بسیاری از افراد ممکن است به دلایلی چون افزایش سن، ژنتیک، رفتن مداوم به آرایشگاه، بیماری‌ها و استفاده از برخی از داروها ریزش ابرو را تجربه کنند. هرچند روش‌های بسیاری برای رفع کم‌پشتی ابرو وجود دارند؛ اما کاشت ابرو به‌دلیل دائمی بودن به محبوبیت بیشتری دست یافت. کاشت ابرو همانند کاشت مو انجام می‌گیرد و یک نوع عمل جراحی محسوب می‌شود‌‌‌. یک پزشک ماهر باید بتواند با توجه به نوع ریزش و شرایط فرد، ابرو‌هایی با ظاهر قرینه و زیبا را برای وی بکارد. 

بهترین مرکز کاشت ابرو در ونک

معرفی روش کاشت ابرو

کاشت ابرو یک روش دائمی برای رفع نازک بودن و کم‌پشتی ابروها است که به روش‌های متنوعی انجام می‌گیرد. در این روش همانند روش کاشت مو با استفاده از گرافت‌هایی که از منطقه بانک مو برداشت می‌شوند، فولیکول‌هایی را در ناحیه ابرو می‌کارند‌. روش‌هایی مانند فیبروز، قاب و سایه و میکروبلیدینگ برای اصلاح ظاهر ابرو متدهای منسوخ شده‌ای هستند و به‌دلیل نیاز به ترمیم و داشتن ظاهری غیرطبیعی، در میان مردم رنگ باخته‌اند. ظاهر بسیار طبیعی و تاثیر بسیار زیادی که روش کاشت ابرو دارد، دلیل محبوبیت آن است. کاشت ابرو ممکن است ترمیمی باشد و تنها در نقاطی که موهای ابرو دچار ریزش شده‌اند، انجام شود. در ریزش شدید ابروها، کاشت ابرو به‌صورت سراسری انجام می‌گیرد. 

انواع روش کاشت ابرو

برای کاشت ابرو اولین قدم مراجعه به کلینیک زیبایی و دریافت مشاوره از پزشک است. کلینیک زیبایی پوست و مو کوروش یک مرکز پیشرفته در شرق تهران بوده که با ۸ سال سابقه کار در زمینه‌های اصلاح عیوب چهره، تزریق فیلر، کاشت مو و ابرو و همچنین لیفت مشغول به فعالیت است. این مرکز کلیه خدمات زیبایی را در محیطی آرام و تحت نظر بهترین متخصصان و تکنسین‌ها انجام می‌دهد. پس از مشاوره، پزشک بهترین روش کاشت ابرو را با توجه به معاینات بالینی که انجام داده، به شما پیشنهاد می‌دهد. در ادامه به معرفی چند روش رایج کاشت ابرو می‌پردازیم.
●    روش FUE 
در این روش که به برداشت واحد فولیکول‌های معروف است، فولیکول‌های مو به‌صورت جداگانه از ناحیه پشت سر برداشت می‌شوند. سپس این فولیکول‌ها در زیر میکروسکوپ از نظر زنده و سالم بودن مورد بررسی قرار می‌گیرند. در مرحله بعد فولیکول‌ها در موضع ابرو کاشته می‌شوند. این روش دوره ریکاوری کمتری دارد و معمولاً جای زخم در آن باقی نمی‌ماند. از معایب این روش می‌توان به آهسته بودن آن اشاره کرد. 

●    روش FUT 
در این روش که تهاجم بیشتری نسبت به روش FUE دارد، بخشی از پوست سر برداشت شده و از آن‌ها برای کاشت مو استفاده می‌شود. در این روش احتمال آسیب به گرافت‌های مو کمتر بوده و معمولاً حجم زیادی از فولیکول‌های مو در دسترس هستند. وجود جای زخم در محل برداشت مو و دوره ریکاوری طولانی از معایب این روش به‌شمار می‌روند. باید بدانید که این روش‌ سریع‌تر انجام می‌گیرد. تشخیص انجام بهترین روش برای بیمار، برعهده پزشک است. 

مزایای کاشت ابرو

همان‌طور که بیان گردید کاشت ابرو یک روش دائمی برای رفع نازک شدن ابروها است. این روش برای کسانی که به‌دلیل بروز حوادثی مانند سوختگی ابروهای خود را از دست داده‌اند نیز مناسب است. به‌کار بردن روش کاشت ابرو فواید زیادی دارد که در ادامه به‌صورت موردی به آن‌ها می‌پردازیم.
●    انتخاب فرم مناسب ابرو برای کاشت
●    پرپشت کردن ابروها با ظاهری کاملاً طبیعی
●    قرینه ساختن ابروها
●    افزایش اعتمادبه‌نفس
●    تاثیر بر زیبایی چشم‌ها
●    دائمی بودن و بدون نیاز به ترمیم 
●    ایجاد ظاهری جوان و شاداب برای چهره 

معایب کاشت ابرو

استفاده از این روش تقریباً هیچ معایبی را به‌دنبال ندارد. تنها موضوعی که باید به آن اشاره کرد عوارضی هستند که ممکن است پس از انجام جراحی کاشت، به‌صورت موقت برای افراد به‌وجود آیند. از جمله عوارض پس از کاشت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد‌.
●    ایجاد قرمزی در ناحیه ابرو و قسمت‌هایی از اطراف آن
●    ظاهر ناخوشایند چهره برای مدت زمان موقت
●    جای زخم و تورم
●    خارش و سوزش در ناحیه کاشت
لازم به ذکر است که با دقت کردن و رعایت توصیه‌های پزشک پس از کاشت ابرو، می‌توان به میزان زیادی این عوارض را بهبود بخشد. استفاده از آنتی ‌بیوتیک و پمادهایی که توسط پزشک تجویز می‌شوند، نقش مهمی در از بین بردن التهاب و جلوگیری از عفونت در قسمت‌های زخم دارند. 

کاشت ابرو بدون زخم در کلینیک زیبایی پوست و مو کوروش

تجربه و آموزش‌هایی که یک تکنسین در زمینه کاشت ابرو دریافت می‌کند، نقش مهمی در کیفیت کار دارد‌‌. کلینیک کوروش از سال ۹۷ تا به امروز بیش از ۸۰۰۰ کاشت موفق را به انجام رسانیده و همین موضوع گواه اعتبار این مرکز است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و پزشکان مجرب باعث شده‌اند که فرآیند کاشت ابرو با کم‌ترین عوارض، زخم و جای زخم انجام گیرد و نتایج حیرت‌انگیزی را به‌دنبال داشته باشد‌. امکان پرداخت هزینه کاشت ابرو به‌صورت اقساط نیز در این مجموعه برای مشتریان فراهم است. 

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو، روشی دائمی برای جایگزین کردن موهای از دست رفته ابرو است. دلایل از دست رفتن موها متنوع هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش سن، ژنتیک، سوختگی، بیماری، داروها و مراجعه مداوم به آرایشگاه اشاره کرد. اگر دلیل ریزش ابرو مشکلات هورمونی یا متابولیکی بوده بهتر است در ابتدا این اختلالات برطرف شوند و سپس اقدام به کاشت کرد؛ زیرا ممکن است موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی باز هم در معرض ریزش قرار بگیرند. این روش برای افرادی که به‌دلیل شیمی درمانی دچار ریزش ابرو شده‌اند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. 

مراقبت ‌های پس از کاشت ابرو

روش کاشت مو یک روش تهاجمی است و جراحاتی را برجای می‌گذارد. مراقبت از زخم‌های پس از جراحی، بسیار مهم است. همچنین پس از کاشت ابرو لازم است تا مراقبت‌های زیر انجام گیرند.
●    عدم قرار گرفتن در معرض گرما و آفتاب
●    عدم تعریق زیاد
●    دست نزدن به ابروها
●    عدم استفاده از لوازم آرایشی
●    ورزش نکردن

کاشت ابرو در ونک

سخن پایانی

روش‌های زیبایی زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کنند که به‌صورت دائمی بوده و عوارض کمتری به‌‌دنبال داشته باشند. کاشت ابرو یک روش ایده‌آل برای ریزش شدید ابروها است که به دلایل بسیار متنوع رخ می‌دهد. این روش به تخصص و مهارت زیادی برای طراحی فرم ابرو، نوع روش کاشت و همچنین میزان تراکم ابرو نیاز دارد. در کلینیک زیبایی کوروش شما می‌توانید با مشورت با پزشکان با تجربه، بهترین فرم ابرو را برای خود انتخاب کنید و خدمات کاشت ابرو را در این مرکز با آرامش و اطمینان خاطر انجام دهید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای برقراری ارتباط با این کلینیک از یکی از روش‌های زیر اقدام نمایید. 
●    آدرس: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان دامن افشار، پلاک ۵۶
●    شماره تماس: ۰۲۱-۸۸۸۷۹۱۷۶

 ۰۹۱۲۶۹۸۹۰۷۳

●    اینستاگرام: @clinic. kourosh