تا به حال از خاور خانم چیزی به گوشتون خورده؟ خاور خانم یه زن شمالی مهربون و خوش ذوقه که یه رستوران بزرگ با غذاهای خونگی شمالی رو می گردونه. خاور خانم اول از یه رستوران کوچک توی منطقه شروع کرد و کم کم با گسترش کسب و کار و اضافه کردن به پرسنلش, به رستوران بزرگ و مشهوری در روستای سرولات شده.

 

چه چیزی رستوران خاور خانم رو ار بقیه رستوران ها متمایز می کنه؟ در درجه اول منطقه ای که این رستوران درش واقع شده. برای رسیدن به غذاهای خوشمره خاورخانم, شما باید جاده ی سرسبز و زیبای سرولات رو به سمت بالای کوه های سرسبز گیلان طی کنید. هر تکه از این مسیر زیبایی های خیره کننده ای داره که حتی رانندگی رو برای آدم سخت می کنه.

از یه جایی به بالاتر, شما به قدری میرین بالا که هم منظره ی کوه های سر سبز رو دارین, هم دریای آبی و زیبای خزر.

 

مواجه شدن با صف طولانی افراد برای سفارش غذا نباید متعجبتون بکنه. مزه غذاهای رستوران خاور خانم, چیزیه که به این راحتی ها از یادتون نمیره. تنها مشکلی که وجود داره اینه که سیستم سفارش دادنشون دستی هست و خیلی طول می کشه تا سفارشتون ثبت بشه. اما اگه سفارشتون ثبت شد, در کمتر از ۱۵ دقیقه غذاتون آماده میشه.

 

 

 

منوی غذاهای خاور خانم شامل کباب ترش, ماهی کبابی, مرغ شکم پر, میرزا قاسمی, و…میشه. قیمت های خیلی پایین غذاها و کیفیت و طعم خیلی خوبشون باعث میشه انتظار برای رسیدن نوبت از یادتون بره و تصمیم بگیرید هر بار که به گیلان سر زدید, هر جور شده خودتون رو به این رستوران برسونید.

 

منظره ای که از پنجره های این رستوران میبینید حیرت انگیزه! از یک طرف با کوه های سرسبز گیلان و از طرف دیگه با دریای آب یو آرام محاصره شدید. همین باعث میشه تا میتونید غذا خوردنتون رو طول بدین و از حضور در این طبیعت دلنوار نهایت لذت رو ببرین.

 

خود خاور خانم در همه لحظات توی رستوران حضور داره و اتفاقا به نظر میرسه که توی کار مدیریت خیلی هم حرفه ایه! اون با مشتری هاش خوش برخورده, البته اگه کسی نوبتش رو رعایت نکنه, میتونه اون روی خشمگین خاور خانم رو هم ببینه.:)

 

در کل رفتن به رستوران خاور خانم بالای کوه های مرتفع و سبز چابکسر, تجربه ایه که نباید از دست بدین. غذای خوشمزه, در طبیعت زیبا و حیرت انگیز گیلان خاطره ای فراموش نشدنیه!

آدرس دقیق: چابکسر -سرولات – لیمه سرا – رستوران خاور خانم