میکاپ عروس یکی از قسمت‌های مهم استایل عروس است که اگر توسط فرد مجربی انجام شود، عروس به ظاهر ایده‌آل و دلخواه خود می‌رسد. میکاپ‌های مختلفی از جمله سبک عربی، عروسکی، لایت و شرقی وجود دارد که بسته به تمایل و فرم چهره توسط عروس انتخاب می‌شود. در سبک هالیوودی از رنگ‌های جیغ و تند استفاده نشده و در سبک عربی برای آراستن لب‌ها، گونه‌ها، چشم‌ها از لوازم پررنگ و غلیظ استفاده می‌کنند. انجام میکاپ تخصصی عروس نیازمند تجربه و تخصص حرفه‌ای است.

میکاپ عروس لایت

میکاپ عروس لایت استایلی‌ست که در آن از رنگ‌های روشن و ملایم برای ایجاد ظاهری طبیعی و بدون اغراق روی چهره عروس استفاده می‌شود. در این نوع میکاپ، هدف اصلی این است که جوانی، شادابی و طراوت عروس را برجسته‌تر جلوه داده و در عین حال با استفاده از رنگ‌های طبیعی، جلوه‌ای جذاب ایجاد شود.
در این نوع میکاپ از رژلب‌هایی مات و به ‌رنگ وست استفاده می‌شود. همچنین مژه‌ها بیش‌از حد برجسته نبوده و از سایه‌های اسموکی برای آراستن چشم‌ها استفاده می‌کنند. توسط کانتور و کانسیلر عیوب چهره پوشانده شده و از رنگ‌های جیغ نیز استفاده نمی‌شود. میکاپ عروس لایت برای عروس‌هایی ایده‌آل است که می‌خواهند ظاهر ظریف و ساده در روز ویژه خود داشته باشند. تیم مجرب سالن مرجان بهترین میکاپ لایت را در عین سادگی و زیبایی انجام می‌دهند.

میکاپ هالیوودی

اگر می‌خواهید میکاپ عروسی شما به‌گونه‌ای باشد که استفاده از لوازم آرایشی زیاد روی پوست‌ شما مشخص نشود، سبک هالیوودی را پیشنهاد می‌کنیم. در این سبک لوازم آرایشی نزدیک به رنگ طبیعی پوست استفاده می‌‌شود. در این سبک از رنگ‌های شاد نیز به‌حدی که باعث غیرطبیعی نشدن میکاپ شود، استفاده می‌شود.

میکاپ عروسکی

در سبک عروسکی آرایشگر سعی می‌کند چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر جلوه دهد. با استفاده از مژه مصنوعی مشکی و تکنیک‌های حرفه‌ای برای کوچک‌تر نشان دادن بینی این سبک روی چهره عروس اجرا می‌شود. همچنین مدل موی عروس را مانند موهای اغلب عروسک‌ها انتخاب می‌کنند.

میکاپ کلاسیک در سالن مرجان

سبک کلاسیک از محبوب‌ترین سبک‌های آرایشی برای روز عروسی است. در این سبک بین آرایش چشم‌ها و لب‌ها هماهنگی زیبایی وجود دارد. به‌طوری که اگر میکاپ چشم‌ها غلیط باشد باید برای آراستن لب‌ها نیز از رژ لب پررنگ استفاده شود و برعکس. در میکاپ کلاسیک معمولا از رژ لب‌های قرمز و زرشکی و خط چشمی ملایم استفاده می‌شود. میکاپ عروس به سبک کلاسیک با استایلی سنتی چهره با تأکید بر جزئیات دقیق، ظرافت و زیبایی طبیعی صورت عروس، را به نمایش می‌گذارد.

میکاپ عربی

در سبک عربی برای آرایش چشم‌ها از رنگ‌های تند و برجسته‌ای استفاده می‌شود. در این سبک که در منطقه خاورمیانه بسیار محبوب است، تمرکز اصلی روی آرایش چشم‌ها بوده و از مژه مصنوعی، خط چشم و هایلایتر برای جذاب‌تر نشان دادن آن‌ها استفاده می‌شود. اغلب مدل مویی حجیم و پرجزئیات را با میکاپ عربی متناسب می‌دانند. در این سبک گونه‌ها و لب‌ها برجسته‌تر شده و از رنگ‌های گرم و تیره استفاده می‌کنند. بااینکه امروزه این سبک میکاپ مورد توجه قرار نمی‌گیرد؛ اما اگر چشم‌هایی درشت دارید و می‌خواهید آرایش چشم غلیظی داشته باشید، میکاپ عربی زیبایی‌تان را به ‌بهترین شکل به نمایش می‌گذارد. 

میکاپ شرقی

در سبک شرقی نیز توجه خاصی به جذابیت چشم‌ها می‌شود. برای برجسته‌سازی چشم‌ها از رنگ‌های تیره مانند قرمز، قهوه‌ای و بنفش برای سایه چشم استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از لاینر و مژه مصنوعی بلند مشکی به زیبایی چشم‌ها افزوده و جذابیت چهره را دوچندان می‌کنند. 

اهمیت انتخاب سبک مناسب

هر عروسی لباسی خاص و آرایشی با سبک خاصی انتخاب می‌کند. همچنین هر فرد به سبک خاصی علاقه داشته و با انتخاب میکاپ خود به‌‌دلخواه، می‌تواند اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته و نسبت به ظاهر خود حس بهتری داشته باشد. همچنین در انتخاب سبک میکاپ باید به فرم چهره نیز دقت کرد. چشم‌های درشت برای میکاپ عربی مناسب بوده و زیبایی آن‌ها را دوچندان می‌کند. با شناخت صحیح استایل چهره می‌توان میکاپ مناسبی را انتخاب کرد که نقایص را پوشانده و نقاط قوت را در معرض دید بگذارد.
درنهایت، باید توجه داشت که انتخاب سبک خاصی از میکاپ برای عروس به تمایلات او بستگی دارد. مهم‌ترین نکته در این روز مهم این است که عروس خود را بپسندد. برای انتخاب سبک میکاپ مناسب عروس، می‌توانید با متخصصان سالن مرجان مشورت کنید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

سخن پایانی

عروسی از مهم‌ترین روزهای زندگی هرفرد بوده و همه می‌خواهند به بهترین شکل ممکن در میان مهمانان ظاهر شوند. سبک‌های مختلفی که هر کدام روی قسمت خاصی از چهره تمرکز دارند؛ برای میکاپ عروس وجود دارد. اگر میکاپی ساده و درعین حال شیک می‌خواهید میکاپ لایت یا همان اروپایی را می‌توانید انتخاب کنید. همچنین در میکاپ عربی و شرقی نیز آرایش چشم‌ها غلیظ و پررنگ بوده و از لاینر و مژه مصنوعی‌های بلند استفاده می‌شود. برای اطمینان از گرفتن بهترین نتیجه در روز عروسی خود می‌توانید به تیم متخصص سالن مرجان اطمینان کنید. 
شماره تماس:۰۲۱-۷۷۴۱۸۱۵۷
 ۰۹۱۲۲۳۰۷۳۸۲ ۰۹۱۲۲۳۰۷۳۷۱

آدرس: میدان اطلاعات، نبش فردوسی غربی
آیدی اینستاگرام: _marjan.beautysalon