شینیون مو یکی از سبک‌های آرایش مو محبوب محسوب می‌شود. این استایل مو شیک و ظریف بوده و مدل‌های مختلفی برای همه سنین دارد. شینیون باعث می‌شود موها به‌شکلی زیبا و منظم جمع شوند و به چهره شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد. این استایل به‌طور طبیعی باعث حجیم‌تر و برجسته‌تر دیده شدن موها می‌شود و برای افرادی که موهای کم‌پشتی دارند؛ ولی می‌خواهند ظاهر موهایشان آراسته و مجلل باشد مناسب است. شینیون مو معمولاً در مجالس رسمی مانند عروسی و رویدادهای خاص دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از شینیون، به راحتی می‌توانید لباس رسمی خود را با یک آرایش مو شیک تکمیل کرده و در جمع، با ظاهری جذاب و زیبا درخشید.

بهترین مرکز شینیون در شرق تهران

شینیون دخترانه در سالن مرجان

شینیون مو از محبوب‌ترین و شیک‌ترین روش‌ها برای جمع کردن موها بین دختران است. این استایل مو به‌‎دلیل ظاهر شیک و ظریفی که به موها می‌بخشد، جزء پرطرفدارترین استایل‌های موی در بین دختران محسوب می‌شود. هر کدام از این طرح‌ها دارای ظاهری منحصربه فرد هستند و به دختران امکان می‌دهد استایل موی خود را با توجه به سلیقه و سبک میکاپ و لباس خود انتخاب کنند. همچنین با افزودن گل‌ها، جواهرات و دیگر جزئیات تزئینی می‌توانید موهای خود را زیباتر جلوه دهید. 

  • شنینون موی بلند

آرایش موهای بلند مخصوصا با شینیون به شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است. موهیا بلند راحت‌تر شینیون شده و ظاهری زیباتر دارند. مدل دم اسبی و گیس شینیون از محبوب‌ترین مدل‌ها برای موهای بلند هستند. شینیون مو بلند نخی، بلند بافت و بلند حلقه‌ای نیز از دیگر مدل‌های شینیون موی بلند هستند. شینیون نخی از محبوب‌ترین مدل‌ها بوده و زیبایی چهره را دو چندان می‌کند. مدل بافت از قدیمی‌ترین و ظریف‌ترین سبک‌های شینیون است که اغلب توسط بانوان جوان موردپسند قرار می‌گیرد. با استفاده از شینیون مدل حلقه نیز موها حجیمتر و جذاب‌تر دیده می‌شوند. در نهایت از اسپری حالت‌دهنده مو برای ماندگاری بیشتر موها به همان حالت استفاده می‌کنند.

  • شینیون موی کوتاه

علاوه‌بر موهای بلند از شینیون برای آراستن موهای کوتاه نیز می‌توان استفاده کرد. اگر شما هم موهای کوتاهی دارید و برای رفتن به هر مجلسی مجبورید زمان زیادی را صرف تزئین موهای خود کنید بهتر است یکبار هم شینیون را امتحان کنید. در سالن مرجان شینیون‌های جذابی برای موهای کوتاهی که می‌توان از پشت با کش آن‌ها را جمع کرد، انجام می‌شود. 
انواع مدل‌های منحصربه‌فرد مانند شینیون شلوغ و ساده برای موهای کوتاه وجود دارد که برحسب سلیقه شخصی و مدل لباس می‌توانید انتخاب کنید‌. همچنین اگر موهای کم‌پشتی دارید می‌توانید از آرایشگر خود بخواهید از پروتز یا موهای مصنوعی همرنگ استفاده کند‌. همان‌طور که می‌بینید شینیون موی کوتاه در مدل‌های مختلفی امکان‌پذیر بوده و گفته می‌شود با اکثر مدل لباس‌ها این شینیون‌ها ست می‌شوند.

  • شینیون اروپایی

شینیون موی اروپایی از راحت‌ترین مدل‌ها است و در کم‌ترین زمان حاضر می‌شود. این سبک برای موهای فر و بلند مناسب است؛ اما با بابلیس می‌توان موهای لخت را هم حالت‌دار کرد. موها را در پایین دم اسبی بسته و سپس آن را گوجه‌ای می‌کنند. برای فیکس کردن نیز از تافت استفاده می‌شود تا مدت طولانی به همان حالت بماند.

  • شینیون فرانسوی

شینیون فرانسوی از سبک‌های جذابی است که بیشتر برای موهای بلند استفاده می‌کنند. در این مدل موها در پشت سر جمع می‌شود. موهای فر و یا حالت‌دار بهترین گزینه‌‌ها بای این نوع شینیون هستند؛ اما اگر موهای لختی دارید هم پس از کمی استفاده از حالت‌دهنده می‌توانید از این روش برای آراستن موها استفاده کنید‌. سپس موها را به سه قسمت تقسیم می‌کنند و بخش وسطی را به‌شکل گوجه‌ای ثابت می‌کنند. پس از آن دو بخش دیگر را پوش داده و دور موهای گوجه‌ای توسط سنجاقی ثابت می‌کنند. برای جذابیت بیشتر می‌توانید دو تکه نازک مو را از کناره‌ها در آورده و با سشوار و بابلیس حالت دهید.

  • شینیون رومی

در شینیون رومی از بافت استفاده می‌شود. به‌این صورت که موها را از کنار به پشت سر برده و جمع می‌کنند‌. سپس از بافت‌هایی از رو یا زیر به صورت هلالی از بالای گوش استفاده می‌کنند. می‌توانید پس از بافت موها را کمی شل کنید و موهای اضافی را با سنجاق به زیر ببرید. درآوردن تار مو و حالت دادن به آن‌ها نیز به شینیون ظاهری متفاوت‌تر می‌دهد.

  • شینیون باز

شینیون باز از سریع‌ترین و آسان‌ترین سبک‌های شینیون محسوب می‌شود. می‌توانید دو تکه از موها را از کنار به پشت سر برده و آن‌ها را ببافید یا با سنجاق ثابت کنید. برای شیک‌تر کردن این مدل مو می‌توانید موهای آزاد خود را با بابلیس کمی حالت‌دار کنید.

سخن پایانی

شینیون مو از شیک‌ترین و به‌روز‌ترین مدل‌های آرایش موهای بلند و کوتاه است. شینیون فرانسوی، رومی، باز و.... از مدل‌های مختلف شینیون هستند. برای برخی از این مدل‌ها از پروتز یا موی مصنوعی نیز استفاده کرده و درنهایت توسط  حالت‌دهنده آن را فیکس می‌کنند. اگر می‌خواهید موهایی خاص داشته باشید و در هر مجلسی توجه‌ها را به خود جلب کنید با مراجعه به سالن مرجان می‌توانید ظاهر دلخواه موهای خود را انتخاب کنید.
شماره تماس:۰۲۱-۷۷۴۱۸۱۵۷
 ۰۹۱۲۲۳۰۷۳۸۲ ۰۹۱۲۲۳۰۷۳۷۱

آدرس: میدان اطلاعات، نبش فردوسی غربی
آیدی اینستاگرام: _marjan.beautysalon