها و ماساژهای مختلف تاثیری در افزایش حجم و فرم‌دهی سینه‌ها ندارد. امروزه با استفاده از لیفت و پروتز سینه می‌توان به ظاهر دلخواه دست یافت. از لیفت سینه برای بالاتر بردن سینه‌ها و از پروتز برای افزایش حجم آن‌ها استفاده می‌شود. انجام این دو عمل به‌صورت همزمان به بهبود شکل و حجم سینه‌ها کمک می‌کند. 

لیفت و پروتز سینه در شریعتی

لیفت و پروتز سینه چگونه انجام می شود؟

در پروتز سینه کاشت یا چربی‌ در پشت پستان‌ها قرار داده می‌شود. ایمپلنت‌هایی که پشت پستان‌ها قرار می‌دهند می‌توانند اندازه سینه‌ را با اندازه یک فنجان بزرگت‌تر کنند. عمل پروتز سینه سرپایی بوده و اغلب مواقع پزشک فرد را همان روز مرخص می‌کند. اگر درمورد اینکه آیا این جراحی درد دارد یا نه نگران هستید، باید بدانید که پروتز سینه تحت بیهوشی ایمنی می‌شود و حین انجام پروسه هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. ایمپلنت توسط سه نوع برش زیر پستان، زیر بغل و بافت اطراف نوک پستان می‌تواند انجام شود.
لیفت سینه برای رفع افتادگی سینه‌ها انجام می‌شود. این روش کم‌ت هاجمی بوده و باعث از بین رفتن شلی پوست در ناحیه سینه می‌شود. توسط این جراحی منوک سینه بالاتر قرار گرفته و حتی امکان کاهش محدوده آرئول نیز وجود دارد. روش‌های مختلفی برای لیفت سینه وجود دارد. انجام لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان باعث خوش‌فرمی سینه می‌شود. با انجام این دو عمل هم‌زمان توسط دکتر لاهوتی از برش‌هایی که برای لیفت ایجاد می‌شود می‌توان برای پروتز نیز استفاده کرد.

مزایای انجام لیفت و پروتز سینه توسط دکتر لاهوتی

با لیفت سینه بافت‌هایی که باعث می‌شوند سینه شل و افتاده دیده شود، حذف می‌شوند. همچنین اگر می‌خواهید فرم سینه‌تان هم کمی تغییر کند می‌توانید از پروتز استفاده کنید. انجام لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان باعث افزایش سایز و سفتی پستان‌ها می‌شود برخی از مزایای انجام این دو عمل به‌شکل همزمان عبارتنداز:
•    نتایج طبیعی‌تر: با انجام لیفت سینه همزمان با پروتز، شکل و فرم سینه‌ها طبیعی‌تر شده و در کوتاه‌ترین زمان به ظاهر دلخواه خود می‌رسید.
•    ایجاد تعادل: با انجام لیفت و پروتز به صورت همزمان، بین حجم و شکل سینه عادل ایجاد می‌شود. 
•    کاهش تعداد عمل: با انجام این دو عمل در یک زمان از ایجاد برش‌های چند باره روی پوست می‌توان جلوگیری کرد؛ چراکه از برش‌های لیفت سینه برای پروتز نیز استفاده می‌شود. این امر می‌تواند در رسیدن به نتایج سریع‌تر موثر باشد.
•    کاهش زمان بهبودی: با انجام لیفت و پروتز سینه همزمان معمولاً زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره کوتاه‌تر می‌شود. در مقایسه با انجام دو عمل به صورت جداگانه مدت زمان بهبودی کاهش می‌یابد.

مراقبت های بعد از عمل لیفت و پروتز سینه

پس از عمل لیفت و پروتز باید استراحت کرده و از انجام فعالیت‌های سنگین اجتناب کنید. یک هفته اول بعد از عمل ممکن است در قفسه سینه احساس درد کنید که طبیعی است و می‌توانید مسکن مصرف کنید. استحمام از روز بعد از عمل مشکلی ندارد. برای ثابت شدن پروتزها لازم است تا ۳ هفته به پشت بخوابید. همچنین پزشک استفاده از سوتین طبی را  تا یک ماه به‌صورت مرتب توصیه می‌کند. استفاده از سوتین معمولی را تنها پس از مشورت با دکتر شروع کنید. 
تا ۳ هفته باید از استعمال دخانیات بپرهیزید. برای کاهش تورم و کمبودی نیز می‌‌توانید از کمپرس یخ کمک بگیرید. همچنین تا زنانی که جای زخم‌ها کاملا بهبود نیافته نباید در معرض نور خورشید قرار گرفت، زیرا باعث آفتاب سوختگی می‌شود. اگر با با لمس ناحیه جراحی دردی احساس نکردید، می‌توانید فعالیت جنسی را شروع کنید. 
پس از ۵ الی ۷ روز می‌توانید به انجام فعالیت‌های روزانه خود برگردید؛ زیرا پس از یک هفته پزشک بخیه‌ها را برمی‌دارد. همچنین دو هفته بعد از عمل ورزش‌های سبک و ۴ الی ۶ هفته بعد نیز می‌توانید ورزش‌های سنگین را شروع کنید. درمورد شکل غیرطبیعی سینه‌ها نیز نباید نگران باشید؛ زیرا پس از ۳ الی ۶ ماه حالت طبیعی می‌گیرند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی لیفت و پروتز سینه همزمان هستند؟

افرادی که سینه‌های کوچک و آویزانی دارند، تمایل دارند جراحی‌ انجام دهند که هر دو مشکل را برطرف کند. جراحی لیفت و پروتز سینه باعث سفتی و افزایش سایز می‌شود. همچنین انجام همزمان این دو عمل برای افرادی که به‌شکل ناگهانی تغییر وزن داشته‌اند و اکنون از سایز و حالت سینه‌هایشان راضی نیستند نیز مناسب است. اختلال سینه فشرده  نیز از عواملی است که بانوان را به انجام این دو عمل سوق می‌دهد.
 افرادی که دارای سلامت عمومی مناسبی‌اند و دچار تغییر وزن ناگهانی و شدید نمی‌شوند کاندیدهای مناسبی برای این دو عمل هستند. همچنین اگر سیگار می‌کشید لازم است دو هفته قبل دز عمل از استعمال دخانیات بپرهیزید. برای افراد شیرده نیز انجام این عمل حداقل ۸ هفته پس از شیردهی توصیه می‌شود. در آخر لازم است بدانید تمام بانوان با هر سنی می‌توانند این دو جراحی را به‌صورت همزمان انجام دهند. با انجام لیفت و پروتز سینه توسط دکتر لاهوتی به نتیجه دلخواه خود می‌رسید.

نتایج جراحی لیفت و پروتز همزمان با دکتر لاهوتی

پس از جراحی تورم و خطوط برش را مشاهده خواهید کرد که به‌تدریج محو می‌شوند. با گذشت زمان، به‌خصوص پس از ۶ ماه میزان رضایت از نتیجه عمل افزایش می‌یابد؛ زیرا تورم‌ها کاهش پیدا کرده و سینه‌ها حالت طبیعی پیدا می‌کنند. با در پیش گرفتن سبک زندگی سالم و حفظ وزن در محدوده متعادل این نتایج به مدت طولانی‌تری حفظ می‌شوند.

بهترین دکتر لیفت و پروتز سینه در شریعتی

سخن پایانی

عمل لیفت برای بالاتر بردن سینه‌ها و جراحی پروتز جهت افزایش سایز سینه انجام می‌شود. با انجام این دو عمل همزمان دوره نقاهت کاهش پیدا می‌کند. از جمله مراقبت‌های بعد از عمل می‌توان به انجام ندادن فعالیت‌های سنگین، اجتناب از استعمال دخانیات و به پهلو خوابیدن می‌توان اشاره کرد. با رعایت توصیه‌های پزشک عوارض به حداقل رسیده و نتایج طبیعی‌تر خواهد بود. دکتر لاهوتی در زمینه لیفت و پروتز سینه دارای تجربه و مهارتی مثال‌زدنی است.
شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۲۷۳۷۳۲
۰۹۳۶۱۰۹۲۹۵۸

آدرس: شریعتی، ظفر، پلاک ۵۷، واحد ۹
آیدی اینستاگرام: drmajidlahooti